AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #41 Skrevet 21. januar 2018 Vet hvertfall at mannen min IKKE liker at damer har falske negler/øyevipper/hår. Han er heller ikke overbegeistret for muskuløse damer eller veldig overvektige/veldig tynne damer. Det samme har jeg hørt av kamerater. Tror de fleste forelsker seg i personen og ikke kroppen, og alt innenfor «normalen» er hvertfall safe:) Men så klart, er du ute etter en harry type, er det bare å fylle på med spraytan, falske negler og den pakka der. Anonymkode: 1b84e...564
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #42 Skrevet 22. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi slike kvinner er mest populære hos menn. Og det er de som regjerer sosiale medier. Anonymkode: 65792...9b6 Jeg skjønner veldig godt at ateletiske og trente kropper er sexy for mange. Jeg vil ikke gå så langt som å si at det ikke er fint, men jeg blir ikke spesifikt tiltrukket av det og det har aldri vært et savn for meg å ha en kjæreste med masse abs. Jeg blir mer imponert over utholdenheten og arbeidet de gjør for å opprettholde en slik kropp! Jeg er ikke så opptatt av å være den peneste på sosiale medier eller tiltrekke meg den type mennesker sånn sett, så jeg har en ganske naturlig slank kropp. Hvis jeg hadde blitt veldig overvektig så hadde jeg tatt mer tak. Så en kjæreste som møter meg i dag må nok ikke ha interesse av den type jenter, for jeg er ikke abs. Hvilket er en helt korrekt fremstilling av meg selv og hvis han ikke liker meg av den grunn så passer vi ikke sammen uansett. Anonymkode: 76bef...602
Gjest Terence Skrevet 22. januar 2018 #43 Skrevet 22. januar 2018 (endret) Rumpe er viktig, liker rumpe. Pupper, æsj, men rumpe er bra. Helst en stor og god en, med små pupper*. Små pupper er bra. Og ingen tattiser! *ikke pupper på selve rumpa Endret 22. januar 2018 av Terence hastebemerkning
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #44 Skrevet 22. januar 2018 11 minutter siden, Terence skrev: Rumpe er viktig, liker rumpe. Pupper, æsj, men rumpe er bra. Helst en stor og god en, med små pupper*. Små pupper er bra. Og ingen tattiser! *ikke pupper på selve rumpa Pupper er æsj? Anonymkode: b0620...1f0 1
Gjest Terence Skrevet 22. januar 2018 #45 Skrevet 22. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Pupper er æsj? Anonymkode: b0620...1f0 Og huff
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #46 Skrevet 22. januar 2018 På 20.1.2018 den 21.54, AnonymBruker skrev: For oss som er lave har det mye å si. Mens du går opp og ned 2-3 kg i uka, går jeg opp og ned 2-300g i uka. Anonymkode: 9c343...64e Oss som er lave? Det er vel forbrenningen som spiller en rolle her og kroppsfasong. Jeg går opp 2-3 kg hvis jeg ikke trener, hvis jeg trener går jeg ned 3-4 kg. Anonymkode: 7740e...00f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #47 Skrevet 22. januar 2018 Har ikke noen spesiell preferanse da det gjelder utseende. Kommer stadig over attraktive damer i mange ulike fasonger. Vil ikke bastant hevde at den og den gruppen er bra eller ikke bra, slik en del andre pleier å gjøre. Det må nesten bli gjort individuelle vurderinger, siden alle har sitt særpreg som gjør en unik. Anonymkode: 67cdf...01a 2
Sykkelkopp Skrevet 23. januar 2018 #48 Skrevet 23. januar 2018 På 20/01/2018 den 22.23, AnonymBruker skrev: Likevel får kvinner masse kritikk når de er lei seg for å ikke se slik ut. Mannfolka sier at kvinner skaper utseendepresset selv. Men hvilke damer er det mannen i gata _egentlig_ vil ha selv da? Jo, disse perfekte damene. Anonymkode: 57bdb...19f Og kvinner vil ha perfekte menn. Spesielt på tinder ser vi at kvinner er langt verre på dette. Det er ikke noe ensidig for menn. Men hva slags folk er det som faktisk blir sammen i virkeligheten? Helt normale folk med all slags skavanker 2
Sykkelkopp Skrevet 23. januar 2018 #49 Skrevet 23. januar 2018 På 22/01/2018 den 5.26, Terence skrev: Rumpe er viktig, liker rumpe. Pupper, æsj, men rumpe er bra. Helst en stor og god en, med små pupper*. Små pupper er bra. Og ingen tattiser! *ikke pupper på selve rumpa Det er 2018. Det er greit å være homo. Du trenger ikke hjemme deg i skapet 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #50 Skrevet 23. januar 2018 På 22.1.2018 den 9.03, AnonymBruker skrev: Oss som er lave? Det er vel forbrenningen som spiller en rolle her og kroppsfasong. Jeg går opp 2-3 kg hvis jeg ikke trener, hvis jeg trener går jeg ned 3-4 kg. Anonymkode: 7740e...00f Vi har ofte lettere å legge på oss, sikkert pga lavere forbrenning. Jeg har veid og telt kalorier, og min forbrenning er urovekkende lav... Nå er jeg syk da så kan ikke bevege meg så mye. Før jeg ble syk hadde jeg sikkert 2-300 kcal mer å gå på, men til og med da er det lavt! Anonymkode: 9c343...64e 1
Lava Anne Skrevet 23. januar 2018 #52 Skrevet 23. januar 2018 19 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Og kvinner vil ha perfekte menn. Spesielt på tinder ser vi at kvinner er langt verre på dette. Det er ikke noe ensidig for menn. Men hva slags folk er det som faktisk blir sammen i virkeligheten? Helt normale folk med all slags skavanker Godt poeng. Tilbake til virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #53 Skrevet 23. januar 2018 Når skal kvinner forstå...det er hva du har mellom beina som er viktigst. Ikke 2 kilo ekstra.. Anonymkode: 10a5e...c57
Sykkelkopp Skrevet 23. januar 2018 #54 Skrevet 23. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ofte lettere å legge på oss, sikkert pga lavere forbrenning. Jeg har veid og telt kalorier, og min forbrenning er urovekkende lav... Nå er jeg syk da så kan ikke bevege meg så mye. Før jeg ble syk hadde jeg sikkert 2-300 kcal mer å gå på, men til og med da er det lavt! Anonymkode: 9c343...64e Ja, akkurat som du legger på deg mer ved å spise 5000 kcalorier om dagen enn det en trent mann på 90kg ville gjort Forholdsmessig legger du ikke på deg noe mer eller har en lavere forbrenning enn andre. Du er mindre, har mindre mage, trenger mindre energi for å drive kroppen, blir mett av mindre og forbrenner naturlig nok mindre. Det er ikke vanskeligere å unngå å legge på seg om man er lav
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #55 Skrevet 23. januar 2018 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Ja, akkurat som du legger på deg mer ved å spise 5000 kcalorier om dagen enn det en trent mann på 90kg ville gjort Forholdsmessig legger du ikke på deg noe mer eller har en lavere forbrenning enn andre. Du er mindre, har mindre mage, trenger mindre energi for å drive kroppen, blir mett av mindre og forbrenner naturlig nok mindre. Det er ikke vanskeligere å unngå å legge på seg om man er lav Jeg står stilt ved 1100 kcal, vet ikke hvor naturlig det er... Som frisk rundt 1400 kcal. Dette har selvsagt ført til vektoppgang og jeg har gått i fra bmi på 30 til 22 nå. Med en bmi på 30 har magesekken min utvidet seg, så har ikke hatt mindre mage. Det har vært vanskelig å gå ned i vekt, og det har tatt tid... Anonymkode: 9c343...64e
Sykkelkopp Skrevet 23. januar 2018 #56 Skrevet 23. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg står stilt ved 1100 kcal, vet ikke hvor naturlig det er... Som frisk rundt 1400 kcal. Dette har selvsagt ført til vektoppgang og jeg har gått i fra bmi på 30 til 22 nå. Med en bmi på 30 har magesekken min utvidet seg, så har ikke hatt mindre mage. Det har vært vanskelig å gå ned i vekt, og det har tatt tid... Anonymkode: 9c343...64e Da ville jeg dratt til lege angående det om du ikke allerede har vært der. Men det er naturlig at kroppen går inn i nødbluss om du er lenge med stort underskudd. Dvs vektnedgang stopper og du legger lett på deg mer
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #57 Skrevet 23. januar 2018 14 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Da ville jeg dratt til lege angående det om du ikke allerede har vært der. Men det er naturlig at kroppen går inn i nødbluss om du er lenge med stort underskudd. Dvs vektnedgang stopper og du legger lett på deg mer Jeg har en hormonsykdom som selvsagt også bidrar til min lave forbrenning. Vet ikke hvor mye den utgjør, men det har vært slik siden jeg var 13 år. Jeg har tydligvis hatt større behov for mer kalorier enn hva forbrenningsnivået mitt sier, siden jeg "alltid" har slitt med overvekt, nødbluss eller ei Anonymkode: 9c343...64e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå