Gå til innhold

Hva ser dere etter i en partner?


Problembarnet3

Anbefalte innlegg

On 31.12.2017 at 10:37 AM, AnonymBruker said:

Dialekt? :klo:

Anonymkode: ec761...1ff

Blir litt som å skrive "språk" :fnise: 

Anonymkode: cb19b...93b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snill, morsom, omtenksom, kjærlig. Utseendet er ikke så «viktig», men jeg tiltrekkes veldig av mørkt hår, blå øyne og et fint smil! Kropp er heller ikke så viktig, men burde i hvert fall klare å gå på do selv osv.

Anonymkode: 16bcd...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Med tanke på at det er barne-og ungdomsskoleelever som for det meste bruker urbandictionary, så passer den fint inn der ja. Kanskje du burde begynne å white knighte, så kanskje det hadde resultert i et ligg for deg også? Eller har du fjernet deg så langt fra kvinner at det ikke spiller noen rolle lenger.

Anonymkode: 8d104...80a

Det er ikke White Knights som får seg noe ligg ;) er derfor jeg sier det - tror du må gå vekk ifra den der barne-og undomsskole definisjonen din.  

Forøvrig så eier dere ikke humor i det hele tatt ;) sitte her å ta alt såååå blodig alvorlig er jo helt fantastisk. 

Mitt krav er sosial IQ på det nivået at man ikke sitter å tar alt personlig på det nivået flere har gjort her allerede ;)
Dere klarer ikke skille mellom det som etter all rimelighet blir sagt med et glimt i øye og faktiske angrep.

Så selvhøytidelige  "Selvhøytidelighet stenger også for humor og selvironi, viser forskningen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Xcase33 skrev:

Det er ikke White Knights som får seg noe ligg ;) er derfor jeg sier det - tror du må gå vekk ifra den der barne-og undomsskole definisjonen din.  

Forøvrig så eier dere ikke humor i det hele tatt ;) sitte her å ta alt såååå blodig alvorlig er jo helt fantastisk. 

Mitt krav er sosial IQ på det nivået at man ikke sitter å tar alt personlig på det nivået flere har gjort her allerede ;)
Dere klarer ikke skille mellom det som etter all rimelighet blir sagt med et glimt i øye og faktiske angrep.

Så selvhøytidelige  "Selvhøytidelighet stenger også for humor og selvironi, viser forskningen"

Du må ha et kjipt liv. Kvinner og menn har ikke så anneledes krav til partner, men sånne som deg som syntes det høres kravstort ut å være gjenomsnittelig, - sliter såklart og sutrer. 

Anonymkode: a9288...30a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respektfull

Beskyttende

Lojal selvsagt og vennskap henger nok sammen med dette

Kjekk

Snill

Litt bestemt og sta kan være greit for jeg trenger litt motstand (av og til)

Fint hvis han liker natur og turlivet men ikke et must 

At han er stabil som i har jobb og bil og utsikter til å bli en god familiefar. 

Anonymkode: d6d6c...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2017 den 5.10, Problembarnet3 skrev:

Alle har jo forskjellige interesser og preferanser, men hva er det du setter mest pris på i en partner? Syns det er interresant å høre forskjellige synspunkt. Enkelte ting på listen min kan tolkes som overfladiske. Ingenting på listen er dealbreaker, men hvis jeg kunne laget drømmemannen ville han vært slik:

Dialekt

Høy (fordi jeg er ganske høy selv)

Morsom (Humor er noe av det viktigste!!)

Respektfull

Beskyttende

Glad i barn/hund

Ambisiøs

Sprudlede

Velstelt

Selvsikker

Basert på hvem jeg har falt på før og mine erfaring med det, vil jeg si:

Mørkhåret

Introvert OG sosial (som meg)

Selvstendig

Varm

At vi deler humor

Renslig

Noenlunde ryddig

Økonomisk (mer enn meg)

Kan både late seg og være aktiv

Liker hyppig sex, mer en annenhver dag, og liker å eksperimentere i senga

Jeg er tiltrukket av folk som er sterk intellektuelt, men jeg trives bedre med folk som liker at alle har det bra. Men han må kunne tenke. Gjerne at han har en slags praktisk orientert intelligens.

Drømmemannen vil ha barn 1-2 barn, samtidig som det er viktig for ham å opprette et romantisk forhold til meg. Han er lun med ungene og kan samtidig være litt streng når det trengs.

Anonymkode: 8d1a2...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser etter (og har funnet) en dame/jente som utfyller meg. Ser på og sammenligner holdninger, interesser (selv om det betyr lite), måter hun svarer på spørsmål, hvordan tankeprosessen hennes foregår, hvordan hun løser problemer og hva hun gjør for å løse de. Kunne listet opp mer, men hovedpoenget er at jeg ser etter det "indre", utseende og ytre faktorer kunne jeg ikke brydd meg mindre om, selv om de av og til avslører litt om personligheten. 

Er vi for like, leter jeg andre steder. Hun må være lik meg, men samtidig ulik, slik at vi utfyller hverandre. Jeg tror jeg trenger motvekt for å ha et balansert forhold med noen. 

(kanskje litt krunglete forklart, spør gjerne om detaljer)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekte kjærlighet.

Anonymkode: 96c1b...fc7

 

 

Anonymkode: 8d1a2...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Anonymkode: 8d1a2...c05

Hva har dette med ekte kjærlighet å gjøre?

Anonymkode: 96c1b...fc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill
Flørtende
Trygg nærhet
God i senga (inkluderer fin penisstørrelse)
Lojal
Orden i livet
Fester ikke mer enn ved spesielle anledninger
Aldri gir meg grunn til å være usikker på han
Familieorientert og ansvarsfull


 

Anonymkode: 93451...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig populært å si at man kun ser på det indre og at det ytre ikke teller. Men de som sier det vet innerst inne at de lyver litt. Enten det eller så er de ikke selv klar over at det skjer, for det skjer gjerne indirekte før man i det hele tatt blir kjent. Skal man velge mellom en av to tilfeldige personer som man ikke vet noe om, der den ene ser ok ut og den andre ser mindre bra ut, så blir man automatisk mer nysgjerrig på den som ser best ut, slik er det bare. Den som ser verre ut får da ikke en gang sjansen til å vise sitt "indre", dessverre.

Men det er nok riktig at når man først har fått kontakt og blir bedre kjent, så vil det være mer det indre som teller for hva det blir til videre.

Anonymkode: a3f33...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal driste meg til komme med et litt anderledes svar jeg, det jeg ser etter er en kvinne som ser jeg selv som dominant. Jeg har alltid siden jeg var liten sett jenter/kvinner som det sterkeste kjønn, og kunne tenkt meg en kvinne jeg kunne tjene, og tilfredstille på alle måter, da snakker jeg for eksempel om å ta meg av alt husarbeidet mens hun slapper av, gi hun massage osv når hun krever det, og under sex så ønsker jeg å sette hennes tilfredstillelse foran min egen. Merkelig nok er det få kvinner der ute som ønsker det her. :P 

Anonymkode: c6c65...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg skal driste meg til komme med et litt anderledes svar jeg, det jeg ser etter er en kvinne som ser jeg selv som dominant. Jeg har alltid siden jeg var liten sett jenter/kvinner som det sterkeste kjønn, og kunne tenkt meg en kvinne jeg kunne tjene, og tilfredstille på alle måter, da snakker jeg for eksempel om å ta meg av alt husarbeidet mens hun slapper av, gi hun massage osv når hun krever det, og under sex så ønsker jeg å sette hennes tilfredstillelse foran min egen. Merkelig nok er det få kvinner der ute som ønsker det her. :P 

Anonymkode: c6c65...975

Det er helt sikkert mange som kunne tenke seg det du beskriver, men livsstil og sexliv sier jo ingenting om personlighet og verdier, og få vil nok bli sammen med noen som ville blitt sammen med "hvem som helst" som ville ha en slik fordeling og livsstil.
Man vil jo bli likt for personligheten sin og den man er som menneske, ikke for om man er dominant eller submissiv, det er bare en liten brøkdel som former en som menneske og man vil bli sett for helheten.

Anonymkode: 93451...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill

Lojal

Ærlig

Respekterer meg og mine nærmeste + mitt kultur

Ikke voldelig

Intelligent

Ikke lat (må jobbe/studere)

Bonus om han kan lage mat

Selvfølge at jeg dekker mye av samme behovene til partneren og, men dette er mitt liste ihvertfall

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.12.2017 den 10.46, AnonymBruker skrev:

dame med store pupper og flink å lage mat. thats it

Anonymkode: 1dd73...8cc

Hmmm en mamma da? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 12/31/2017 at 11:24 AM, Frøken Diamant said:

Vil ha en mann som er 

snill.

Godt humør/morsom.

Trygg.

Han må være glad i barn.

Han må hjelpe til i huset.

Være min bestevenn.

Viktig at han kan være bestemt og ha egne meninger.

 

Hvorfor ikke bare bli sammen med en av dine beste venner da?

Anonymkode: 2c516...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter veldig stor pris på kvalitetene min kjære har, selv om alle sidene ved ham ikke er KRAV jeg ville stilt til en partner.

Han er omsorgsfull, og er flink til å påpeke mine gode sider. Han har et godt forhold til sin familie, og trives godt sammen med min familie. Familie er en verdi vi deler. Han er samvittighetsfull, og stiller opp for andre. Han setter pris på å tilbringe tid med vennene sine, og prioriterer både dem, meg og familie på en balansert måte. Han er praktisk og handlingsrettet, men er også ute etter å lære noe nytt. Han liker å reise og liker godt å lage mat sammen med meg, eller å gå på en hyggelig restaurant. Han elsker å kose og viser behov for nærhet.Han har fast jobb og et ansvarlig forhold til en normal økonomi. Han ser for seg en framtid med meg, og får ikke panikk om vi prater om en eventuell framtid med barn, for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill, men ikke tøffel

Empatisk

Flink med barn

Orden på økonomi, bare "positiv" gjeld som hus og billån

Fast jobb

Ikke gamer

Filosofisk og opptatt av de store spørsmålene

Gjennomsnittlig smart

Trofast

Velstelt

Normalt forhold til alkohol og blir ikke fotløs og alt for beruset når han en sjelden gang drikker

Ikke høylytt og brautende

Ydmyk, ikke en såkalt "verdensmester"

I know...jeg kommer til å dø alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...