Gå til innhold

Dickpics

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med ekser som sender DP? Hvorfor gjør de det?

Anonymkode: f4094...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en form for blotting, de tenner på å blotte seg :vetikke:

Anonymkode: 26afd...b4a

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Cola87 said:

Hvis du mottar et slikt bilde igjen: Ta screenshots og så skriver du : I følge Lovdata bryter de som sender bilder av kjønnsorganet sitt til noen som ikke har bedt om det (eller til mindreårige) paragraf 201. :sur:

Rart hvis noen tør å sende flere dickpics etter det :P

26940860_10159795791985640_644513495_n.jpg

Svar:

13 hours ago, AnonymBruker said:

For å sitere dette innlegget med tittelen "Hvorfor stresser kvinner så mye ...?":

Et eksempel på forskjellen i tankemåten mellom de to kjønnene er nakenbilder folk sender til hverandre. Mens mange gutter og menn ikke har noe imot å dra ned buksa og sende et bilde av dingsen sin, og ville synes det bare var festlig om de fikk et bilde i retur, får man nesten assosiasjoner til en amerikansk katastrofefilm om en typisk kvinne får et intimt bilde tilsendt: Æææææææææsj, så ekkelt, så forferdelig, så gruoppvekkende traumatisk.

:)

Anonymkode: 0df19...bb0

Når man begynner å dra dette så langt at man snakker om seksuell krenking, er det vel bare et spørsmål om tid før man går inn for å diskutere gapestokk eller lynsjing.

Sorry at jeg spør, men hva skjedde egentlig med de gammeldagse uttrykkene "humor" og "selvironi" ...? Tro det eller ei, men selv om jeg ufrivillig har sett bilder av nakne damer i sprettoppvinduer som popper opp uten mitt samtykke når jeg streamer fotball, er jeg utrolig nok fortsatt i live, uten merkbare psykiske traumer. ;)

Skrevet
14 timer siden, Anjatapinjata skrev:

Ja hva er greia? 

Nettopp laget meg ny profil på tinder etter å ha vært singel en stund. Kom i kontakt med en som virket hyggelig og normal. Han legger meg til på snap å noe av det første jeg får er han naken med ståkuk, med en kommentar på at han fant instagram profilen min å ble så gira. 

Har ikke mannfolka skjønt det ennå at dickpics ikke er turn on? fikk en video at han runka utav det blå også, noe som resulterte i at jeg blokkerte han. Hadde jeg hatt lyst på bilder av utstyret hans så hadde jeg vel bedt om det?! 

Så mannfolk, hva får dere ut av å sende bilder av lemmet deres? Eller å runke foran et publikum?

Det der opplevde jeg og da jeg var singel og hadde tinder. Lesson: Ber han om snapchaten din så. Nope. Next.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å sitere dette innlegget med tittelen "Hvorfor stresser kvinner så mye ...?":

Et eksempel på forskjellen i tankemåten mellom de to kjønnene er nakenbilder folk sender til hverandre. Mens mange gutter og menn ikke har noe imot å dra ned buksa og sende et bilde av dingsen sin, og ville synes det bare var festlig om de fikk et bilde i retur, får man nesten assosiasjoner til en amerikansk katastrofefilm om en typisk kvinne får et intimt bilde tilsendt: Æææææææææsj, så ekkelt, så forferdelig, så gruoppvekkende traumatisk.

:)

Sånn er det. Nærbilde av en penis er ikke et vakkert syn

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en fortrengelse av virkeligheten til fordel for illusjonen om at kvinner er like kåte som menn. 

Anonymkode: f5c20...e63

For å si det sånn. Er man tent på en fyr så forsvinner drn så snsrt han sender en dickpick. Det får dere til å framstå mindre intelligente. Litt som en ape.

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta said:

Sånn er det. Nærbilde av en penis er ikke et vakkert syn

Sikkert ikke, men dette er ikke synonymt en tatovering man ikke blir kvitt, eller verdens undergang. Er det noe man ikke liker på en digital dings, er det ikke verre enn å slette det. Hvorfor lage så stort drama som enkelte gjør ...? :)

Gjest Axl Rose
Skrevet

Til og med jeg får dickpics!

Runke foran publikum er opphissende men publikum som godtar det/er med på det og helst live. Ikke sende en tilfeldig runkevideo eller bilde til fremmede. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert ikke, men dette er ikke synonymt en tatovering man ikke blir kvitt, eller verdens undergang. Er det noe man ikke liker på en digital dings, er det ikke verre enn å slette det. Hvorfor lage så stort drama som enkelte gjør ...? :)

Ikke verdens undergang men om dere vil ha en dame interessert så mister hun jo den ganske umiddelbart og tenker at du enten er en gris eller dum eller virker rett og slett tilbakestående. Er den som sender bildet som taper på det...

• Liker 5
Skrevet

Det er bare én penis i hele verden jeg ønsker å se, og det er kjæresten min sin. Jeg vil helst se den live, men et bilde kan også være veldig hyggelig.

Men en annen mann sin penis? Ser ut som stanksopp i mine øyne. Det er lite sjarmerende å åpne opp en melding og få øynene sine voldtatt. Hva er det de vil med det??

Anonymkode: b1165...a72

• Liker 4
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke lett å være mann. Enten sender man dickpicks og blir slettet eller så sender man ikke dickpick og blir også slettet. Bestem dere kvinner!

Anonymkode: e069e...7e4

Du blir nok slettet uansett.

Anonymkode: 26afd...b4a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er lite sjarmerende å åpne opp en melding og få øynene sine voldtatt.

Voldtekt av øyne - hva skal straffen da være for mannsgrisene som sender bilder; snakker vi om 21 års forvaring  ...? ;)

Skrevet

Joda det handler nok mer om motivasjon og ønsket effekt, vi kvinner sliter med å forstå. :P Altså hva mennene som sender slike bilder ønsker og oppnå, og ikke minst motivasjonen bak bildesendingen. Jeg har mottatt haugevis av slike bilder, jeg utstråler sikkert en enorm penishunger.

Uansett, ikke ett av de bildene har gjort meg kåt. Ei heller har jeg ringt peniseieren og bedt om å bli knullet der og da. Jeg ser strengt tatt liten forskjell på dem. Jeg legger mer merke til stygge sengeklær, tørkestativ med tennissokker, støvsuger som ikke har blitt rydda på plass i bakgrunnen, lodotter i teppet, merker i parketten, stygge stretchlaken, enn akkurat den penisen. De er nemlig forbløffende like, og svært lite opphissende sånn i close up på et bilde.

• Liker 9
Skrevet

MED MINDRE det er en penis jeg kjenner godt, og som i stor grad tilhører meg :fnise:

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lett å være mann. Enten sender man dickpicks og blir slettet eller så sender man ikke dickpick og blir også slettet. Bestem dere kvinner!

Anonymkode: e069e...7e4

Jo, det er veldig lett. 

Les her:

Ber/Spør. Hun. Ikke. Om. Dickpic.  = Ikke send Dickpic

Verre er det ikke.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg må si jeg ikke skjønner greia jeg heller. Det er jo i det hele tatt et studie i kleinhet. Dersom hun spør er det selvsagt greit, men ikke før. Spør hun om det, forstår jeg spenningen. Spennende å se reaksjonen. Og kommer spørsmålet  er det jo ofte fordi det har vært hett en stund, og at hun er interessert. 

Endret av Sphere
  • Liker 4
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jeg har til gode å sende et eneste dickpick. Vil noen se så får de komme på live opptreden. Jeg står ikke å fotograferer min egen kuk. 

Skrevet

Jeg tenker det er likegreit at de viser sin egentlige intensjon og egentlige lavmålpersona med en gang, sånn at jeg bare kan slette de i stedet for å bruke noe mer tid på de. Forøvrig bør alle kvinner ha lært til nå at menn fra tinder som spør om snap tilhører gruppen med de max useriøse mennene.

Anonymkode: 9018a...cef

• Liker 2
Skrevet

Hehe jeg har flere ganger svart "blotting er ulovlig, hva hadde du følt om en fremmed mann plutselig viste deg pikken? dessuten fungerer ikke den DER som noe sjekketriks hvis det er det du tror lol " før jeg sletter de... :fnise:

Anonymkode: 9018a...cef

• Liker 2
Skrevet

Har tatt forhåndsregler der.

Om noen spør meg om snap så vurderer jeg to ganger, og hvis jeg gir den bort så sier jeg det rett ut "Ønsker ikke å sende nakenbilder og ei vil jeg heller ha noen".

Hva er det han absolutt MÅ ha snappen min til? Jeg snapper sjeldent og bruker ikke det aktivt, så hvis ikke kommunikasjonen er bra nok via Tinder, så er det vel ha det bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...