Gå til innhold

Hva er det med folk som ikke gidder å vaske hendene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener ikke at alle er sånn, men kjenner noen som har sagt rett ut at det gidder de ikke.

Anonymkode: 6d01d...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når mener du, etter dobesøk? 

Jeg vasker hendene etter å ha vært på do, men gidder ikke ellers. Syns folk er litt hysteriske med håndvaskingen. Og jeg er så og si aldri syk.

Anonymkode: ef756...416

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når mener du, etter dobesøk? 

Jeg vasker hendene etter å ha vært på do, men gidder ikke ellers. Syns folk er litt hysteriske med håndvaskingen. Og jeg er så og si aldri syk.

Anonymkode: ef756...416

Mente etter dobesøk og ved matlaging, ekkelt når folk lager mat uten å vaske hendene.

Anonymkode: 6d01d...909

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Mente etter dobesøk og ved matlaging, ekkelt når folk lager mat uten å vaske hendene.

Anonymkode: 6d01d...909

her på kg, må du forklare i det minste detalj, ellers så skjønner de ikke hva du mener..

Its true!

Anonymkode: 42307...b8c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

her på kg, må du forklare i det minste detalj, ellers så skjønner de ikke hva du mener..

Its true!

Anonymkode: 42307...b8c

Ja, uansett hvor åpentlyst det er, helt utrolig hvor dumme enkle personer er. (ikke det at det er noen i tråden som er det)

Anonymkode: 23ac4...4e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende at folk ikke kan vaske hendene så vi slipper unødvendig smittespredning. Å vaske seg etter man har vært på dass er obligatorisk og en selvfølge. Synes personlig det er kvalmt når folk ikke vasker seg når de f.eks har vært ute å handlet/ fylt drivstoff osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, uansett hvor åpentlyst det er, helt utrolig hvor dumme enkle personer er. (ikke det at det er noen i tråden som er det)

Anonymkode: 23ac4...4e9

Folk har ulike oppfatninger. GT-R mener i tillegg når man har fylt drivstoff. Selv kjenner jeg mennesker som aldri kan spise noe når de er ute uten å vaske hendene. 

Anonymkode: ef756...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ekkelt når folk ikke vasker seg på hendene etter do besøk. Og man vasker seg også når man har vært ute, og kommer inne igjen. Det er ikke rart folk er syke! Dørhåndtak er fulle av bakterier! Æsj!

Anonymkode: 4f845...73f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk greier og ikke vaske seg på hendene etter dobesøk. For meg er det automatikk hver eneste gang. 

Anonymkode: cdae4...a90

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask etter dass går på automatikk. Skjønner ikke hvordan man kan glemme slik.. Jobber i butikk og har vært vitne til at kollegaer gjør nr 2 og ikke vasker seg etterpå. Rettelse jeg har hørt at de ikke vasker seg.. Fysj. Vasker meg også etter jobb og før mat ol. M3n noen folk er litt for hysteriske synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ukjentjente skrev:

Vask etter dass går på automatikk. Skjønner ikke hvordan man kan glemme slik.. Jobber i butikk og har vært vitne til at kollegaer gjør nr 2 og ikke vasker seg etterpå. Rettelse jeg har hørt at de ikke vasker seg.. Fysj.

Jeg håper ikke det er en matbutikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig... jeg vasker nesten aldri hendene.

Vasker de etter jeg har bæsjet, noen ganger etter jeg har tisset, og ved behov. Dvs hvis jeg er synlig tilgriset eller det er en stund siden jeg vasket de sist. Vasker de alltid når jeg et på toalett offentlig.

vasker sjeldent grønnsaker/skreller de før de går i matlaginga heller. Jeg syntes vi er alt for hysteriske med tanke på bakterier. Jeg er sykepleier, og vasker/spriter alltid når jeg er på jobb.

Anonymkode: e3acf...41c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Jeg vasker hendene etter dobesøk, før jeg skal lage mat og spise, etter jeg har vært å handlet. 

Ikke alltid jeg gidder å vaske hendene etter jeg har pissa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg vet er å onanere, droppe håndvask, og så gå bort og ta en jeg ikke liker i hånda.

Anonymkode: 5ee36...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2017 den 13.21, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig... jeg vasker nesten aldri hendene.

Vasker de etter jeg har bæsjet, noen ganger etter jeg har tisset, og ved behov. Dvs hvis jeg er synlig tilgriset eller det er en stund siden jeg vasket de sist. Vasker de alltid når jeg et på toalett offentlig.

vasker sjeldent grønnsaker/skreller de før de går i matlaginga heller. Jeg syntes vi er alt for hysteriske med tanke på bakterier. Jeg er sykepleier, og vasker/spriter alltid når jeg er på jobb.

Anonymkode: e3acf...41c

Tenker (og gjør) akkurat det samme. Er også sykepleier😄

Anonymkode: 6b78e...754

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det bør være en selvfølge å vaske hendene sine når man har vært på do. Håndvask før man skal spise eller lage mat er også obligatorisk i mine øyne, så sant dette er praktisk mulig. Hvis man har gått ut med søpla, fylt drivstoff eller luket i hagen f. eks, bør også håndvask være ganske logisk etter min mening. Er ikke noe vits i å grise til ting eller spre masse potensielle sykdomsfremkallende bakterier overalt. Hvis man skjærer opp brødet sitt på butikken, bør man også ta en klatt med hånddesinfeksjon, eventuelt vaske hendene hvis det er mulig. Man har ofte vært i berøring med mange andre ting på forhånd.

Anonymkode: e1962...427

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2018 den 2.38, AnonymBruker skrev:

Det bør være en selvfølge å vaske hendene sine når man har vært på do. Håndvask før man skal spise eller lage mat er også obligatorisk i mine øyne, så sant dette er praktisk mulig. Hvis man har gått ut med søpla, fylt drivstoff eller luket i hagen f. eks, bør også håndvask være ganske logisk etter min mening. Er ikke noe vits i å grise til ting eller spre masse potensielle sykdomsfremkallende bakterier overalt. Hvis man skjærer opp brødet sitt på butikken, bør man også ta en klatt med hånddesinfeksjon, eventuelt vaske hendene hvis det er mulig. Man har ofte vært i berøring med mange andre ting på forhånd.

Anonymkode: e1962...427

Hvor ofte tror du brødskjæremaskin blir vasket da? 
Jeg har jobbet i matbutikk, så jeg vet hvor dårlige rutiner det er på sånt.
Tenk hvor mange som har tatt på den. Kanskje best å vaske den før du bruker den :laugh:

Jeg satser på at alle bakterier dør når jeg fryser brødet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får igjen det selv neste gang de spiser noe de har tatt i. Så etter noen runder med diare. Så lærer de fleste ;)

Anonymkode: ae93d...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får igjen det selv neste gang de spiser noe de har tatt i. Så etter noen runder med diare. Så lærer de fleste ;)

Anonymkode: ae93d...73d

Vi som ikke er hysteriske med hygienen blir sjeldent syke, har aldri hatt diare hele livet mitt ;)  

Anonymkode: ef756...416

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...