AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Del Skrevet 22. januar 2018 Noen som har puslet dette? Er det mulig det kan være produksjonsfeil i dette? Problemet er den rammen man skal ta på før selve taket, som taket festes i. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd, det passer bare ikke. En kamerat har prøvd og prøvd og prøvd, voksen sønn har prøvd og prøvd og prøvd og det er nytteløst, det passer bare ikke. Noen andre som har dette puslespillet, gikk de greit eller har du samme problem? Anonymkode: 50da4...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Del Skrevet 22. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har puslet dette? Er det mulig det kan være produksjonsfeil i dette? Problemet er den rammen man skal ta på før selve taket, som taket festes i. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd, det passer bare ikke. En kamerat har prøvd og prøvd og prøvd, voksen sønn har prøvd og prøvd og prøvd og det er nytteløst, det passer bare ikke. Noen andre som har dette puslespillet, gikk de greit eller har du samme problem? Anonymkode: 50da4...915 Gjorde dere det slik? Anonymkode: f0132...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Del Skrevet 22. januar 2018 Her er en til video Anonymkode: f0132...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Del Skrevet 22. januar 2018 Ja, gjorde det akkurat slik som video 1 viser, det er den roof frame som skal klikkes på plass som ikke passer hos meg TS Anonymkode: 50da4...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #5 Del Skrevet 22. januar 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, gjorde det akkurat slik som video 1 viser, det er den roof frame som skal klikkes på plass som ikke passer hos meg TS Anonymkode: 50da4...915 Ta kontakt med den butikken som puslespillet er kjøpt i og forklar problemet og reklamer. Det er jo mulig at feil del er pakket i akkurat din eske. Anonymkode: f0132...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå