Gå til innhold

Hva ser dere etter i en partner?


Problembarnet3

Anbefalte innlegg

Alle har jo forskjellige interesser og preferanser, men hva er det du setter mest pris på i en partner? Syns det er interresant å høre forskjellige synspunkt. Enkelte ting på listen min kan tolkes som overfladiske. Ingenting på listen er dealbreaker, men hvis jeg kunne laget drømmemannen ville han vært slik:

Dialekt

Høy (fordi jeg er ganske høy selv)

Morsom (Humor er noe av det viktigste!!)

Respektfull

Beskyttende

Glad i barn/hund

Ambisiøs

Sprudlede

Velstelt

Selvsikker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så veldig kravstor ( tror jeg da) ;) Men for meg kommer "respektfullt" og "glad i barn" først på listen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill, lojal, ikke overanalyserende, rolig ikke adhd, ferdig med å feste, orden på økonomien/normal inntekt, ikke gjeld i form av bøter eller erstatningskrav, ikke kommende fengselssoning, ikke en som skyller på at han er problembarn for å slippe å ta ansvar for eget liv og bor fortsatt på sofaen til en kompis og naver,  flink med dyr og er eller vil lære å bli flink med barn, hjelpsom, omsorgsfull, god i senga, kjekk, interessert i samme temaer som meg, noe av samme interesser og lidenskaper 

Anonymkode: f1ed0...dfe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dame med tæl, modenhet, skjønnhet og kunne gå målrettet sammen fremover. 

Anonymkode: 82cde...46a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg en kjekk kar som er kreativ, morsom, empatisk og god i senga (som jeg mener ikke er en statisk størrelse, mer at han er god i senga sammen med meg). Jeg gidder ikke et nytt forhold med en som ikke har livet nogenlunde på stell, eller er på vei dit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet drømmepartneren min, han har det jeg ønsker meg

- empatisk

- rolig

- stabil på alle vis, også økonomisk

- høyt utdannet, trygg jobb

- glad i sex og flink i senga

- intelligent og filosofisk

Han gjør meg bedre på alle vis❤️

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jentadi skrev:

Jeg har funnet drømmepartneren min, han har det jeg ønsker meg

- empatisk

- rolig

- stabil på alle vis, også økonomisk

- høyt utdannet, trygg jobb

- glad i sex og flink i senga

- intelligent og filosofisk

Han gjør meg bedre på alle vis❤️

 

Men hva gjør du sjøl?

Anonymkode: 82cde...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, golddiggerne er i gang igjen. "Livet på stell" er grunnen til at jeg ikke dater norske kvinner. 

Anonymkode: adb02...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva gjør du sjøl?

Anonymkode: 82cde...46a

Hun lager god mat?

Anonymkode: 1dd73...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, golddiggerne er i gang igjen. "Livet på stell" er grunnen til at jeg ikke dater norske kvinner. 

Anonymkode: adb02...0c7

golddiggerne er et nytt begrep for meg. Hva betyr det? hvilke kvinner dater du? 

Anonymkode: 82cde...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, golddiggerne er i gang igjen. "Livet på stell" er grunnen til at jeg ikke dater norske kvinner. 

Anonymkode: adb02...0c7

Haha! Man er ikke golddigger selv om man ønsker seg en med livet på stell. 

Med livet på stell så mener i hvert fall jeg at han tar ansvar for seg selv, og enten har konkrete mål han er på vei mot, eller at han allerede har en utdanning (kan være fagbrev eller universitetsgrad), har et ryddig hjem, betaler regninger, er fornuftig og realistisk når det kommer til økonomi osv. 

Det motsatte er en som har det rotete hjemme, en som ikke åpner posten, har inkassogjeld, spillegjeld eller dopgjeld og som ikke har en jobb fordi han ikke gidder eller lignende. Kanskje kan han ikke vaske klær en gang. 

Ikke så innmari mye å ønske seg egentlig, selv om dette ønsket kommer fra motsatte erfaringer med menn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Skriblerinna skrev:

Haha! Man er ikke golddigger selv om man ønsker seg en med livet på stell. 

Med livet på stell så mener i hvert fall jeg at han tar ansvar for seg selv, og enten har konkrete mål han er på vei mot, eller at han allerede har en utdanning (kan være fagbrev eller universitetsgrad), har et ryddig hjem, betaler regninger, er fornuftig og realistisk når det kommer til økonomi osv. 

Det motsatte er en som har det rotete hjemme, en som ikke åpner posten, har inkassogjeld, spillegjeld eller dopgjeld og som ikke har en jobb fordi han ikke gidder eller lignende. Kanskje kan han ikke vaske klær en gang. 

Ikke så innmari mye å ønske seg egentlig, selv om dette ønsket kommer fra motsatte erfaringer med menn. 

Ja, nettopp. Norske kvinner søker seg menn i mangel av slike egenskaper hos seg selv. Det gidder ikke jeg. 

Anonymkode: adb02...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Haha! Man er ikke golddigger selv om man ønsker seg en med livet på stell. 

Med livet på stell så mener i hvert fall jeg at han tar ansvar for seg selv, og enten har konkrete mål han er på vei mot, eller at han allerede har en utdanning (kan være fagbrev eller universitetsgrad), har et ryddig hjem, betaler regninger, er fornuftig og realistisk når det kommer til økonomi osv. 

Det motsatte er en som har det rotete hjemme, en som ikke åpner posten, har inkassogjeld, spillegjeld eller dopgjeld og som ikke har en jobb fordi han ikke gidder eller lignende. Kanskje kan han ikke vaske klær en gang. 

Ikke så innmari mye å ønske seg egentlig, selv om dette ønsket kommer fra motsatte erfaringer med menn. 

det som er interessant er at dine holdninger ikke stemmer overens med mannen du bor med, det er bare sånn at kvinner forandrer seg, og når du skriver som du skriver, så reagerer alle. Her er det noe som ikke stemmer, der du skriver stygt om andre, og gloryfiserer deg selv som perfekt. 

Anonymkode: 82cde...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva gjør du sjøl?

Anonymkode: 82cde...46a

Må man gjøre seg ekstra fortjent til å ha en partner med basic liv og oppførsel? Hun er vel god og empatisk og utdannet og god i senga og intelligent selv også. Det er ganske basic! 

Hvis du følte det som høyekrav og ønskedrømmen har du virkelig en jobb å gjøre med deg selv hvis du syntes de tingene var så big deal 

Anonymkode: f1ed0...dfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nettopp. Norske kvinner søker seg menn i mangel av slike egenskaper hos seg selv. Det gidder ikke jeg. 

Anonymkode: adb02...0c7

Ikke noe "nettopp" ved det du skriver der. Kanskje det heller forholder seg motsatt? Jeg har disse tingene på stell selv. Hvorfor skulle jeg orke en voksen mann som ikke har kommet dit? 

Den siste jeg hørte ytre et slikt ønske fra en potensiell partner, var eksen min. Tenk deg det! En mann som heller ikke orker å forholde seg til kvinner som ikke har orden på livet sitt. Er han også golddigger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skriblerinna skrev:

Ikke noe "nettopp" ved det du skriver der. Kanskje det heller forholder seg motsatt? Jeg har disse tingene på stell selv. Hvorfor skulle jeg orke en voksen mann som ikke har kommet dit? 

Den siste jeg hørte ytre et slikt ønske fra en potensiell partner, var eksen min. Tenk deg det! En mann som heller ikke orker å forholde seg til kvinner som ikke har orden på livet sitt. Er han også golddigger?

Ja, han er golddigger. Skriver da ikke at det ikke kan gjelde menn også, men det er som regel kvinner som i størst grad ser etter dette.

Du behøver nok ikke bekymre deg om min egen status, jeg har både utdanning + jobb samt en type økonomi du neppe noensinne kommer til å oppleve i hele ditt liv :) Men jeg ønsker fortsatt å date kvinner på grunnlag av den jeg er ikke det jeg har av midler. 

Anonymkode: adb02...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet mannen jeg vil dele livet mitt. Han er lojal, morsom, kjærlig, snill, omsorgsfull, stabil, bestemt, sta, vi har like ønsker for fremtiden og trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et noenlunde oppegående kvinnfolk, ikke så enkelt som en skulle tro.

Anonymkode: 5aa22...d23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...