Gå til innhold

Puslespill 3D Camper Volkswagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har puslet dette? Er det mulig det kan være produksjonsfeil i dette? Problemet er den rammen man skal ta på før selve taket, som taket festes i. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd, det passer bare ikke. En kamerat har prøvd og prøvd og prøvd, voksen sønn har prøvd og prøvd og prøvd og det er nytteløst, det passer bare ikke.

Noen andre som har dette puslespillet, gikk de greit eller har du samme problem? 

Anonymkode: 50da4...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har puslet dette? Er det mulig det kan være produksjonsfeil i dette? Problemet er den rammen man skal ta på før selve taket, som taket festes i. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd, det passer bare ikke. En kamerat har prøvd og prøvd og prøvd, voksen sønn har prøvd og prøvd og prøvd og det er nytteløst, det passer bare ikke.

Noen andre som har dette puslespillet, gikk de greit eller har du samme problem? 

Anonymkode: 50da4...915

Gjorde dere det slik?

 

Anonymkode: f0132...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjorde det akkurat slik som video 1 viser, det er den roof frame som skal klikkes på plass som ikke passer hos meg

TS

Anonymkode: 50da4...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gjorde det akkurat slik som video 1 viser, det er den roof frame som skal klikkes på plass som ikke passer hos meg

TS

Anonymkode: 50da4...915

Ta kontakt med den butikken som puslespillet er kjøpt i og forklar problemet og reklamer. Det er jo mulig at feil del er pakket i akkurat din eske.

Anonymkode: f0132...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...