Gå til innhold

Sykt realistiske sexdukker. Hadde dere mannfolk eid/brukt en slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom over disse på et annet forum, og ble ganske overrasket. Er vist sann størrelse, dvs. rundt 160 cm høy, og har naturlige mål. Koster rundt 20000-25000 kr 

 

DSC_8448_1024x1024.jpg?v=1516375612MG_5687_1024x1024.jpg?v=1514327368MG_4888_1024x1024.jpg?v=15156341011801-Z1-B164H198-18_1024x1024.jpg?v=1515

Anonymkode: 662d6...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ønske meg en sånn hos madammen asap:P

Anonymkode: 33ca8...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom over disse på et annet forum, og ble ganske overrasket. Er vist sann størrelse, dvs. rundt 160 cm høy, og har naturlige mål. Koster rundt 20000-25000 kr 

Nei. Sorry men de ser for creepy ut for min del. Hadde fått mareritt tror jeg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...

for det første meget rart...heller hånden og noen google bilder😄

I tillegg ville hvis noen så man hadde en slik blitt skremt...spesielt av det motsatte kjønn.

Man kunne jo kalt seg Master of the puppets👍(Ikke ment positivt)

Endret av Onar
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ser ingen grunn til å ha en livløs sexdukke som koster så mye penger. Dersom teknologien kommer langt nok til å få en robot som både kan snakke og bevege seg derimot...

Anonymkode: 5ea60...a3e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, hocane said:

Nei. Sorry men de ser for creepy ut for min del. Hadde fått mareritt tror jeg.

Enig i det, men ekte vare er et enda større mareritt.

Anonymkode: 8c3d7...389

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fått veldig lite ut av å drive å knulle på en dokke, tror jeg. Og det blir jo ganske dumt også. Så nei takk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Blir ikke aktuelt for min del, men hadde jeg vært eldre og singel så ville det sikkert vært et godt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til opplysning - det finnes svært realistiske mannlige sexdukker og. 

Anonymkode: a26c3...572

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at mennesker som holder på med slike dukker ikke får assosiasjon til neddopa eller døde mennesker når de humper på dukken som ligger der livløs og kald. Dukkene er jo pene å se på, og for ekstra penger kan man jo bygge sin perfekte kvinne/mann/figur. Og jeg har hørt på dokumentarer av de som eier eller har prøvd  disse dukkene sier at de kjennes gode ut. De holder jo på å lage dukker med "personligheter" også, sånn at eieren kan bestemme om de skal være sjenert, vulgær, sjalu o.s.v

Jeg syns det er sært og jeg hadde nok mistet interesse om en mann hadde hatt en eller flere dukker han "lekte" med. Men jeg kan være ganske dømmende når det kommer til hva jeg ønsker å invitere inn i mitt liv, fleshlight, dildo, vibrator og andre håndholdte masturbasjon verktøy, helt i orden. Når det kommer til dukker så blir det creepy i mine øyne. Men for mennsker som kanskje aldri kan få forhold til å fungere av en eller annen grunn, så er jo en slik dukke ett mye bedre alternativ enn å kjøpe ekte mennesker for å tilfredsstille egne behov. Og om det er mennesker som faktisk tenner på neddopede eller livløse mennesker så må jo dette være bedre enn å slippe de løs på levende mennesker. Problemet er jo at når noe ser så ekte ut som disse dukkene kan, så kan sikkert enkelte begynne å objektifisere ekte mennesker også etterhvert, fantasiene med dukken er ikke nok. Eller de som lever seg sånn inn i fantasilivet sitt med alle dukkene, at de glemmer å sosialisere seg med mennesker.

Må innrømme at jeg ser hva som kan være bra med disse dukkene og hva som kan potensielt være skadelig eller farlig. Men jeg vet helt sikkert at jeg ønsker ikke å prøve eller eie en slik mannlig dukke.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette passer vel best for evige single eldre mannfolk med liten tiss som ikke engang klarer å ro i land ei thaidame? 😆

Anonymkode: d4e7e...b32

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg og mannen kunne tenkt oss en sånn. Trekant uten drama!

Anonymkode: df7a6...e57

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye penger for en klump gummi som bare ligger der. 

Jeg skjønner ikke poenget med at de skal være så realistiske. Utseende betyr jo ikke noe, viktigere er jo hvordan de føles. Mye bedre med et diskret utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...