Gå til innhold

Hun kom hjem uten truse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, ItchyBitchySpider skrev:

Det spørs jo hvem man omgås. Har man omgangskrets som består av umodne sladrekjerringer og mannfolk som snakker dritt om sine kvinnelige bekjente, så får man det slik. Ikke alle oppfører seg sånn som om de fortsatt gikk på ungdomsskolen. Og nei, har ikke blitt oppfattet som billig av mine egne. Hvorfor skal jeg bry meg om hva helt ukjente mennesker eventuelt mener om meg? Bruker du å legge opp din oppførsel slik at du behager alle i hele verden? Det vil alltid finnes folk som snakker dritt. For eksempel, var det noen som mobbet meg for å ha rødt hår på ungdomsskolen. Skulle jeg da ha farget håret svart for å behage dem? 

Hvis du tror at du bare har "likesinnede og kule folk" i din omgangskrets, vil du få deg noen overraskelser i livet. Der det finnes mennesker og kvinnfolk spesielt, der finnes det også baksnakking. Folk en har sett på som venner kan plutselig vise seg å bli noe annet. Naturlig nok snakker de bak ryggen på dem det gjelder og da finner en det ikke så fort ut, men joda det forekommer over alt. Min erfaring er at trangen til å baksnakke øker med alderen hos folk. En slipper ikke unna det mangehodede bygdedyret selv om man bor midt i storbyen.  

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt andre underveis, fordi jeg har nok med en rett og slett. Anonymkode: 6fb04...498

Prat sammen, prat sammen og prat sammen. Alltid.

Anonymkode: a2074...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Ts, hvem som dumpet hvem? 

Jeg. Det var fordi jeg var forelska i en annen i hele forholdet (en jeg ikke fikk)

Anonymkode: 6fb04...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Hvis du sårer folk så har du skylda. Og for TS sin del er det best å holde seg langt unna folk som sårer ham. Helt ufattelig at dette er noe å krangle på.

Han sårer strengt tatt seg selv. Eller er han helt umyndiggjort her? Null ansvar for seg selv? Supert, han er en unge. 

Anonymkode: 6b7a4...6ab

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg. Det var fordi jeg var forelska i en annen i hele forholdet (en jeg ikke fikk)

Anonymkode: 6fb04...498

Herregud, dere to er bare sammen av ren desperasjon uansett. Hva er da vitsen med det?

Anonymkode: a1dda...f1b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel jeg hadde vel fått nei tredje gang jeg spurte om hun absolutt ikke ville ha meg der?

Anonymkode: 6fb04...498

Hvorfor spurte du tre ganger? Det holder med én. Et nei betyr nei. 

Jeg synes i utgangspunktet at hun har oppført seg ugreit. Selv om dere ikke er sammen, er det jo greit å informere om at man har hatt sex med noen andre bare timer i forveien. Jeg hadde villet vite noe sånt. Men når hun sier nei til å invitere deg inn en, to og hele tre ganger, burde du nok tatt hintet selv også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo en av de litt kinkige situasjonen hvor det går på deg, hva du synes er greit og ikke. Jeg husker jeg klikka på eksen for noe av det samme - dvs, dusten lot seg tagge i bilder fra tidligere på kvelden før jeg kom til han en helg (vi bodde ikke samme sted). Jeg visste at han teknisk sett hadde lov til å gjøre akkurat som han ville, men det føltes ikke greit for meg, så jeg lagde en svær scene ut av det. Det kom noe godt ut av det; jeg slutta å ligge med han og kom meg over han. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg. Det var fordi jeg var forelska i en annen i hele forholdet (en jeg ikke fikk)

Anonymkode: 6fb04...498

Akkurat. Du har hele deres forhold brukt henne som erstatning og så dumpa henne. Og nå forventer du at hun skal bare ha deg. Du er altså ikke verdens navle. Hvis du ikke har følelser for henne og aldri hatt det, hvordan kan du bli såret????? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, dere to er bare sammen av ren desperasjon uansett. Hva er da vitsen med det?

Anonymkode: a1dda...f1b

De er ikke sammen, de har sex. Og nå blir han såret over at hun også har andre. Samtidig som han løy for henne hele forholdet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Ulla Ullsokk said:

Jada, og for alt vi vet hadde hun tenkt til å slutte å ligge med han fordi hun fant en annen hun heller ville ligge med, men rakk det ikke før han maste seg med inn. Da er det litt enklere å svelge enn at hun bare ligger med de hun kommer over, men likevel litt trist.

Synes det er litt trist at du bestemmer at det er alt hun er. løs, og etter hva du vet så det er ikke sikkert at hun bare ligger med de hun kommer over. Sånne folk som deg gjør meg kvalm, houler you act :fart2:

Anonymkode: 09899...3b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig :laugh: føler meg som 90, er 35. Forstår ikke de unge konsekvensene for å pule rundt? Ikke bare blir de oppfattet som billige, men de kommer til å angre (noen av de) senere på at de ikke var mer «prippen». 

Anonymkode: a95cd...f18

Grunnen til at man angrer er vel fordi fremmede som deg sitter og dømmer dem på nett eller? 

Alt vi vet er at hun har hatt sex med to menn. Det er vel ikke å ligge med alt og alle. Den ene er eksen og en hun har vært sammen med og den andre en hun har følelser for. Å ligge med to forskjellige på en kveld høres jo svært frigjort ut, men hvem skader det egentlig (bortsett fra eksen som får såre følelser og føler seg lurt). Noen mener at sex og livet er til for å nytes, hvorfor dømmer dere at deres ide om "til for å nytes" er noe annet enn deres ide av "til for å nytes"? Jeg lurer oppriktig hva du og andre kvinner i denne tråden får ut av å dømme andres liv? Og snakke som om verdien av en kvinne avgjøres av hvor tett sammen hun holder bena sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

De er ikke sammen, de har sex. Og nå blir han såret over at hun også har andre. Samtidig som han løy for henne hele forholdet. 

Ja, jeg forstår hva misjonen din er her i denne tråden, ja, men nå var det altså ts, ikke deg, jeg svarte.

(selv om du sikkert kommer til å si at dette er et fritt forum hvor man kan skrive hva man vil, ytringsfrihet ftw, lufta er fri for alle etc)

Anonymkode: a1dda...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lava Anne skrev:

Joiner gamlehjemmet. Jeg er snart tretti.

Er det rom for meg også? Jeg er snart 25

Anonymkode: d6603...2c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg lurer oppriktig hva du og andre kvinner i denne tråden får ut av å dømme andres liv?

Det enkelte av oss oppfatter som rettesnor for et godt liv, vil andre oppfatte som dømming, sånn har det alltid vært og sånn kommer det sikkert alltid til å være.

Anonymkode: a1dda...f1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rainstorm said:

Grunnen til at man angrer er vel fordi fremmede som deg sitter og dømmer dem på nett eller? 

Alt vi vet er at hun har hatt sex med to menn. Det er vel ikke å ligge med alt og alle. Den ene er eksen og en hun har vært sammen med og den andre en hun har følelser for. Å ligge med to forskjellige på en kveld høres jo svært frigjort ut, men hvem skader det egentlig (bortsett fra eksen som får såre følelser og føler seg lurt). Noen mener at sex og livet er til for å nytes, hvorfor dømmer dere at deres ide om "til for å nytes" er noe annet enn deres ide av "til for å nytes"? Jeg lurer oppriktig hva du og andre kvinner i denne tråden får ut av å dømme andres liv? Og snakke som om verdien av en kvinne avgjøres av hvor tett sammen hun holder bena sine. 

Enig, og det som er det verste hadde exen vært mann, hadde han vært helt. Synd at det skal være fortsatt stor foskjell mellom menn og kvinner sexliv. Kvinne- hore og løs. Mann, Pikenes Jens og Casanova.

Anonymkode: 09899...3b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det rom for meg også? Jeg er snart 25

Anonymkode: d6603...2c3

Selv om enkelte her prøver å normalisere slik oppførsel så er det mange av oss som aldri har gjort eller opplevd at andre har oppført seg slik. Dette er ikke normal oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, GiftMann38 said:

Selv om enkelte her prøver å normalisere slik oppførsel så er det mange av oss som aldri har gjort eller opplevd at andre har oppført seg slik. Dette er ikke normal oppførsel.

:laugh:

Anonymkode: 09899...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:laugh:

Anonymkode: 09899...3b1

Det er jo tydelig at dere har et forklaringsproblem. Verre blir det med latter-smiley.

Anonymkode: a1dda...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg. Det var fordi jeg var forelska i en annen i hele forholdet (en jeg ikke fikk)

Anonymkode: 6fb04...498

Hvorfor oppfører du deg som om dere er sammen, og henger deg opp i om hun har andre, hvis du aldri har hatt dype følelser for henne? Er det egoet som fikk en trøkk? :a034:

Anonymkode: fbf55...842

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er greit at de ligger med andre eller ikke burde hun sagt fra at hun ble knullet uten å ha dusjet i mellomtiden, noe annet er jo ganske ekkelt bare. Hun respekterer deg ikke. Glem henne

Anonymkode: 56e9b...6d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...