Gå til innhold

Dickpics


Anjatapinjata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg har til gode å sende et eneste dickpick. Vil noen se så får de komme på live opptreden. Jeg står ikke å fotograferer min egen kuk. 

Ikke jeg heller. Sender du engang er sånt bilde til noen andre er det alltid en risiko for at det vil spredt ute på nettet, jeg er ikke villig til å ta den sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.1.2018 at 7:57 AM, Anjatapinjata said:

Ja hva er greia? 

Nettopp laget meg ny profil på tinder etter å ha vært singel en stund. Kom i kontakt med en som virket hyggelig og normal. Han legger meg til på snap å noe av det første jeg får er han naken med ståkuk, med en kommentar på at han fant instagram profilen min å ble så gira. 

Har ikke mannfolka skjønt det ennå at dickpics ikke er turn on? fikk en video at han runka utav det blå også, noe som resulterte i at jeg blokkerte han. Hadde jeg hatt lyst på bilder av utstyret hans så hadde jeg vel bedt om det?! 

Så mannfolk, hva får dere ut av å sende bilder av lemmet deres? Eller å runke foran et publikum?

Jeg synes det er bra at det er så mange som holder på slik. Det gjør det så mye enklere for oss som faktisk klarer å oppføre oss :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert ikke, men dette er ikke synonymt en tatovering man ikke blir kvitt, eller verdens undergang. Er det noe man ikke liker på en digital dings, er det ikke verre enn å slette det. Hvorfor lage så stort drama som enkelte gjør ...? :)

Anonymkode: 0df19...bb0

Hvorfor kan ikke disse typene bare la være å sende bildene, da? Er ennå enklere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Hva med ekser som sender DP? Hvorfor gjør de det?

Anonymkode: f4094...886

Forsøk på dominans/markering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Joda det handler nok mer om motivasjon og ønsket effekt, vi kvinner sliter med å forstå. :P Altså hva mennene som sender slike bilder ønsker og oppnå, og ikke minst motivasjonen bak bildesendingen. Jeg har mottatt haugevis av slike bilder, jeg utstråler sikkert en enorm penishunger.

Uansett, ikke ett av de bildene har gjort meg kåt. Ei heller har jeg ringt peniseieren og bedt om å bli knullet der og da. Jeg ser strengt tatt liten forskjell på dem. Jeg legger mer merke til stygge sengeklær, tørkestativ med tennissokker, støvsuger som ikke har blitt rydda på plass i bakgrunnen, lodotter i teppet, merker i parketten, stygge stretchlaken, enn akkurat den penisen. De er nemlig forbløffende like, og svært lite opphissende sånn i close up på et bilde.

Anonymkode: b1165...a72

Også den typiske er dickpick fra badet, med toalettsetet oppe. Ja, omgivelsene er faktisk mer interessante enn kukken

Anonymkode: c3799...731

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2018 den 21.41, Cola87 skrev:

Hvis du mottar et slikt bilde igjen: Ta screenshots og så skriver du : I følge Lovdata bryter de som sender bilder av kjønnsorganet sitt til noen som ikke har bedt om det (eller til mindreårige) paragraf 201. :sur:

Rart hvis noen tør å sende flere dickpics etter det :P

 

26940860_10159795791985640_644513495_n.jpg

Evt bare legge ved bildet/teksten av paragrafen rett ut på profilen der med en henvisning til at man ikke er interessert i blottere 😁 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...