Gå til innhold

jeg voldtok en kvinne, nå skal jeg i fengsel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hmm hva vet vi om hva som foregår bak husets fire vegger hos pakistanere da? Tror pakistanske kvinner blir voldtatt ofte av sine ektemenn da sex er en plikt for deres kvinner i ekteskapet...

Ja det er nok riktig, både pakistanske, indiske og somalske kvinner er veldig utsatt for voldtekt av ektemenn desverre!
Men nå var det menn som sonet i fengsel  for voldtekt vi snakket om. 

Det er store mørketall når det kommer til voldtekt generelt i samfunnet, og en stor andel av de er uten tvil voldtekt i hjemmet til par fra andre kulturer, men fordi disse er æreskulturer ender kvinnen ofte opp som den som blir sosialt og fysisk straffet om hun anmelder noe sånt. (Kjempe synd og bare end en god grunn til at feminisme er viktig, mange yngre utenlandske menn i norge tar heldigvis mer og mer avstand fra den kvinneundertrykkende æreskulturen og det var flere pakistanske menn som dukket opp i Kvinnefrontens demonstrasjon mot æreskultur og vold/voldtekt mot kvinner i fjor, og også to pakistanske menn som holdt appell)

Anonymkode: 1d7b1...553

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Maleficenta said:

Kaller du voldtekt for en tabbe? Og hvordan var hun invitetende når hun var daudrukken? Var hun i det hele tatt våken? Flott at du skal i fengsel.

hvorfor er det så flott at jeg skal i fengsel? hva tjener du på at jeg lever et "redusert og minimalt" liv med lange dager, fellesdusj og glatte såpestykker og tapere i nabocellene

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Lava Anne said:

ikke jeg som har voldtatt noen, idiot

hva med å heller ønske meg lykke til bak lås og slå? fengselet er jo designet for at det skal være kjipt, det er nok straff!

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hva med å heller ønske meg lykke til bak lås og slå? fengselet er jo designet for at det skal være kjipt, det er nok straff!

Anonymkode: bc69d...9c2

lykke til... 

Anonymkode: 15219...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor er det så flott at jeg skal i fengsel? hva tjener du på at jeg lever et "redusert og minimalt" liv med lange dager, fellesdusj og glatte såpestykker og tapere i nabocellene

Anonymkode: bc69d...9c2

Jeg tror ikke du forstår hva du har gjort, og hvor mye skade du har påført denne kvinnen. Du har muligens traumatisert henne for livet, og det eneste du tenker på er hvor forferdelig du kommer til å få det i fengsel. Jeg lover deg at hun har det mye verre enn deg nå, og muligens vil hun fortsatt slite eller være redd for å gå ut på gata når hun vet at du har sluppet ut igjen. Tenk litt mer på henne enn på deg selv nå. Du soner 3 år, hun har kanskje fått hele livet sitt ødelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de hadde fyllesex. Det er ofte da "voldtekt" oppstår. 

Anonymkode: f52fd...94b

Fyllasex er noe helt annet enn det som blir beskrevet i startinnlegget. Du er livsfarlig for samfunnet med disse to innleggene dine, som ikke forstår forskjellen på voldtekt og fyllesex!

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er altfor raske til å gå løs på TS. Det er ingenting som tilsier at det er en reell voldtekt. Men fyllesex. Da er ikke folk heldt med sansene. Men det er ikke voldtekt. 

Anonymkode: f52fd...94b

Nei folk er ikke helt ved sansene, men kvinnen sov! Da er det voldtekt, dersom den ene sover. 

Anonymkode: 27ca3...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg trener hver dag så kan hende jeg scorer for høyt der....

Anonymkode: bc69d...9c2

Best å la forfallet begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedregelen for en god tilværelse i fengsel er den samme som regelen for en god tilværelse utenfor. Du må selv sørge for at det blir en konstruktiv og positiv opplevelse for deg. Det er de som går rundt og tenker at de "soner" og "sitter inne" og "er fratatt friheten" som har det vondt bak murene. De som derimot tenker at vegger er vegger og at man har privilegier av å bare være i live, har det bra. Du kan lese bøker, trene, lære deg yoga, utvikle deg spirituelt og fysisk, og det tenker jeg at du bør bruke tiden din på i årene som kommer. Lykke til! :)   

Anonymkode: c1039...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Det du har gjort er helt forkastelig! Tenk du har traumatisert og ødelagt livet til et annet menneske. Alt fordi du var beruset og hensynsløs! 

Fantastisk nyhet at du ryker inn for det! Håper du får en forferdelig tid i fengselet og til og med får smake din egen medisin i fellesdusjen! 

Anonymkode: cef8d...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det du har gjort er helt forkastelig! Tenk du har traumatisert og ødelagt livet til et annet menneske. Alt fordi du var beruset og hensynsløs! 

Fantastisk nyhet at du ryker inn for det! Håper du får en forferdelig tid i fengselet og til og med får smake din egen medisin i fellesdusjen! 

Anonymkode: cef8d...dbc

Det er ikke sånn at man automatisk ødelegger et liv hvis man voldtar en person. Jeg vet om flere oppegående mennesker med gode liv som på et eller annet tidspunkt har blitt voldtatt. Å tvinge noen til å gjøre noe de ikke vil er alltid forkastelig, enten man er beruset eller ei, men alt har en årsakssammenheng. For noen er det dummeste de kommer til å gjøre i sitt liv å ta opp forbrukslån, for andre går det dessverre mye dårligere for hva dumdristighet angår. At man får en mulighet til å rehabiliteres ikke bare som offer, men også som voldtektsmann, er samfunnets ansvar og eneste fornuftige løsning. Det gagner ingen at noen får en forferdelig tid fengsel eller blir voldtatt i fellesdusjen, og jeg vil til sist legge til at den siste setningen din er en straffbar trussel, så du fremstår ikke som helt uskyldig du heller.

Anonymkode: c1039...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor er det så flott at jeg skal i fengsel? hva tjener du på at jeg lever et "redusert og minimalt" liv med lange dager, fellesdusj og glatte såpestykker og tapere i nabocellene

Anonymkode: bc69d...9c2

Det er flott firdi du må ta konsekvensen av handlingen din. Du har gjort noe galt og straffbart. Og tenk hvor jævlig hun jenta du voldtok har det. Tapere i nabocellene? Du er jo en av de.

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn at man automatisk ødelegger et liv hvis man voldtar en person. Jeg vet om flere oppegående mennesker med gode liv som på et eller annet tidspunkt har blitt voldtatt. Å tvinge noen til å gjøre noe de ikke vil er alltid forkastelig, enten man er beruset eller ei, men alt har en årsakssammenheng. For noen er det dummeste de kommer til å gjøre i sitt liv å ta opp forbrukslån, for andre går det dessverre mye dårligere for hva dumdristighet angår. At man får en mulighet til å rehabiliteres ikke bare som offer, men også som voldtektsmann, er samfunnets ansvar og eneste fornuftige løsning. Det gagner ingen at noen får en forferdelig tid fengsel eller blir voldtatt i fellesdusjen, og jeg vil til sist legge til at den siste setningen din er en straffbar trussel, så du fremstår ikke som helt uskyldig du heller.

Anonymkode: c1039...6ae

Jeg truer da ikke med å gjøre noe med ham i fellesdusjen? Det er ikke en trussel, det er et poeng satt på spissen, et øye for et øye kan man si.  Kanskje han ønsker å smake sin egen medisin om han mente jenta ønsket det? 

Å jo, å voldta noen ødelegger livet deres, man bærer det alltid med seg! Har du noen gang blitt voldtatt? Høres ikke slik ut! 

At straff er skikkelig straff kan virke avskrekkende for andre potensielle voldtekstfantomer der ute. Det er viktig at folk som leser denne tråden skjønner alvoret og hvor seriøst misslikt de vil bli av alle i all evig tid. Kanskje noen da tenker jeg om to ganger før de har sex med en overstadig beruset person. Dette går på holdninger, man er 100% ansvarlig for hva man gjør i fylla. Å skylle på at dette var en dum ting gjort i fylla er forkastelig!! Slik gjør ikke skikkelig folk uansett hvor fulle og dopa de er! 

 

Anonymkode: cef8d...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av dere som skjønner at dette er en troller? :fnise:

Anonymkode: d8817...48b

Jo men jeg synes det er såpass "festlig"/sært/usmakelig at jeg engasjerer meg allikevel! :fnise:

Anonymkode: cef8d...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg truer da ikke med å gjøre noe med ham i fellesdusjen? Det er ikke en trussel, det er et poeng satt på spissen, et øye for et øye kan man si.  Kanskje han ønsker å smake sin egen medisin om han mente jenta ønsket det? 

Å jo, å voldta noen ødelegger livet deres, man bærer det alltid med seg! Har du noen gang blitt voldtatt? Høres ikke slik ut! 

At straff er skikkelig straff kan virke avskrekkende for andre potensielle voldtekstfantomer der ute. Det er viktig at folk som leser denne tråden skjønner alvoret og hvor seriøst misslikt de vil bli av alle i all evig tid. Kanskje noen da tenker jeg om to ganger før de har sex med en overstadig beruset person. Dette går på holdninger, man er 100% ansvarlig for hva man gjør i fylla. Å skylle på at dette var en dum ting gjort i fylla er forkastelig!! Slik gjør ikke skikkelig folk uansett hvor fulle og dopa de er! 

 

Anonymkode: cef8d...dbc

Hvorvidt jeg har blitt voldtatt har ikke du noe med, men at alle voldtatte har identisk patologi er bare tull, det skjønner du jo. Å si "jeg håper at du dør av kreft", "jeg håper at du får at barna dine får hjerneskade" eller "jeg håper du blir voldtatt i dusjen" er direkte hatkriminalitet. I gråsonen her selvfølgelig, hvor alle er anonyme, og jeg ville aldri anmeldt noe så tullete, jeg setter også ting på spissen - fordi: Overgrepsomfanget synker ikke med straffenivået. Dette er en misforståelse, en ikke-eksisterende kausalitet. Du kan piske de, sette fyr på de, stikke ut øynene på de, men du vil likevel ha seksuelle overgrep i samfunnet. Statistikken viser faktisk at land med de lengste og hardeste straffene har mye, mye mer kriminalitet enn land som Norge hvor kriminalomsorgen faktisk fungerer. At man blir seriøst mislikt av alle til evig tid for å ha voldtatt noen er også bare tøys. Man blir ikke akkurat populær, det sier jo seg selv, noen er jo ekstremt fordomsfulle og har problemer med å veie ordene og tankene sine når følelser blusser opp - som i ditt tilfelle - og det er helt sikkert belastende for en overgriper i lang tid, ja. Men det vil alltid være noen som setter pris på deg, uansett hva du har gjort. Man får alltid venner i fengsel hvis man prøver, og da er det ikke snakk om å finne likesinnede voldtektsmenn for å utveksle voldtektshistorier og le ondskapsfullt av dem, for igjen, dette er ikke en dårlig actionfilm, men det virkelige liv. Dessuten har alle kriminelle en familie, foreldre, kanskje barn, søsken, venner fra før. Alle disse relasjonene slutter ikke umiddelbart å vedvare etter at man har utført en alvorlig kriminell handling. Jeg omtaler for øvrig ikke folk som skikkelige eller uskikkelige. Jeg foretrekker å leve i en mer nyansert virkelighet. Jeg forherliger ikke meg selv ved å dømme andre nord og ned, uansett hva de har gjort, jeg prøver heller å lære. 

Anonymkode: c1039...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.1.2018 den 15.25, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Fint at du fikk fengselsstraff - den er jo for kort! Ja, det er fellesdusjer i fengsel og flere av vaktene og de innsatte er homofile.

Anonymkode: b861c...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorvidt jeg har blitt voldtatt har ikke du noe med, men at alle voldtatte har identisk patologi er bare tull, det skjønner du jo. Å si "jeg håper at du dør av kreft", "jeg håper at du får at barna dine får hjerneskade" eller "jeg håper du blir voldtatt i dusjen" er direkte hatkriminalitet. I gråsonen her selvfølgelig, hvor alle er anonyme, og jeg ville aldri anmeldt noe så tullete, jeg setter også ting på spissen - fordi: Overgrepsomfanget synker ikke med straffenivået. Dette er en misforståelse, en ikke-eksisterende kausalitet. Du kan piske de, sette fyr på de, stikke ut øynene på de, men du vil likevel ha seksuelle overgrep i samfunnet. Statistikken viser faktisk at land med de lengste og hardeste straffene har mye, mye mer kriminalitet enn land som Norge hvor kriminalomsorgen faktisk fungerer. At man blir seriøst mislikt av alle til evig tid for å ha voldtatt noen er også bare tøys. Man blir ikke akkurat populær, det sier jo seg selv, noen er jo ekstremt fordomsfulle og har problemer med å veie ordene og tankene sine når følelser blusser opp - som i ditt tilfelle - og det er helt sikkert belastende for en overgriper i lang tid, ja. Men det vil alltid være noen som setter pris på deg, uansett hva du har gjort. Man får alltid venner i fengsel hvis man prøver, og da er det ikke snakk om å finne likesinnede voldtektsmenn for å utveksle voldtektshistorier og le ondskapsfullt av dem, for igjen, dette er ikke en dårlig actionfilm, men det virkelige liv. Dessuten har alle kriminelle en familie, foreldre, kanskje barn, søsken, venner fra før. Alle disse relasjonene slutter ikke umiddelbart å vedvare etter at man har utført en alvorlig kriminell handling. Jeg omtaler for øvrig ikke folk som skikkelige eller uskikkelige. Jeg foretrekker å leve i en mer nyansert virkelighet. Jeg forherliger ikke meg selv ved å dømme andre nord og ned, uansett hva de har gjort, jeg prøver heller å lære. 

Anonymkode: c1039...6ae

Selv om hun kanskje muligens ikke er blitt traumatisert for livet, ingen av oss kan ane hvordan hun håndterer dette i ettertid, så er da ikke det noen grunn til å forsvare hva ts har gjort. Voldtekt er line galt fordet.

Og kanskje ja. Fengselssystemet er gjerne bedre i Norge men likevel får vi nå ikke bukt med disse voldtektene da. Hva gjøres egentlig i fengselet for å rehabiliyere voldtektsforbrytere? Får de noen form for undervisning eller noe om voldtekt. Eller er de bare på oppbevaring til de slipper ut?

Og jeg kan forstå sinnet og fordømmelsen og hevnlysten til folk. Spesielt om de selv har vært utsatt for voldtekt. Så jeg forstår godt at folk håper ts skal smake sin egen medisin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎01‎.‎2018 den 3.19, Maleficenta skrev:

Selv om hun kanskje muligens ikke er blitt traumatisert for livet, ingen av oss kan ane hvordan hun håndterer dette i ettertid, så er da ikke det noen grunn til å forsvare hva ts har gjort. Voldtekt er line galt fordet.

Og kanskje ja. Fengselssystemet er gjerne bedre i Norge men likevel får vi nå ikke bukt med disse voldtektene da. Hva gjøres egentlig i fengselet for å rehabiliyere voldtektsforbrytere? Får de noen form for undervisning eller noe om voldtekt. Eller er de bare på oppbevaring til de slipper ut?

Og jeg kan forstå sinnet og fordømmelsen og hevnlysten til folk. Spesielt om de selv har vært utsatt for voldtekt. Så jeg forstår godt at folk håper ts skal smake sin egen medisin.

De får psykologoppfølging og gruppesamtaler hvor de utveksler erfaringer om hva som gikk galt, samt øvrig vurdering. De som har behov for det får i tillegg utdanning.

Anonymkode: c1039...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 15.43, AnonymBruker skrev:

hva kan jeg gjøre for å bli godt likt blant de medinsatte??

Anonymkode: bc69d...9c2

Sitter vel en batikhex og gnir seg på tappen her? Om ikke kan jeg foreslå vaselin, masse vaselin ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...