Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

10 timer siden, VinterRose skrev:

Huff, føler med deg! Leit at du skal ha det så tøft. 

 

1 time siden, Nelli skrev:

Nei så kjedelig, huff høres virkelig ikke godt ut!

Fryktelig kjedelig altså.. men det er egentlig bare det jeg sliter med som sagt. Og hadde en veldig sterk følelse på at de medikamentene ville gjøre meg slik, for jeg er veldig sensitiv. Er ristingen og kvalmen som er værst for meg, men har ikke kastet opp enda. Jeg håper i dag blir bedre, og har en liten følelse på at det kanskje er de kvalmestillende som gjør meg slik, for var kun det og paracet jeg tok. Så nå skal jeg kun ta paracet ved behov.

Men Nelli som sagt det er bare det! Smertene i puppene og generelt dagsformen er ganske grei, og puppene mine ser veldig bra ut allerede😄🙈 Så ikke la dette skremme deg, for det jeg sliter med vil mest sannsynlig ikke skje deg, er som sagt bare meg som er veldig sensitiv! Det å ha tatt under muskelen var ikke så ille som jeg trodde!:)

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@PiratKine Basert på innleggene dine virker som du blir "dårligere" rundt 23 hver kveld? Er det noe spesielt du gjør eller medikamenter du har tatt tar rett før det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Superblomst skrev:

@PiratKine Basert på innleggene dine virker som du blir "dårligere" rundt 23 hver kveld? Er det noe spesielt du gjør eller medikamenter du har tatt tar rett før det? 

Egentlig bare paracet, men som sagt så tok jeg også en kvalmestillende med den paraceten. Dette tok jeg kl 18. Så sjekket vi opp bivirkningene av den og det står det noe om «ukontrollerte bevegelser». Men kan ikke huske jeg tok den i forrigårs når jeg begynte å riste? Men uansett så er det kun paracet fremover. Hvis jeg fortsetter å riste nå, så aner jeg ikke hva det kan være.. kanskje psykisk? At kroppen min føler den har vært i krig, og er litt traumatisert. Skal veldig lite til med meg som sagt.. var derfor jeg var så nervøs for de smertestillende ogsånn før op som du kanskje husker?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, PiratKine skrev:

 

Fryktelig kjedelig altså.. men det er egentlig bare det jeg sliter med som sagt. Og hadde en veldig sterk følelse på at de medikamentene ville gjøre meg slik, for jeg er veldig sensitiv. Er ristingen og kvalmen som er værst for meg, men har ikke kastet opp enda. Jeg håper i dag blir bedre, og har en liten følelse på at det kanskje er de kvalmestillende som gjør meg slik, for var kun det og paracet jeg tok. Så nå skal jeg kun ta paracet ved behov.

Men Nelli som sagt det er bare det! Smertene i puppene og generelt dagsformen er ganske grei, og puppene mine ser veldig bra ut allerede😄🙈 Så ikke la dette skremme deg, for det jeg sliter med vil mest sannsynlig ikke skje deg, er som sagt bare meg som er veldig sensitiv! Det å ha tatt under muskelen var ikke så ille som jeg trodde!:)

Beroligende å høre deg si det :) Jeg har tatt en stor operasjon før som sagt, den tok vel 2,5-3 time. Jeg reagerte ikke stort på narkosen den gang, bare litt kvalme i 2 dager i ettertid. Så jeg håper det går like fint denne gang. Har også fått både spinal og epidural i forbindelse med fødsler, og det har gått fint. Krysser alt jeg har denne gangen også. 

Håper du slipper unna flere skjelvinger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nelli skrev:

Beroligende å høre deg si det :) Jeg har tatt en stor operasjon før som sagt, den tok vel 2,5-3 time. Jeg reagerte ikke stort på narkosen den gang, bare litt kvalme i 2 dager i ettertid. Så jeg håper det går like fint denne gang. Har også fått både spinal og epidural i forbindelse med fødsler, og det har gått fint. Krysser alt jeg har denne gangen også. 

Håper du slipper unna flere skjelvinger :) 

Ja, tror som sagt du vil klare dette kjempefint! Føler ikke det er narkosen jeg heller reagerte på siden det skjedde i natt igjen (heldigvis ikke like intenst), så må være de kvalmestillende tror jeg. Har i teorien kun slitt litt med kvalme og litt «lightheaded» (om man ser bort ifra ristingen) som er helt normalt. Til å være på dag 3, så føler jeg meg fin om dagen. Litt brenning og stikking i brystet mens det leges bare. Du som har født kommer til å syntes dette er walk in the park tror jeg!:fnise:

Er det i morgen din op er? Eller husker jeg feil?🤔

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, PiratKine said:

Egentlig bare paracet, men som sagt så tok jeg også en kvalmestillende med den paraceten. Dette tok jeg kl 18. Så sjekket vi opp bivirkningene av den og det står det noe om «ukontrollerte bevegelser». Men kan ikke huske jeg tok den i forrigårs når jeg begynte å riste? Men uansett så er det kun paracet fremover. Hvis jeg fortsetter å riste nå, så aner jeg ikke hva det kan være.. kanskje psykisk? At kroppen min føler den har vært i krig, og er litt traumatisert. Skal veldig lite til med meg som sagt.. var derfor jeg var så nervøs for de smertestillende ogsånn før op som du kanskje husker?:fnise:

Hmm, da kan det jo hende du fikk en reaksjon fordi smertestillende var på vei ut av kroppen? Ja, er fullt mulig å "psyke" på seg kroppslige symtpomer, så skulle absolutt ikke forundre meg om det har litt med saken å gjøre. Er jo en stor psykisk belastning å gå igjennom operasjon og tiden ettepå  :) 

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Superblomst skrev:

Hmm, da kan det jo hende du fikk en reaksjon fordi smertestillende var på vei ut av kroppen? Ja, er fullt mulig å "psyke" på seg kroppslige symtpomer, så skulle absolutt ikke forundre meg om det har litt med saken å gjøre. Er jo en stor psyisk belastning å gå igjennom :) 

Ja, er enten medikamenter eller psykisk.. kanskje en kombo. Uansett så håper jeg at jeg slipper det fremover, for det gjør jo at jeg sover utrolig dårlig...😔 Håper jeg føler meg mer som meg selv snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, PiratKine skrev:

Ja, tror som sagt du vil klare dette kjempefint! Føler ikke det er narkosen jeg heller reagerte på siden det skjedde i natt igjen (heldigvis ikke like intenst), så må være de kvalmestillende tror jeg. Har i teorien kun slitt litt med kvalme og litt «lightheaded» (om man ser bort ifra ristingen) som er helt normalt. Til å være på dag 3, så føler jeg meg fin om dagen. Litt brenning og stikking i brystet mens det leges bare. Du som har født kommer til å syntes dette er walk in the park tror jeg!:fnise:

Er det i morgen din op er? Eller husker jeg feil?🤔

He he du er søt da ;)

I morgen ja, iiiiik. Dusjing og sånt i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nelli skrev:

He he du er søt da ;)

I morgen ja, iiiiik. Dusjing og sånt i kveld!

Hehe, gled deg! Følte jeg dusjet i ren antibac (som det på en måte er):fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, PiratKine said:

Ja, er enten medikamenter eller psykisk.. kanskje en kombo. Uansett så håper jeg at jeg slipper det fremover, for det gjør jo at jeg sover utrolig dårlig...😔 Håper jeg føler meg mer som meg selv snart!

Medikamentene som gies under operasjonen er helt ute av kroppen innen 24 timer, så de er nok ikke grunnen til at du hadde det ubehagelig igår natt (om det hjelper å høre). Å få ubehag av kvalmestillende tatt 5 timer i forveien er veldig usannsynlig (regner med du ikke har fått depottablett), om det ikke er fordi virkningen av disse og smertestillende er på vei ut.

Går bare oppover herifra,  i alle fall :nordvesta:

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Superblomst skrev:

Medikamentene som gies under operasjonen er helt ute av kroppen innen 24 timer, så de er nok ikke grunnen til at du hadde det ubehagelig igår natt (om det hjelper å høre). Å få ubehag av kvalmestillende tatt 5 timer i forveien er veldig usannsynlig, om det ikke er fordi virkningen av disse og smertestillende er på vei ut.

Går bare oppover herifra,  i alle fall :nordvesta:

I går ble jeg ikke dårlig kl 23 da. Ble dårlig kl 20-21. 2-3 timer etter jeg tok de kvalmestillende, så nei er ikke medikamentene fra op eller narkosen. Det var jeg klar over, men er ganske sikker på det er de kvalmestillende. Eller psykisk, men jeg skal ikke ta noe annet en paracet i dag hvertfall! Så får håpe det går oppover herifra ja:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw @Superblomst: jeg kan dusje i morgen, og det gleder jeg meg veldig til for jeg har vært så varm og svett de siste dagene. (Har vasket meg med klut altså, men er liksom ikke det samme:fnise:).

Så jeg vurderer å vaske bhen samtidig som jeg skal dusje, står i papirene man kan vaske bhen da, men hva gjorde du? Burde jeg gå med en annen støttebh i mens den andre vaskes å tørkes kanskje? Vet ikke om jeg tørr å gå «bar» etter 4 dager😳

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine Skikkelig digg å få seg en dusj! Jeg vasket bh’n, tørker jo ganske raskt hvis du tar den i tørketrommel. Tok bare på en vanlig sportsbh (som jeg hadde kjøpt inn) i mellomtiden, gikk kjempegreit. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, VinterRose skrev:

@PiratKine Skikkelig digg å få seg en dusj! Jeg vasket bh’n, tørker jo ganske raskt hvis du tar den i tørketrommel. Tok bare på en vanlig sportsbh (som jeg hadde kjøpt inn) i mellomtiden, gikk kjempegreit. :) 

Takk! Da gjør jeg det😄🙌🏼

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, PiratKine skrev:

Hehe, gled deg! Følte jeg dusjet i ren antibac (som det på en måte er):fnise:

Håret mitt gleder seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Nelli skrev:

Håret mitt gleder seg :fnise:

Vet du hva jeg gjorde? Jeg jukset litt. Jeg tok å vasket hele håret i balsam først. Slik at det trakk godt inn i håret, og pleiet det før jeg tok kroppen + håret med hibi. Vet man egentlig ikke skal gjøre det. Men vet om fler som ikke skulle vaske håret i det hele tatt, så jeg gjorde det slik for å spare håret mitt for mest mulig slitasje. Er ikke sikkert alle bryr seg om slikt, men jeg har ganske langt hår som jeg er veldig glad i. Så jeg var litt ekstra forsiktig:fnise: 

Endret av PiratKine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, PiratKine skrev:

Vet du hva jeg gjorde? Jeg jukset litt. Jeg tok å vasket hele håret i balsam først. Slik at det trakk godt inn i håret, og pleiet det før jeg tok kroppen + håret med hibi. Vet man egentlig ikke skal gjøre det. Men vet om fler som ikke skulle vaske håret i det hele tatt, så jeg gjorde det slik for å spare håret mitt for mest mulig slitasje. Er ikke sikkert alle bryr seg om slikt, men jeg har ganske langt hår som jeg er veldig glad i. Så jeg var litt ekstra forsiktig:fnise: 

Takk for tips ;) Langt hår her også, tenkte jeg skulle flette det etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nelli skrev:

Takk for tips ;) Langt hår her også, tenkte jeg skulle flette det etterpå. 

Bare hyggelig. Du ser jo selv hva du gjør, men jeg tror det hjalp veldig på mitt, så det ikke blir sånn kjempe tørt😄 Gått med fletter i 3 dager her også, skal bli deilig å endelig dusje i morgen! Kan nesten ikke vente

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...