Gå til innhold

Jollyroom -IKKE Kjøp- Min erfaring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ved to anledninger bestilt fra jollyroom.no. De lokker med gode priser, men der stopper moroa. Ikke bare bruker de lag til på forsendelse, og levering, de har ved begge anledninger sendt meg ødelagte gjenstander. Det ene var til og med julegave, og da de leverte 3 uker for sent og sendte til feil postkontor så jeg måtte kjøre i over en time for å kunne hente pakken min- fikk jeg ikke ny pakke til jul. 

Min siste bestilling var nå for en drøy måned siden og denne gangen skjedde det samme, jeg bestilte 10 små ting til pikeværelset til min kommende datter. Det verste var at de presterte å sende meg 8 forskjellige pakker. Det var en stor gjenstand og 9 mindre gjenstander som fint burde vært pakket i en eske. Men vet dere hva Jollyroom gjorde? de pakket en og en eske og sendte meg totalt 8 pakker å hente på posten - TIL FORSKJELLIG dager, for de kom heller ikke samlet. Frustrasjonen var selvsagt stor, og den ble ikke mindre da jeg oppdaget at flere av varene nok en gang var ødelagt. 

Kundeservicen- om du får tak i dem, er grei, det er ikke de som jobber i serviceavdelingen sin feil, men det er hele bedriften. E L E N D I G. 

DA jeg omsider fikk svar etter å ha sittet i telefonkø i over en time, hvorpå de bare la på første gang da de tok den, og så i kø ytterligere en time før de faktisk svarte- fikk jeg beskjed om å sende inn en skriftlig klage og at jeg skulle få en returetikett for de ødelagte varene. Gjett hva! Jeg fikk EN returetikett, flott det, men jeg trenger jo 5!! og nå er det 5 dager siden jeg har bedt om dette, og jeg venter fremdeles. 

 

Ikke kjøp fra Jollyroom, det er IKKE verdt de kronene du sparer. 

 

 

Anonymkode: 29557...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt flere ganger fra JOLLYROOM og er super fornøyd !

Rask levering og flotte produkter. Fint innpakket også.

Anonymkode: 7415f...6f6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du har opplevd dette. Har de ordnet opp? Nye leker, kompensasjon? 

Jeg har alltid likt Jollyroom, og bestilt masse derfra, aldri hatt problemer. 

Anonymkode: fa52b...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har handlet på jollyroom i mange år, og bruker å handle masse julegaver og endel bursdagsgaver på en gang ved Black Friday der. Og sommervarer hver vår. 

Aldri noe ødelagt, aldri noen problemer.... Leveringstid er ofte så rask at jeg ikke forventet ting så raskt. 

Synes det er en fin butikk å gjøre røverkjøp i. Lekekassen og lekmer også, men de siste to har jeg opplevd lang leveringstid med. 

 

Anonymkode: 9479a...036

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt masse derfra, med kun positive erfaringer. 

Alltid rask levering, aldri noe som har vært ødelagt. Har vi bestilt flere ting i en engang, har det av og til kommet i flere kolli, men det har vært fordi ellers hadde pakken blitt gedigen, og vanskelig både for posten og for oss å håndtere. 

Om du har bestilt i julen er det såklart lenger leveringstid, og det er ganske mange som deler opp i flere kolli for at kundene skal få ihvertfall noen av tingene så raskt som mulig. Du hadde vel ikke vært fornøyd om alt du bestilte kom 3 uker seint bare fordi en av tingene var tomt for på lager...

Så jeg anbefaler gjerne jollyroom, vi er veldig fornøyd med dem.

Anonymkode: c5490...843

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart i den andre tråden du av en eller annen grunn har følt for å lage, på gravidforumet. 

Kort oppsummert, vi har bestilt masse, og er kjempefornøyd, ikke en eneste negativ erfaring.

Anonymkode: 03456...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dem gjerne, har brukt dem mye. Alltid fornøyd. 

Jeg ville kontaktet dem skriftlig med klage, kanskje de rydder opp litt. 

Anonymkode: 3c433...b8b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke min erfaring i det hele tatt. Jeg har bestilt derfra flere ganger. Alltid rask levering, de har ofte de laveste prisene på en rekke produkter og jeg har aldri fått et skadet produkt. Husk at Jollyroom har flere lagre så om du bestiller produkter som må sendes fra forskjellige lagre vil du også få flere pakker å hente, sånn er det bare. Ser noen nevner Lekekassen og Lekmer også, her har jeg også bare positiv erfaring og de leverer alltid på kort tid. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke noe særlig ut! Jeg har bare gode erfaringer med dem, og kommer nok til å fortsette å handle der. Men skjønner godt at du ikke orker hvis du får ødelagte produkter 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre her, har jeg også kun positive opplevelser. Og jeg har bestilt mye derfra. Noe lang leveringstid i sammenheng med feks Black Friday, ellers helt ok. 

Anonymkode: a5f18...033

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare gode erfaringer derfra, kjøpt alt fra votter til babyjogger vogna der. 🤗 

Men forstår at du ikke er fornøyd, men ting kan vær ræva uansett hvor du bestiller fra uansett hvor gode erfaringer andre har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt defra et par ganger og da har det vært godt pakket og raskt levert. Ingen skader på noen av varene og alle var pakket i samme eske. 

Anonymkode: 26240...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ts har laget identisk innlegg også på babyverden. Var da voldsomt til reaksjon, ta det med jollyroom direkte, da? 

Anonymkode: 03456...596

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har også kjøpt mye der, kun gode erfaringer.

Anonymkode: c20e1...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i lang leveringstid. Bestilte en vogn som det tok to uker å få😳 Men synes de har godt utvalg og god service når det først er noe galt.

Anonymkode: 72c28...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet masse derfra og det kommer alltid alltid, veldig kjapp levering og aldri noen problemer. Det du ramser opp med feil postkontor kan være posten sin feil, ikke nett stedet. 

Forresten så er ikke jollyroom billigst lengre da, babybanden er ennå billigere. 

Grunnen til at tingene kommer i forskjellige pakker står ofte forklart på siden deres. De er en nettside som henter ut varer fra forskjellige leverandører, derfor er det forskjellig på hvor lang ventetid det er per ting. Da jeg handlet bilstol fikk jeg beskjed om at det ville komme to meldinger om pakken fordi de bestilte fra stedet og jeg bestilte fra de igjen. Jollyroom er bare et mellomstopp.

Uansett nettside er det alltid anbefalt å ta ting skriftlig fordi man har mer å bevise på det enn på en telefonsamtale. 

Du har vært uheldig med både det å lese deg opp om hvordan nettsiden fungerer og posten før jul.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte et badekar derfra med babysete. De sendte først babysetet i den største esken noensinne, noen dager etterpå badekaret. Veldig miljøsløsende.

ellers var det der din erfaring, og du var bare uheldig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...