Gå til innhold

Polske kvinner søker norske menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om polske kvinner som kommer til norge søker lykken i å finne norske rike menn?

Finne lykken i norge med bedre levevilkår?

Vet om flere tilfeller hvor polsk kvinne finner seg norsk mann. Hun er hjemmeværende og mannen hennes betaler henne i tips. Hun vasker ikke boligen deres, de har hushjelp. 

Mannen hennes misbruker sin makt ved at hun er totalt avhengig av henne økonomisk. Han har også betalt hennes kirurgiske inngrep. 

Bare lurer på om det er slik de virkelig vil ha det....

Anonymkode: 07a1f...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer på om polske kvinner som kommer til norge søker lykken i å finne norske rike menn?

Finne lykken i norge med bedre levevilkår?

Vet om flere tilfeller hvor polsk kvinne finner seg norsk mann. Hun er hjemmeværende og mannen hennes betaler henne i tips. Hun vasker ikke boligen deres, de har hushjelp. 

Mannen hennes misbruker sin makt ved at hun er totalt avhengig av henne økonomisk. Han har også betalt hennes kirurgiske inngrep. 

Bare lurer på om det er slik de virkelig vil ha det....

Anonymkode: 07a1f...53b

Du vet om flere tilfeller og alle lever sånn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NotNaomi skrev:

Du vet om flere tilfeller og alle lever sånn ?

Bare to stykker da....Men har hørt rykter om at det er slik. Men man skal ikke dra alle under en kam heller

Anonymkode: 07a1f...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De polske og tsjekkiske kvinnene jeg kjenner som har kommet hit er sammen med menn som er fra samme land. Russiske kvinner derimot ser jeg en del tilfeller av. Der er det mennene som blir slave i hjemmet sitt. Han ene måtte kvitte seg med hunden sin fordi hun ikke ville ha den her. 

Anonymkode: 52a0c...68a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fetteren min er gift med en 24 år yngre kvinne fra utlandet. Han har bygget hus for dem og betaler for alle feriene som de tar til hennes hjemland. Pluss penger til familien hennes...så det er ikke gratis å ha en ung og vakker kone.

Anonymkode: e7bf1...833

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De polske og tsjekkiske kvinnene jeg kjenner som har kommet hit er sammen med menn som er fra samme land. Russiske kvinner derimot ser jeg en del tilfeller av. Der er det mennene som blir slave i hjemmet sitt. Han ene måtte kvitte seg med hunden sin fordi hun ikke ville ha den her. 

Anonymkode: 52a0c...68a

Huff da....

Anonymkode: 07a1f...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fetteren min er gift med en 24 år yngre kvinne fra utlandet. Han har bygget hus for dem og betaler for alle feriene som de tar til hennes hjemland. Pluss penger til familien hennes...så det er ikke gratis å ha en ung og vakker kone.

Anonymkode: e7bf1...833

Ja....dem velger det selv de her mennene...

Anonymkode: 07a1f...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer på om polske kvinner som kommer til norge søker lykken i å finne norske rike menn?

Finne lykken i norge med bedre levevilkår?

Vet om flere tilfeller hvor polsk kvinne finner seg norsk mann. Hun er hjemmeværende og mannen hennes betaler henne i tips. Hun vasker ikke boligen deres, de har hushjelp. 

Mannen hennes misbruker sin makt ved at hun er totalt avhengig av henne økonomisk. Han har også betalt hennes kirurgiske inngrep. 

Bare lurer på om det er slik de virkelig vil ha det....

Anonymkode: 07a1f...53b

Jeg tror ikke at det skjer ofte. Man kan jobbe fritt i Norge hvis man er fra Polen og yngre kvinner kan engelsk ganske godt. Så jeg tror ikke at det du skriver her skjer ofte.

Anonymkode: ed9e5...dc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapermenn som ikke tåler "kravene" til norske kvinner og egentlig bare vil ha en sexdokke som holder kjeft og vaskehjelp får thailandske og polske damer. Men de gjør en stor feil da mange av de polske damene figurerer mannens overdose og selvmordsbrev eller tenner på huset etter ti år og stikker av med alle forsirkringspengene og formuen til gubben til polen igjen der de kjøper seg ny nese og teamer opp med den polske mafian og aldri blir gjenkjent av "vitner" i norge igjen.

Anonymkode: 56222...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke Polen et fattigslig u-land. Vel er det litt høyere levestandard her i Norge, men neppe så stor forskjell at polske kvinner lar seg importere som kveg. De har nok like høy integritet som norske kvinner.

Anonymkode: 96632...3d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polske kvinner er vel en av innvandrergruppene , her til lands, med høyest yrkesdeltakelse, så jeg tror neppe det er særlig vanlig. De polske damene jeg kjenner har hatt med sin egen mann og jobbet med laks og hun som giftet seg med en norsk, brukte universitetsutdannelsen sin.

Endret av absinthia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tapermenn som ikke tåler "kravene" til norske kvinner og egentlig bare vil ha en sexdokke som holder kjeft og vaskehjelp får thailandske og polske damer. Men de gjør en stor feil da mange av de polske damene figurerer mannens overdose og selvmordsbrev eller tenner på huset etter ti år og stikker av med alle forsirkringspengene og formuen til gubben til polen igjen der de kjøper seg ny nese og teamer opp med den polske mafian og aldri blir gjenkjent av "vitner" i norge igjen.

Anonymkode: 56222...9d3

Ok du har sett får mye på filmer:skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke at det skjer ofte. Man kan jobbe fritt i Norge hvis man er fra Polen og yngre kvinner kan engelsk ganske godt. Så jeg tror ikke at det du skriver her skjer ofte.

Anonymkode: ed9e5...dc2

Men mange av dem er ansett som billig arbeidskraft i norge. Hvorfor kommer dem hit da?

Anonymkode: 07a1f...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, carmen81 skrev:

Ok du har sett får mye på filmer:skratte:

Lest norske aviser og nyhetssaker ;)

Anonymkode: 56222...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, carmen81 skrev:

Ok du har sett får mye på filmer:skratte:

Signerer. Og det er rasistisk å påstå at kun norske kvinner er verdige. 

Anonymkode: 03234...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Tapermenn som ikke tåler "kravene" til norske kvinner

Helt riktig! De var tapere så lenge de var under hælen på gamle, sure norske hekser. 
Nå er de blitt vinnere med vakre og hyggelige, ordentlige kvinner.
Det eneste er at de damene er litt dyre i drift. Men det er de verdt, alt er bedre enn feminister!

Anonymkode: f9b35...27a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor min kommentar ble slettet. Jeg skrev bare at faren min er sammen med en polsk kjerring, skrev intet om at polske damer er noe verre enn andre :bond:Og ja hun er en gold digger, det merker man lang vei. De reiser konstant rundt om i verden og han handler dyre vesker etc til henne. Selv har jeg flere polske venninner og er ofte i Polen på ferie, så har ingenting imot de! Men eldre menn (pappa er 65) som reker etter yngre utenlandske damer er nasty.. Faren min er latino da men det er ekkelt uansett. Hun dama er 20 år yngre! Jeg har sagt at det er kvalmt. Tviler på at det er ekte kjærlighet fra noen av dem egentlig. Jeg NEKTER å komme i det bryllupet. Det samme gjelder mine søstre. 

Mens mine polske venninner som bor her i Norge kunne aldri tenkt seg en rik gammel mann. Så vil ikke si at alle er sånn. 

Anonymkode: 2d76b...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...