Gå til innhold

Hvorfor er brunetter trangere enn blondiner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mine forhold har alltid de som har vært brunetter vært trangere. Mange av blondinene hadde ganske store dildoer så kan jo være derfor også. Er blondiner kåtere av natur og derfor eskperimenterer mere enn brunetter?:)

Anonymkode: 6053a...e60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vel først og fremst fordi blondiner er mer løsere på tråden og har mere sex. Slik at musa deres blir mer utvidet. Blondiner er også kjent for å være ekstra kåte, dermed blir de våtere og med utvidede pga dette. Brunetter er mer innadvendte og reserverte. Spenner seg mer når de har sex, derfor trangere.

Anonymkode: 9eb0a...c60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel først og fremst fordi blondiner er mer løsere på tråden og har mere sex. Slik at musa deres blir mer utvidet. Blondiner er også kjent for å være ekstra kåte, dermed blir de våtere og med utvidede pga dette. Brunetter er mer innadvendte og reserverte. Spenner seg mer når de har sex, derfor trangere.

Anonymkode: 9eb0a...c60

Hehe ja min erfaring er at blondiner er mere ville i sengen og eskperimenterer mere. Er kanskje fordi de er tryggere seksuelt. De hadde også flere partnere enn brunettene jeg har vært med. 

Anonymkode: 6053a...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Sphere skrev:

Hah, tror ikke du finner noen forskning som vil støtte dette. :fnise:

Tvilsomt, ja :P 

Anonymkode: d9b0c...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje fordi blondiner får seg mer en brunetter?

Anonymkode: 76c6d...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir munnen videre av å spise mye epler eller digre burgere? Nei. Så hva får dere til å tro at vagina blir videre av mye sex/store dildoer? Kunnskapsnivået her inne, altså...

Anonymkode: 3f357...12b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi blondiner får seg mer en brunetter?

Anonymkode: 76c6d...74c

Juks og bedrag. Er blondine og har ikke fått noe på noen år. 

Anonymkode: 102a9...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel først og fremst fordi blondiner er mer løsere på tråden og har mere sex. Slik at musa deres blir mer utvidet. Blondiner er også kjent for å være ekstra kåte, dermed blir de våtere og med utvidede pga dette. Brunetter er mer innadvendte og reserverte. Spenner seg mer når de har sex, derfor trangere.

Anonymkode: 9eb0a...c60

Jeg er blond, men jeg er langt ifra løs! :raven::sexy:

Ts, alle damer er forskjellige, innvendig og utvendig. Jeg tror nok ikke helt på at Blondiner er "mer utvidet" enn brunetter, eller motsatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å prisen for dagens dummeste innlegg går til ... :murvegg:

Anonymkode: 2953b...906

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir munnen videre av å spise mye epler eller digre burgere? Nei. Så hva får dere til å tro at vagina blir videre av mye sex/store dildoer? Kunnskapsnivået her inne, altså...

Anonymkode: 3f357...12b

Vel, jeg har gått betydelig opp i størrelse på buttpluggsa mine, er ikke like stram som før. Så vil si det henger sammen ja 🤔

Anonymkode: e4e56...435

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir munnen videre av å spise mye epler eller digre burgere? Nei. Så hva får dere til å tro at vagina blir videre av mye sex/store dildoer? Kunnskapsnivået her inne, altså...

Anonymkode: 3f357...12b

Kan munnen utvides til å få plass til noe som i utgangspunktet er for stort? Nei.

Sammenligningen er håpløs (selv om det må virkelig store dildoer til for å utvide vagina).

Endret av Aalo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha hva

Anonymkode: 1a0e8...c67

Haha samme tenkte jeg... Hva i alle dager.... Jeg er en blondine og har fått høre at jeg er nokså trang.... 

Anonymkode: 38db1...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir munnen videre av å spise mye epler eller digre burgere? Nei. Så hva får dere til å tro at vagina blir videre av mye sex/store dildoer? Kunnskapsnivået her inne, altså...

Anonymkode: 3f357...12b

Er jo bevisst at hvis man strekker ut huden over tid blir den mere elastisk og videre. Så en dokumentar om en stamme med urbefolkning som kunne strekke ut penisen til å bli over 1 meter. De kunne dra tunge ting etter penis. På samme måte vil vagina bli mere stretchy med å putte store ting inni der. Så hvis man driver med fisting og store dildoer så blir man mye mere elastisk og videre. Man kan ha trente muskler der nede, men når man slapper av i muskulaturen vil man føles mye videre ut. 

Anonymkode: 6053a...e60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket

Fordi brunetter er mer tennende så penis blir hardere og da føles det trangere. 

Øhh ... det kan ha vært for mye personlig informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg har gått betydelig opp i størrelse på buttpluggsa mine, er ikke like stram som før. Så vil si det henger sammen ja 🤔

Anonymkode: e4e56...435

Ja helt korrekt. Er jo helt naturlig. Huden er ganske tynn og elastisk, så man begynner jo verken med en monsterdildo verken analt eller vaginalt. Man må gå gradene for å få plass til større og større ting. Samme gjeler fisting. Vært med partnere der de aldri hadde prøvd fisting. Gikk lang tid å masse øvelse med litt og litt større dildoer før vi fikk plass til hele hånden.:)

Anonymkode: 6053a...e60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Ts er selv en brunette og kvinne tipper jeg. Er blond, men langt ifra løs selv. 

Er nok ikke noen kvinne nei. Hvordan kom du frem til det?

Anonymkode: 6053a...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...