Gå til innhold

Hvilke kropper foretrekker dere menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Playboymodellene er for vulgære. Jeg har problemer med å tenne på karikaturer av mannlige preferanser.

Anonymkode: 1aef6...072

Kle dem mer uskyldige da, med mindre sminke og mindre ekstreme/vulgære klær. Så blir nok akkurat disse kroppene det du vil ha. 

Anonymkode: 57bdb...19f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kle dem mer uskyldige da, med mindre sminke og mindre ekstreme/vulgære klær. Så blir nok akkurat disse kroppene det du vil ha. 

Anonymkode: 57bdb...19f

Nei, det er ikke noe sexy ved en kropp som ser ut som den er spesialdesignet for å tilfredsstille meg som mann. Det er noe kjøp- og salg over det, noe nesten mannlig vil jeg påstå, så det virker mot sin hensikt. Grunnen til at jeg tenker det er mannlig, er kanskje fordi det ikke er ulikt bodybuildere som tar det til det ekstremet og slår seg på brystet og kjører kule biler. På samme måte som de er usexy for mange kvinner, er playboymodeller usexy for meg.

Anonymkode: 1aef6...072

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel får kvinner masse kritikk når de er lei seg for å ikke se slik ut. Mannfolka sier at kvinner skaper utseendepresset selv. Men hvilke damer er det mannen i gata _egentlig_ vil ha selv da? Jo, disse perfekte damene.

Anonymkode: 57bdb...19f

Og kvinnen i gata vil ha de perfekte mennene...

Det er da ingen ting galt i å ha idealer å strebe etter.

Anonymkode: 8eba7...f03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naturlige kvinnekropper

Anonymkode: 4bd6a...2ce

MR politisk korrekt.

internet_white_knight_colored_4350.jpg

Anonymkode: 8eba7...f03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel får kvinner masse kritikk når de er lei seg for å ikke se slik ut. Mannfolka sier at kvinner skaper utseendepresset selv. Men hvilke damer er det mannen i gata _egentlig_ vil ha selv da? Jo, disse perfekte damene.

Anonymkode: 57bdb...19f

Han skriver det kun for å gjøre kvinner usikre. Les de andre svarene, så ser du at menn liker ulike ting og noen liker nesten alt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atletisk slank, det sier iallefall noe om livsstil.

Anonymkode: c16e9...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt på meg 2 kilo ila desember og er sykt ukomfortabel!😂 Jeg er litt lav. Har lagt seg litt xtra på hoftene og lårene. Veier dog "bare" 55 kilo og daten trur jeg er fornøyd da uansett. Skal uansett bli sunnere. Så hva sier dere menn? Hvilken kropp er best? Han her fyren jeg dater har vel en såkalt pappakropp men er perfekt i mine øyne 

Anonymkode: 605dc...43b

De fleste menn foretrekker den kroppen som sitter festet til dama de forelsker seg i. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne modelldamer, damer med tatovering/piercing og damer med abs er for meg ikke attraktivt. Jeg liker naturlige damer med former Helst ikke for mye sminke. Dersom du er naturlig vakker uten sminke foretrekker jeg ikke sminke i det hele tatt.

Endret av hocane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på damer som er sånn typisk 20 kilo overvektige. Med stor rumpe, lår og pupper. 

Anonymkode: 10a5e...c57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes det er underlig med alle disse trådene der det spørres etter hva menn liker, foretrekker og synes. Men så latterliggjøres menn over en lav sko på Kg fordi de er på et kvinneforum. De blir spurt hvorfor de er på Kg, hele tiden. Men når damene vil vite noe, da er plutselig mennene bra nok og mer enn velkommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt på meg 2 kilo ila desember og er sykt ukomfortabel!😂 Jeg er litt lav. Har lagt seg litt xtra på hoftene og lårene. Veier dog "bare" 55 kilo og daten trur jeg er fornøyd da uansett. Skal uansett bli sunnere. Så hva sier dere menn? Hvilken kropp er best? Han her fyren jeg dater har vel en såkalt pappakropp men er perfekt i mine øyne 

Anonymkode: 605dc...43b

Hvordan tror du at du skal få svar på hvilken kropp menn foretrekker. Alle liker forskjellige kropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likevel får kvinner masse kritikk når de er lei seg for å ikke se slik ut. Mannfolka sier at kvinner skaper utseendepresset selv. Men hvilke damer er det mannen i gata _egentlig_ vil ha selv da? Jo, disse perfekte damene.

Anonymkode: 57bdb...19f

Med tre og en halv milliard jenter (og gutter) er det klart at smak og behang varierer stort ;)

Personlig syns jeg nok slanke jenter er vakrest å se på. Men det finnes grenser i begge retninger. "Kleshengere" er ikke noe fint. Og veldig overvektige jenter som helst foretrekker McDonalds fremfor en gå/løpetur er ikke min smak.

Drepen er likevel personligheten. Er du stokk tett, gjerrig/snylter/gold digger, umoralsk, baksnakkersk eller veldig overfladisk så er det vanskelig å like dem uansett utseende.

Den dama som jeg kommer på i farta og som overhodet ikke matcher mine idealer er Anne Anka. Grøss og gru...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter har i dag en eller annen illusjon at oss menn vil ha syltynne kvinner med abs.

Det stemmer ikke, de fleste menn foretrekker vanlige jenter med feminine trekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Normale slanke kropper er veldig flott. Jeg liker og godt trente jenter med godt synlige muskler, men det er ikke et must.  Utstråling har mest å si på hvor sexy en jente er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, hocane said:

Mange jenter har i dag en eller annen illusjon at oss menn vil ha syltynne kvinner med abs.

Det stemmer ikke, de fleste menn foretrekker vanlige jenter med feminine trekk.

Jeg er syltynn med abs og er populær hos menn :) Jeg er en vanlig jente med feminine trekk jeg og, og jeg syns du skal være forsiktig med å påstå at du vet hva de fleste menn liker. Menn liker overvektige kvinner, menn liker lubne kvinner, menn liker slanke kvinner og menn liker atletiske kvinner. Så det så.

Anonymkode: c904a...44c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, hocane said:

Mange jenter har i dag en eller annen illusjon at oss menn vil ha syltynne kvinner med abs.

Det stemmer ikke, de fleste menn foretrekker vanlige jenter med feminine trekk.

Fordi slike kvinner er mest populære hos menn. Og det er de som regjerer sosiale medier. 

Anonymkode: 65792...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 20 kg for mye og utifra oppmerksomheten jeg får fra menn så er jeg attraktiv :P Får nok av oppmerksomhet og opplever faktisk mer oppmerksomhet enn enkelte av venninnene mine som er normalvektige. Men handler kanskje om hvordan man møter folk, kler seg osv. Vil ikke ha noen diskusjon på at jeg tror jeg er bedre enn andre, for det er jeg ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...