Gå til innhold

Hvis du kunne gå tilbake i tid


hocane

Anbefalte innlegg

Hvis du kunne gå tilbake i tid, men det var ingen mulighet til å gå framover igjen, hvor langt tilbake i tid ville dere gått og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, hocane said:

Hvis du kunne gå tilbake i tid, men det var ingen mulighet til å gå framover igjen, hvor langt tilbake i tid ville dere gått og hvorfor?

En uke, med lottotallene på en lapp. 

Anonymkode: 274fa...45f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En uke, med lottotallene på en lapp. 

Anonymkode: 274fa...45f

I mitt scenario har du ingen informasjon fra fremtiden tilgjengelig, så det ville ikke fungert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, hocane said:

I mitt scenario har du ingen informasjon fra fremtiden tilgjengelig, så det ville ikke fungert.

Kunne jeg ikke memorert tallene heller? Så jeg måtte reist tilbake i tid med hukommelsestap? Da ville man jo ikke en gang vite at man hadde reist i tid. 

Anonymkode: 274fa...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, har ikke så lyst til å reise for langt tilbake i tid. Kanskje om jeg kunne være mann. Som kvinne blir livet bare kjipere og kjipere jo lengre man rykker tilbake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kunne jeg ikke memorert tallene heller? Så jeg måtte reist tilbake i tid med hukommelsestap? Da ville man jo ikke en gang vite at man hadde reist i tid. 

Stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja kan ikke si det frister så veldig mye å gjenoppleve barndommen og tenårene mine. Om jeg reiser tilbake i tid med hukommelsestap så ville jo livet mitt utspilt seg på nøyaktig samme måte som det gjorde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 års alderen.

Da skulle jeg gjort meg selv, min mann og svigermor den tjenesten med å virkelig fortelle henne hvilken dritt hun er og så ville jeg ha avsluttet forholdet og kommet meg vekk.

Anonymkode: e6edf...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Middelalderen. Har på en måte alltid følt meg tiltrukket av den tidsepoken

Husk vaksiner før du drar ;)

Anonymkode: 0d668...e0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hocane skrev:

Hvis du kunne gå tilbake i tid, men det var ingen mulighet til å gå framover igjen, hvor langt tilbake i tid ville dere gått og hvorfor?

Ville gått attende til slutten av 1800-talet eller byrjinga av 1900-talet og påverka Lenin i sosialdemokratisk retning. 

Anonymkode: 0d668...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hocane skrev:

Hvis du kunne gå tilbake i tid, men det var ingen mulighet til å gå framover igjen, hvor langt tilbake i tid ville dere gått og hvorfor?

Hva med deg selv? 

Hva ville du gjort?

Anonymkode: 0d668...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke gjort det. Livet er nå og ikke før. Så en film om dette faktisk som heter "about time". Den er utrolig fin. 

Anonymkode: 50637...99a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får med meg noen informasjon fra nåtiden, er det ingen vits å dra tilbake for å "fikse noe" i mitt liv, jeg hadde bare gjort de samme feilene om igjen. Og om jeg hadde reist tilbake til noe før min tid, er det jo ikke sikkert det hadde vært så kult likevel. 50- og 60-tallet virker kult hvis man er på rett sted, men ellers.... Nja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått tilbake til siste år på videregående og valgt å søke andre studier enn jeg gjorde. Kunne jeg vært 18 igjen og valgt «hovedutdannelse» på nytt, skulle jeg gått dypere inn i meg selv og valgt etter mine personlige egenskaper og ikke etter hva som gjorde mine foreldre mest happy. Jeg hadde gode karakterer og kom inn på et temmelig anerkjent studium. Jeg synes det var ganske stas selv, også, det skal jeg ærlig innrømme. Var stolt av egne resultater, som jeg hadde jobbet for, og at jeg hadde kommet inn på det studiet jeg satte høyest, og som var uoppnåelig for mange andre. Prestisje telte også en del i omgangskretsen på den tiden, og jeg var i en skolesterk gjeng, hvor mange begynte på krevende studier. 

Studiet ble fullført, med helt ok resultater, og jeg levde på et selvbedrag om at dette var det riktige for meg. Selvbedraget var så sterkt at det var først mange år i etterkant at jeg innså at jeg løy så jeg trodde det selv. Joda, jeg lærte mye interessant, jeg fikk mange gode venner, jeg opplevde mye spennende, men jeg brant på ingen måte for det jeg drev med. Dessuten passet yrkene jeg var kvalifisert for slett ikke for min personlighet og mine personlige egenskaper. Etter noen års jobbing innen fagfeltet ble jeg fullstendig utbrent. Krasjlandingen min ble knallhard, og veien tilbake har vært ekstremt lang (av flere årsaker), med omskolering og karriereskifte som resultat. Jeg kan trygt si at det meste av dette er erfaringer jeg gjerne skulle vært foruten, og som kunne vært unngått hvis jeg hadde vært tro mot meg selv i første omgang. 

Anonymkode: 237e9...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En uke, med lottotallene på en lapp. 

Anonymkode: 274fa...45f

Jeg må altså bare si, den var god den der!! Du skal få for den! 😂😅 Joiner den!!

Men seriøst: Ellers skulle jeg gjerne reist tilbake til 20 års alderen og revurdert noen valg...

Sekundært: TS jeg vil gjerne reise frem i tid, til 8K kommer på markedet! OK???

Endret av F S
Lagt til sekundært
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere nevnt; hvis jeg hadde gått tilbake i tid uten å vite om det hadde jeg bare gjenopplevd alt som var, og det vil jeg ikke.

Syns det var en god idé å gå tilbake en uke og ta med lottotallene, men siden så mange av dere andre også ville gjøre det så har dere allerede vunnet den og da har premien blitt fordelt, så jeg ville gått tilbake to uker... :fnise:

Anonymkode: be581...217

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener å gå tilbake i tid i sitt eget liv, sant? Ikke tilbake til andre tidsepoker? 

Foreløpig har jeg ingen lyst til å bli satt tilbake i tid, selv om alle faser i livet har sin sjarm. Nå er jeg forsåvidt bare 27 år da, men på mange måter savner man jo ungdomstiden. Jeg ville allikevel ikke vært så giret på å måtte ta masteren min om igjen og å jobbe meg opp til den jobberfaringen jeg har nå om igjen. Jeg hadde heller ikke hatt samboeren min hvis jeg gikk tilbake til ungdomstiden, så jeg tenker jeg blir i 2018.

Anonymkode: 0fa16...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...