Gå til innhold

Kan noen anbefale en flink dyretolk? Eventuelt en prest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den oppfører segv100% normalt. Leker med de andre, er aktiv og nysgjerrig. Går og løper helt normalt. Piper etter mat når jeg er på kjøkkenet. 

Anonymkode: 76978...ab0

Det er jo positivt, i det minste. Den trenger nok en grundig undersøkelse i alle fall. Umulig å tippe hva det kan være :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest justcurious

Du kan forresten lage pelletsgrøt til den ved å mose pelletsen med litt vann i en blender. Critical Care kan du også gi, det er også en grøt, som gis til syke dyr som ikke får i seg tilstrekkelig næring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Kan det være at han har fått et munnsår da? Leste akkurat på en engelsk side om et hamster som ikke ville spise høy. Var noen der som skrev at de kan få diabetes og munnsår av blant annet gulrot, om man gir for mye, siden det inneholder mye sukker og syre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Den står i flokk med flere artsfrender. De har kjempestort bur, masse hus, leker og er ute på gulvet annenhver dag. Så det er ingenting galt med livsstilen deres. 

Anonymkode: 76978...ab0

*Kjærlighetssorg?

Akkurat blitt singel? 

*Homo/lesbisk men tør ikke komme ut av skapet?

"Jeg vet jeg ser ut som et marsvin, men jeg føler meg som en bjørn, og nå er det faste og vinterhi"

 

 

Anonymkode: 42cff...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste urten den spiser litt av er persille. Jeg har prøvd å få tak i gress, men det er jo vinter. Har sett på plantasjen om de selger ferdig grodd gress, men det gjør de ikke. Den lever nok ikke lenge nok til alt jeg kan gro gress selv, om den ikke bli bedre snart. 

Problemet med å la den styre spisingen selv, er av den er svært undervektig og går ned noen gram nesten hver dag. Den overlever ikke mye lenger hvis den ikke spiser selv. 

Men kan du hjelpe meg? Som dyretolk? Ts 

Anonymkode: 76978...ab0

Hvordan går det med marsvinet ditt? Synes det virker som om du tar godt vare på de. Jeg har hatt marsvin før, på vinteren så sådde jeg kattegress, som de fikk. Det vokser ganske fort, fortere enn vanlig gress. Får kjøpt det på dyrebutikker og Plantasjen. 

Anonymkode: 20d2c...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...