Gå til innhold

Liam Neeson om #Metoo:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 100% enig med han! Synes #metoo er noe ordentlig tull, og jeg er drittlei alt som har med det å gjøre. Jeg er forresten kvinne, 35 år.

Anonymkode: de9c9...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman
8 minutter siden, Arabella skrev:

Dårlig med respons på mitt innlegg nr. 48. Det må jeg vel tolke som dere menn synes det er greit for en voksen mann å oppføre seg mot et barn, som jeg var den gangen.

Da jeg var rundt 19 år, gjorde jeg meg muligens skyldig i å drepe, i hvert fall skade en mann, da jeg dyttet ham unna meg så hardt at hodet hans smalt i asfalten så det knaste. Jeg løp for livet og kom meg i sikkerhet.

Tror det var lite respons, da alle er enige i at det du opplevde var totalt uakseptabelt. Selvfølgelig har ikke du gjort noe galt. Den gamle mannen skulle vært tatt med på politihuset. Sannsynligvis var ikke du hans første offer. Skjønner godt at dette har vært vanskelig å håndtere i ettertid.

Metoo er likevel ikke det samme, da det er en kampanje som kommer utenfra. En kampanje som er styrt av feminister og SJW, som har en agenda mot menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
7 hours ago, Calandria said:

Nå blir jeg nok halshogd, men jeg er helt enig med ham, denne metoo greia har gått alt for langt.

Calandria: Enig med deg. Hele metoo kampanje er blitt en vits og minner om å rope ulv. Det skal så lite til å bli krenket i disse dager at verdien av kampanjen går sakte men sikkert nedover. 

Til dere feminister: Med mindre Mr. Neeson har voldtatt noen (høyt usannsynlig), Shut The Fuck Up! 

Endret av AnonGangerTo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Arabella said:

Dårlig med respons på mitt innlegg nr. 48. Det må jeg vel tolke som dere menn synes det er greit for en voksen mann å oppføre seg mot et barn, som jeg var den gangen.

Fikk du ikke oppmerksomhet, eller hva er greia? Selvfølgelig en stygg episode, som jeg ikke unner noen å oppleve, men den siste setningen der er bare idiotisk, sorry. 

Men han som utsatte deg for det burde få en rusten spiker kjørt sakte inn i urinrøret, samtidig som han står naken på taket av Empire State Building med gulvet fylt av løse legobiter, for så å falle utfor og lande med hekken først på en sykkel uten sykkelsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...