Gå til innhold

Polske kvinner søker norske menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Polske (alle Verdens) kvinner elsker lange, sterke, blåøyde og kjekke norske menn.

Anonymkode: af65d...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min er polsk, jeg er norsk. Hun er hardtarbeidende, selvstendig og har et realistisk/jordet, men følelsesrikt forhold til kjærlighet. En av de polske venninnene hennes tror naivt at kjærlighet er som i en disneyfilm, og har hodet helt i skyene på det feltet. En annen har ganske tafatt personlighet på flere områder. En tredje er full av energi og alltid med på sprell og gøy. Av de 4 er 1 er singel, 1 gift med portugiser, 1 samboer med polakk og 1 samboer med nordmann.

Alle har jobb (psykolog, skole, butikk, kommune) og er gode mennesker. 

Anonymkode: 19f29...eb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle arbeidsinnvandrere kommer til Norge med ønske om bedre økonomi. Men har et helt annet inntrykk av polske kvinner en at de er en gjeng overfladiske neseopererte hjemmeværende kvinner. Syns polske kvinner er de av innvandrere som utmerker seg mest som arbeidsvillig, pålitelig og med høyst vilje til å lære språk og integreres. Og er kanskje den gruppen med minst goldiggere, selv om det er noen. Syns utenlandske kvinner jevnt over holder sine menn mer etter ørene enn norske kvinner, krever mer og er langt mindre villig til å finne seg i norske menns labre seksualmoral, sørgelige kvinnesyn om at kvinner er til for å brukes osv og er ellers mindre villig til å være rydde og vakehjelp for menn, enn norske kvinner. Men ser det mer som noe å ta lærdom av, enn noe å kritisere.

 

Anonymkode: 80993...747

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forlater både kone og barn i Polen for å komme hit og tjene litt penger, de blir i årevis. Norske menn hadde aldri forlatt barna sine slik polakker gjør. Ser ut som kjeltringer hele gjengen, man kan jo se på dem at dem er polakker nær sagt alle.

Anonymkode: d7cfb...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2017 den 21.37, AnonymBruker skrev:

Bare lurer på om polske kvinner som kommer til norge søker lykken i å finne norske rike menn?

Finne lykken i norge med bedre levevilkår?

Vet om flere tilfeller hvor polsk kvinne finner seg norsk mann. Hun er hjemmeværende og mannen hennes betaler henne i tips. Hun vasker ikke boligen deres, de har hushjelp. 

Mannen hennes misbruker sin makt ved at hun er totalt avhengig av henne økonomisk. Han har også betalt hennes kirurgiske inngrep. 

Bare lurer på om det er slik de virkelig vil ha det....

Anonymkode: 07a1f...53b

Hm. Si det? Alt er vel bedre enn i Polen så de polske damene godtar det vel da? :vetikke: 

Russiske damer var visst sånn skrev noen på et annet forum. Jeg har ikke peiling egentlig. Jeg kjenner ingen polakker men har jo truffet noen å herregud så snyltete og slitsomme de er.  Hverken Russland eller Polen er kjent for å være så rike så Norge er vel helt fantastisk for dem. Hvis de tenker sånn.... :) 

I Polen så må de polske kvinnene gå og vaske, slite og bo i rønner mens mennene sitter ute med venner, reiser eller drar til andre land og jobber i mens de dytter i seg enda mer Vodka. Når det er sagt så sender de pengene de tjener i andre land tilbake til konene sine i hjemlandet så SÅ ille kan dem ikke ha det? 

De forlater barn og alt for et bedre liv. 

Anonymkode: 58558...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn er ikke så glad i å vise fram rikdom, så folk fra østEuropa blir ikke akkurat imponert over oss, vi har jo ikke en gang pelskåper! 

Anonymkode: 0e794...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Si det? Alt er vel bedre enn i Polen så de polske damene godtar det vel da? :vetikke: 

Russiske damer var visst sånn skrev noen på et annet forum. Jeg har ikke peiling egentlig. Jeg kjenner ingen polakker men har jo truffet noen å herregud så snyltete og slitsomme de er.  Hverken Russland eller Polen er kjent for å være så rike så Norge er vel helt fantastisk for dem. Hvis de tenker sånn.... :) 

I Polen så må de polske kvinnene gå og vaske, slite og bo i rønner mens mennene sitter ute med venner, reiser eller drar til andre land og jobber i mens de dytter i seg enda mer Vodka. Når det er sagt så sender de pengene de tjener i andre land tilbake til konene sine i hjemlandet så SÅ ille kan dem ikke ha det? 

De forlater barn og alt for et bedre liv. 

Anonymkode: 58558...e47

Selv om du ikke kjenner en eneste polakk kan du si ganske mye om dem 🤔 interessant det... Forresten det er "bare" 38mln beboere i Polen som fortsatt bor der og har det ganske greit ser det ut som. "Typisk"  nordmenn som lever i sin egen boble med sine teite fordommer, æsj 🤢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 27.12.2017 den 21.55, AnonymBruker skrev:

De polske og tsjekkiske kvinnene jeg kjenner som har kommet hit er sammen med menn som er fra samme land. Russiske kvinner derimot ser jeg en del tilfeller av. Der er det mennene som blir slave i hjemmet sitt. Han ene måtte kvitte seg med hunden sin fordi hun ikke ville ha den her. 

Anonymkode: 52a0c...68a

Tror ikke de er slaver. Skjønte ikke...?

Anonymkode: 15455...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2017 den 21.55, AnonymBruker skrev:

De polske og tsjekkiske kvinnene jeg kjenner som har kommet hit er sammen med menn som er fra samme land. Russiske kvinner derimot ser jeg en del tilfeller av. Der er det mennene som blir slave i hjemmet sitt. Han ene måtte kvitte seg med hunden sin fordi hun ikke ville ha den her. 

Anonymkode: 52a0c...68a

Samme inntrykk av russiske damer. De jeg veit om som har rotet seg borti dem har alle gått skoa av seg. De er rimelig kravstore.

En fikk huset tømt og bilen forsvant etter han var borte på jobb i to dager. En annen gikk nærmest konkurs etter dyre ferier, vesker, sko osv. Når pengene var slutt forsvant dama. En tredje fikk et barn med Olga, men hun dumpet barnet med gubben, dro til USA og startet ny familie der. Tipper USA var målet hele tiden.

Har tilgode å høre om langvarige harmoniske forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 14.20, AnonymBruker skrev:

Nordmenn er ikke så glad i å vise fram rikdom, så folk fra østEuropa blir ikke akkurat imponert over oss, vi har jo ikke en gang pelskåper! 

Anonymkode: 0e794...fa9

Sant det. Øst europeere + eldre tyske statusbiler = sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 14.20, AnonymBruker skrev:

Nordmenn er ikke så glad i å vise fram rikdom, så folk fra østEuropa blir ikke akkurat imponert over oss, vi har jo ikke en gang pelskåper! 

Anonymkode: 0e794...fa9

Nei men nordmenn liker å vise rikdom på andre måter. Fet bil, nyoppusset hus, dyre ferieturer

Anonymkode: 52a0c...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Commander skrev:

Samme inntrykk av russiske damer. De jeg veit om som har rotet seg borti dem har alle gått skoa av seg. De er rimelig kravstore.

En fikk huset tømt og bilen forsvant etter han var borte på jobb i to dager. En annen gikk nærmest konkurs etter dyre ferier, vesker, sko osv. Når pengene var slutt forsvant dama. En tredje fikk et barn med Olga, men hun dumpet barnet med gubben, dro til USA og startet ny familie der. Tipper USA var målet hele tiden.

Har tilgode å høre om langvarige harmoniske forhold.

Hvorfor tror du USA var målet? Er det så mye bedre enn Norge? 

Anonymkode: 52a0c...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dere solskjær får manager jobben i manchester?

Anonymkode: 0a517...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du USA var målet? Er det så mye bedre enn Norge? 

Anonymkode: 52a0c...68a

USA er fremdeles det forgjettede land for veldig mange. Norge kan virke som et delmål. Greit nok og bedre enn det de kommer fra. Men USA virker det som er det ultimate målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...