Gå til innhold

Har du best sex med den du har sex med akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, absolutt. Vi har ekstremt god kjemi, tenner på det samme, har like stor lyst, og har det veldig gøy i senga - tar det ikke så seriøst :)

Han har dessuten veldig mye glede av min nytelse, og det er en prioritet for ham, så det er også et stort pluss.

Anonymkode: 140f9...890

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæsh, han er mest ivrig og utholdende på våren. Jeg har sex for at det er relativt deilig og det er en annen type nærhet enn bare kos. Av og til unner vi oss å røyke grønt og da er sexen euforisk, men likevel tar det forbanna lang tid før jeg nærmer meg klimaks at jeg selv blir sliten og lei, så vil alltid foretrekke klitt-orgasme etter runden.

Anonymkode: 865e8...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt. Fordi jeg elsker ham, og fordi han vet hva jeg liker. For meg er ikke sex verdt det hvis jeg ikke er skikkelig tiltrukket av personen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bedre sex med eksen enn med han jeg nylig ble sammen med. Litt kjipt å sitte med savn etter sexen med eksen. Men vi hadde en helt spesiell kjemi seksuelt som jeg visste da det ble slutt at jeg aldri kom til å finne igjen. Det var det eneste som holdt oss sammen, da vi ikke fungerte sammen ellers. Har god sex med kjæresten min også, men ikke på langt nær det samme. Mulig fordi han sliter litt med prestasjonsangst og at penisen blir ofte slapp (noen ganger går det ikke).

Anonymkode: ca3b8...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er nok grunnen til at vi fremdeles er sammen. Eneste som virkelig fungerer mellom oss, men det fungerer til gjengjeld så bra at jeg vet at jeg aldri vil finne det samme igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Han er best på alt :) derfor vi er sammen lissom

Anonymkode: 9f3e3...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, match made in heaven. Vi har en fantastisk kjemi og jeg er såååå forelska. Han er et funn i senga, rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg visste ikke at sex kunne være så deilig før jeg møtte ham.

Anonymkode: 3c124...88e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desverre. Ex`en var en fantastisk elsker, men sørgelig nok ikke bare for meg. En utro horebukk som skulle vært gjelda.              Vært over "halve by`n" , alt fra vgs.-jenter til skilte kjerringer i 40-åra. Da blir du faen så lei.

Men ....... det skal sies, jeg savner han i senga av og til så jeg har lyst å grine.  

Anonymkode: 1e3db...b79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen var bra, og veldig stabil seksuelt (gav orgasmer som perler på en snor). Jeg kan savne at alt var enkelt med ham. Var dagen dritt, så bare knulla han det bort. Han kunne ta meg til jeg gråt. Sånn var det tom like etter at vi slo opp. 

Nåværende kjæreste fungerer ikke på samme måte. Men han har en intens tilstedeværelse som han tar med seg inn i sexen og jeg kan komme spontant bare ved tanken på den herlige, intense, nære sexen vi har hatt så langt. Han er nysgjerrig og liker å utforske, jeg er forskningsobjektet hans på en måte, haha... Han er litt mer indirekte, sier ikke at han vil knulle meg, men at jeg gjør ham varm og slikt. Vi flørter mye indirekte, type snakker om hverandre i 3.person eller hinter. Det høres litt teit ut, men det funker med ham!  Jeg vet ikke helt hva jeg får (og jeg har måttet lære ham opp litt), men han er veldig opptatt av meg og skal være veldig sliten før han ikke vil ha sex. Nylig begynte vi å eksperimentere med en fetisj som vi nok har nærmet oss gradvis gjennom hele forholdet. Jeg skal nok aldri kjede meg med ham, det er ihvertfall sikkert. Bare han kysser meg, er jeg allerede i skyene. 

Anonymkode: 23866...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trolltunge skrev:

Ja. Det er nok grunnen til at vi fremdeles er sammen. Eneste som virkelig fungerer mellom oss, men det fungerer til gjengjeld så bra at jeg vet at jeg aldri vil finne det samme igjen. 

Samme her. Vært gjennom et knippe menn og ingen kan måle seg med han jeg er sammen med nå. Mye dritt i forholdet jeg aldri hadde funnet meg i om han var en middelmådig elsker, men får panikk når jeg tenker på å leve uten den mannen og sexen! :ninuskapus:
 

Anonymkode: 95516...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ja*  Han er så j***** deilig. Får sug i magen bare av å tenke på ham. 

Kunbe spust ham opp med teskje. :wow:

 

Endret av Perle
*Rettet*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Perle said:

Nei. Han er så j***** deilig. Får sug i magen bare av å tenke på ham. 

Kunbe spust ham opp med teskje. :wow:

Det er grunnen til at han ikke  er best?

Til TS? 

Kjæresten er best, men det er en delt 1. plass med de tidligere kjærestene mine. :)

Anonymkode: 0a3ad...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er grunnen til at han ikke  er best?

Til TS? 

Kjæresten er best, men det er en delt 1. plass med de tidligere kjærestene mine. :)

Anonymkode: 0a3ad...da1

Rettet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Perle said:

Rettet :fnise:

Mer forståelig nå. :P

Anonymkode: 0a3ad...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista

Ja. Fordi kjemi, kompatibilitet, kropp og innlevelse er nær perfeksjon, fordi jeg er avhengig av henne, fordi vi har lagt til oss vaner der ingenting er vane og alt er rått og spontant. Og fordi vi har våre metoder for å holde spenning og begjær ved like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...