Gå til innhold

Flere som som føler avsky over eksen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det finnes ingen mennesker du ikke kunne tenkt deg å være intim med? Isåfall, verdsetter du det menneske opp mot deg selv? Nei, tenkte meg det.

Anonymkode: d3d6d...925

*verdisetter 

Anonymkode: d3d6d...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg var gift i mange år med en mann. Nå blir jeg faktisk kvalm ved tanken på at jeg har hatt sex og kysset ham. Men jeg var jo med han i 17 år... De siste årene var spesielt vanskelige da, og vi hadde ikke sex de siste tre årene 

Anonymkode: c6638...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det finnes ingen mennesker du ikke kunne tenkt deg å være intim med? Isåfall, verdsetter du det menneske opp mot deg selv? Nei, tenkte meg det.

Anonymkode: d3d6d...925

Beklager det var ikke meningen å såre deg. 

Det blir fort personlig med følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler avsky for exen jeg vil ha tilbake 

Anonymkode: 525dc...020

Da blir det straks litt mer komplisert men jeg forstår hva du mener. For å komme meg gjennom et samlivsbrudd har jeg måttet fokusere på hans negative egenskaper. Det er kort vei fra kjærlighet til hat, og begge deler kan opptre på samme tid. Det er til å bli sprø av. En kamp mellom hodet og hjertet der hodet ville avvist ethvert forsøk på å gjenoppta forholdet mens hjertet aldri gir opp håpet om at det vil løse seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det finnes ingen mennesker du ikke kunne tenkt deg å være intim med? Isåfall, verdsetter du det menneske opp mot deg selv? Nei, tenkte meg det.

Anonymkode: d3d6d...925

Men her er det jo folk en en gang fant attraktive. Det har jo skjedd en prosess her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har én eks jeg føler avsky for. Men han var ikke en snill mann😒 Faktisk gjør bare tanken på ham meg uggen og småkvalm.

Med de andre to ex'ene mine føler jeg det ikke slik. De er hyggelige menn, og jeg både hilser og kan slå av en prat med hvis jeg treffer på dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.11.2017 den 7.49, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer, men har 2 ekser jeg ikke forstår at jeg kunne være sammen med. Tanken på å være intim med noen av dem nå byr meg rett og slett imot. Men på en annen side har jeg de jeg har "holdt på med" før som jeg ikke føler sånn om. Kunne gjentatt eller tatt opp tråden der liksom.  Klart folk forandrer seg etter flere år, men han siste eksen min ble det slutt med i sommer og jeg sitter her og lurer på hvorfor i alle dager vi egentlig var sammen. Han har spurt i ettertid om vi kan være pulevenner, men jeg blit helt kvalm av tanken. 

Bare meg som føler sånn? 

Anonymkode: d3d6d...925

Jeg har opplevd dette. Og det er forferdelig. Jeg føler meg dum eller rar som lot meg gå frivillig inn i disse forholdene. Føler jeg er den "eneste" til å ha gjort merkelige valg. Tenk all den unødvendige kjærlighetssorgen jeg hadde. Og nå bare såå glad de er ute av livet mitt! 

Anonymkode: fe272...f4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...