Gå til innhold

Hva ser dere etter i en partner?


Problembarnet3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke så veldig kravstor. Det viktigste er jo at man passer sammen som personer og at kjemien er på plass. Men det er en fordel hvis hun er:

- Smart og reflektert og har noenlunde samme økonomiske sans og tankegang som meg rundt avgjørelser, kan ta fornuftige avgjørelser og ikke er så veldig impulsiv.

- Har litt ambisjoner med tanke på jobb og utdanning.

- Gjerne litt rolig som ikke trenger 100% oppmerksomhet absolutt hele tiden, det vil si at vi må kunne holde på med hver sin aktivitet innimellom uten å føle at den andre gir for lite oppmerksomhet.

- Bryr seg om egen helse

Det blir litt "meg, meg, meg", men nå var spørsmålet hva jeg ser i en partner, ikke hva partneren ser i meg. Så da får de heller svare for det. :)

Anonymkode: a3f33...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.12.2017 at 10:51 AM, Jentadi said:

Jeg har funnet drømmepartneren min, han har det jeg ønsker meg

- empatisk

- rolig

- stabil på alle vis, også økonomisk

- høyt utdannet, trygg jobb

- glad i sex og flink i senga

- intelligent og filosofisk

Han gjør meg bedre på alle vis❤️

 

Og hva er du selv da? hva du har som alle andre jenter ikke har ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Xcase33 skrev:

Og hva er du selv da? hva du har som alle andre jenter ikke har ?

Ikke noe spesielt. Jeg er som de fleste andre kvinner😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jentadi said:

Ikke noe spesielt. Jeg er som de fleste andre kvinner😊

Var det jeg tenkte ...eneste er et OK utseende som er nok for oss. 

Så tror du skal være glad for at du ikke er mannfolk jeg ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xcase33 skrev:

Var det jeg tenkte ...eneste er et OK utseende som er nok for oss. 

Så tror du skal være glad for at du ikke er mannfolk jeg ;)

 

Utseende mitt er også helt ordinært, men jeg har også høy utdanning, stabil jobb, er snill og grei, ordnet økonomi, liker sex - hvis det var de tingene du syntes var så spesielle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jentadi said:

Utseende mitt er også helt ordinært, men jeg har også høy utdanning, stabil jobb, er snill og grei, ordnet økonomi, liker sex - hvis det var de tingene du syntes var så spesielle.

Er jo det jeg sier? ergo tror du skal være glad for du ikke er mannfolk ;)

Skjønte du ikke dette?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Xcase33 said:

Er jo det jeg sier? ergo tror du skal være glad for du ikke er mannfolk ;)

Skjønte du ikke dette?  

Denne posten handler ikke om hva man selv har som ikke andre har. Hva ser du etter i en partner? Punktum.
Hvorfor må hun legge ut om hvilke kvaliteter hun selv har? Utrolig merkelig å være direkte ufin mot jenter som svarer i tråden. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, DonaldDuck said:

Denne posten handler ikke om hva man selv har som ikke andre har. Hva ser du etter i en partner? Punktum.
Hvorfor må hun legge ut om hvilke kvaliteter hun selv har? Utrolig merkelig å være direkte ufin mot jenter som svarer i tråden. 

Der var det en White Knight også ja (https://www.urbandictionary.com/define.php?term=White Knight)

Ikke rart du er i denne tråden nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg ser etter; 

En litt nerdete mann.

Som er snill.

Kan lage mat.

Vil ha barn.

Kan snakke

Høyere enn meg; 170++

Pluss med rødt hår 😅 (Men ikke krav).

Liker å spille litt dataspill/konsollspill.

Liker tv og film.

 

Anonymkode: 37b49...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, DonaldDuck said:

Denne posten handler ikke om hva man selv har som ikke andre har. Hva ser du etter i en partner? Punktum.
Hvorfor må hun legge ut om hvilke kvaliteter hun selv har? Utrolig merkelig å være direkte ufin mot jenter som svarer i tråden. 

“White Knight” (also known as “Internet White Knight”) is a pejorative term used to describe men who defend women on the Internet with the assumption that they are looking for a romantic reward in return.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xcase33 skrev:

“White Knight” (also known as “Internet White Knight”) is a pejorative term used to describe men who defend women on the Internet with the assumption that they are looking for a romantic reward in return.

Hvor mange red pills har du tatt?

Anonymkode: 8d104...80a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange red pills har du tatt?

Anonymkode: 8d104...80a

Kan ikke helt skjønne du kan være uenig i den assosiasjonen da ...bor det en liten White Knight i deg også kanskje? må du du bli mann snart ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva jeg ser etter; 

En litt nerdete mann.

Som er snill.

Kan lage mat.

Vil ha barn.

Kan snakke

Høyere enn meg; 170++

Pluss med rødt hår 😅 (Men ikke krav).

Liker å spille litt dataspill/konsollspill.

Liker tv og film.

 

Anonymkode: 37b49...f53

Definer for meg hva snill er, betyr det å holde bildøren oppe? hvis ikke så må du definere det eller så er det like lite verdt som ....ja 

Samme med "kan snakke" altså ...wtf ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Xcase33 skrev:

Er jo det jeg sier? ergo tror du skal være glad for du ikke er mannfolk ;)

Skjønte du ikke dette?  

Jeg er veldig glad jeg ikke er mann, men ikke av den grunn.

Jeg krever ikke mer av en kjæreste enn det jeg gjør av meg selv. Lista mi kunne stort sett passet på meg og. Jeg synes ikke den er spesiell, det er mange som kan oppfylle de ønskene. Og selv om jeg synes jeg er vanlig, så betyr jo ikke det at kjæresten min har hatt null krav da han valgte meg.

Du virker bitter. Trist. Det er sjeldent det står høyt på partnerønskelista.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Xcase33 skrev:

Kan ikke helt skjønne du kan være uenig i den assosiasjonen da ...bor det en liten White Knight i deg også kanskje? må du du bli mann snart ;)

 

Morsomt, er kvinne jeg da. 

"White knight" som negativ betegnelse minner forresten om tiden på barneskolen; når en gutt plaget ei jente og en annen gutt forsvarte henne, så kom beskyldninger om at han var forelska osv. Det fjerner ikke hvem som i utgangspunktet er den med problemer- og fortsetter og fremvise at han har det.

Ja, på tide å vokse opp.

Anonymkode: 8d104...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Jentadi said:

Jeg er veldig glad jeg ikke er mann, men ikke av den grunn.

Jeg krever ikke mer av en kjæreste enn det jeg gjør av meg selv. Lista mi kunne stort sett passet på meg og. Jeg synes ikke den er spesiell, det er mange som kan oppfylle de ønskene. Og selv om jeg synes jeg er vanlig, så betyr jo ikke det at kjæresten min har hatt null krav da han valgte meg.

Du virker bitter. Trist. Det er sjeldent det står høyt på partnerønskelista.

Alt jeg sa og prøvde å poengtere er at f.eks listen din ovenfor krav til mannlig partner er langt mer krevende for en mann å oppfølge enn hans valg av kvinnelig partner. Dette bør du se litt selv om du setter det i perspektiv. 

Så var det aldri noen som snakket om hvilke krav din partner hadde til deg osv osv det er ting som du selv finner på å spekulere i.

Selvsagt må jeg virke bitter og trist og LANGT nede på enhver partnerliste når jeg prøver å poengtere noe ..det er jo ikke til å unngå.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Morsomt, er kvinne jeg da. 

"White knight" som negativ betegnelse minner forresten om tiden på barneskolen; når en gutt plaget ei jente og en annen gutt forsvarte henne, så kom beskyldninger om at han var forelska osv. Det fjerner ikke hvem som i utgangspunktet er den med problemer- og fortsetter og fremvise at han har det.

Ja, på tide å vokse opp.

Anonymkode: 8d104...80a

Tilfeldig at du skulle hoppe inn som anonymbruker da? :P 

Jeg forholder meg til definisjonen ....tror ikke helt det er den "urbandictionary" definisjonen man praktiserer så mye av  i barneskolen med eller tror du ? ;)  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xcase33 said:

Alt jeg sa og prøvde å poengtere er at f.eks listen din ovenfor krav til mannlig partner er langt mer krevende for en mann å oppfølge enn hans valg av kvinnelig partner. Dette bør du se litt selv om du setter det i perspektiv. 

Så var det aldri noen som snakket om hvilke krav din partner hadde til deg osv osv det er ting som du selv finner på å spekulere i.

Selvsagt må jeg virke bitter og trist og LANGT nede på enhver partnerliste når jeg prøver å poengtere noe ..det er jo ikke til å unngå.  

Oi oi, og så jeg som trodde vi hadde med et troll å gjøre her. Wow! Du mener det faktisk...

Ikke rart du syns at damer har for høye krav.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Xcase33 skrev:

Tilfeldig at du skulle hoppe inn som anonymbruker da? :P 

Jeg forholder meg til definisjonen ....tror ikke helt det er den "urbandictionary" definisjonen man praktiserer så mye av  i barneskolen med eller tror du ? ;)  
 

Med tanke på at det er barne-og ungdomsskoleelever som for det meste bruker urbandictionary, så passer den fint inn der ja. Kanskje du burde begynne å white knighte, så kanskje det hadde resultert i et ligg for deg også? Eller har du fjernet deg så langt fra kvinner at det ikke spiller noen rolle lenger.

Anonymkode: 8d104...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...