Gå til innhold

Kvinner fra utlandet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder på å innse at jeg ikke er noe for de norske damene... og i en alder av toåtredve har jeg lyst til å familisere meg etterhvert.

noen som har erfaring med å få kontakt med utenlandske, seriøse damer, og vet hvordan jeg kommer i kontakt med noen?

Tenker fra Polen, Russland og lignende land... er jo mange polakker i Norge allerede, finnes det feks egne datingsider for dem som allerede bor her, og søker nordmenn? Eller finnes det noen her inne som søker en fantastisk fyr?:P

 

Anonymkode: b0423...4bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Jeg kan anbefale franske kvinner på det varmeste. De er flotte. Amerikanske og Italianske kvinner er også interessante, men mange italienske kvinner er enten nervevrak selv, eller de gjør deg til nervevrak. Engelske kvinner ville jeg styrt unna. Sånn røft regnet fra Overrasket's historie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner fra de landene som nå har fri adgang til resten av Europa gjennom avtaler, vil nok ikke ha noe med deg å gjøre. Du får forsøke deg på de andre.

Jeg hadde en gang i verden skikkelig draget på østeuropeiske menn (ordentlig flotte typer, faktisk). De så på meg med norsk passløve i blikket, og jeg ble ikke sjarmert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Overrasket skrev:

Jeg kan anbefale franske kvinner på det varmeste. De er flotte. Amerikanske og Italianske kvinner er også interessante, men mange italienske kvinner er enten nervevrak selv, eller de gjør deg til nervevrak. Engelske kvinner ville jeg styrt unna. Sånn røft regnet fra Overrasket's historie. 

Haha 😂 skjønner hva du mener ang italienske

Anonymkode: 272e2...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner å innse at du ikke er noe for de norske damene? Hvorfor ikke? Er du en så dårlig person og mann? 
Hva får deg da til å tro at du er bedre kjæresteemne for damer som ikke er norske? 
Alle bør jo jobbe for å bli en god partner og et godt menneske, det nytter ikke å slå seg til ro med at man er dust eller udugelig og prøve å kjøpe seg kjærlighet fra et annet land. 

Anonymkode: b60d0...034

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg kan anbefale kristne kvinner fra filippinene. Jeg ser og observerer at de som har filippiner damer har både gode og stabile forhold.  Eller så har de vært ekstremt heldige med disse damene :)

 

Anonymkode: 610a3...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.11.2017 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Du begynner å innse at du ikke er noe for de norske damene? Hvorfor ikke? Er du en så dårlig person og mann? 
Hva får deg da til å tro at du er bedre kjæresteemne for damer som ikke er norske? 
Alle bør jo jobbe for å bli en god partner og et godt menneske, det nytter ikke å slå seg til ro med at man er dust eller udugelig og prøve å kjøpe seg kjærlighet fra et annet land. 

Anonymkode: b60d0...034

TS her.

Jeg er slett ikke en dårlig person. Ser på meg selv som en ganske oppegående mann, og vet at jeg har mye å gi til en evnt partner.

Men jeg er av den (litt for) snille, og litt sjenerte typen, og jeg fått inntrykk av at det er turn-off... skulle sikkert blitt badboy jeg også, men har ikke så mye til overs verken for badboys eller badgirls... jeg trenger stabilitet.

Godt mulig det er turnoff for de fra andre land også, men jeg vil jo prøve noe, før jeg blir altfor ensom.

Og,for meg handler det ikke om å kjøpe kjærlighet, men å finne kjærlighet.

Ellers takk for tips!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mangi skrev:

TS her.

Jeg er slett ikke en dårlig person. Ser på meg selv som en ganske oppegående mann, og vet at jeg har mye å gi til en evnt partner.

Men jeg er av den (litt for) snille, og litt sjenerte typen, og jeg fått inntrykk av at det er turn-off... skulle sikkert blitt badboy jeg også, men har ikke så mye til overs verken for badboys eller badgirls... jeg trenger stabilitet.

Godt mulig det er turnoff for de fra andre land også, men jeg vil jo prøve noe, før jeg blir altfor ensom.

Og,for meg handler det ikke om å kjøpe kjærlighet, men å finne kjærlighet.

Ellers takk for tips!

Det er ikke noe som heter FOR snill og sjenert, da har du bare møtt på feil damer. At norske damer vil ha bad boys er bare tull, noe norske menn har funnet på for å unnskylde at de ikke får dame. Norske kvinner er derimot lært opp til å ikke ta for mye initiativ, derfor blir det problemer med sjenerte fyrer, man skjønner jo aldri om de er interessert tilbake. 

Anonymkode: 38901...4cf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, isw said:

Les denne og originalinnlegget og si fra når du har gjort det.

Jeg har lest det, og venter på poenget ditt.

-Ikke TS.

Anonymkode: 002dc...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, isw said:

https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/5GLX/Hey_-gentleman-Kvinner-skylder-deg-ikke-samleie

Les denne og originalinnlegget og si fra når du har gjort det.

Wow, du må ha en doktorgrad eller noe slik som greier å skjønne at kvinner ikke skylder deg sex :overrasket: Fant du at av dette helt av deg selv?

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har lest det, og venter på poenget ditt.

-Ikke TS.

Anonymkode: 002dc...d5b

Han har ikke noe poeng utenom at han prøve å leke white-knight

Anonymkode: fc262...ae0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, du må ha en doktorgrad eller noe slik som greier å skjønne at kvinner ikke skylder deg sex :overrasket: Fant du at av dette helt av deg selv?

Han har ikke noe poeng utenom at han prøve å leke white-knight

Anonymkode: fc262...ae0

Herregud så lav kvaliteten på diskusjoner er her. Det er verre enn trygdediskusjonene på doktor online.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke funnet en Polsk dame i alle fall, dem har en kultur hvor falskhet og løgn er veldig utbredt.

Anonymkode: 553a1...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye misoppfatninger, basert på stereotypier. 

Folk og damer i andre land er da minst like varierte som damer i Norge.

Kjenner dere egentlig noen utlendinger personlig? Veldig få er lik stereotypien. 

Til TS utenlandske damer stiller like mye krav til sine menn som norske. Men kravene varierer selvsagt fra dame til dame. Men om du tar ansvar for eget liv, oppfører deg hyggelig og har normal hygiene er det ikke vanskelig å få seg dame norsk eller utenlandsk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.11.2017 at 11:21 PM, AnonymBruker said:

Alle bør jo jobbe for å bli en god partner og et godt menneske, det nytter ikke å slå seg til ro med at man er dust eller udugelig og prøve å kjøpe seg kjærlighet fra et annet land. 

Jo, en bør arbeide for å bli en god partner og et godt menneske, men hvis en mot formodning har klart det, vil det jo være for dumt å ta til takke med en norsk kvinne. Først bør en søke lykken hos første sortering damer, de utenlandske. Går ikke det, får en tenke over om en skal gå for å finne en norsk, lite attraktiv dame – eller forbli ugift.

Anonymkode: dbcf3...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Du begynner å innse at du ikke er noe for de norske damene? Hvorfor ikke? Er du en så dårlig person og mann? 
Hva får deg da til å tro at du er bedre kjæresteemne for damer som ikke er norske? 
Alle bør jo jobbe for å bli en god partner og et godt menneske, det nytter ikke å slå seg til ro med at man er dust eller udugelig og prøve å kjøpe seg kjærlighet fra et annet land. 

Anonymkode: b60d0...034

Problemet med norske damer er vel at de setter seg selv så høyt at en vanlig mann ikke når opp til deres standard. Det samme gjelder vel for "norskifiserte" damer fra andre land som bor her allerede. Jeg har vært i forhold med norsk, irakisk, vietnamesisk, og nå i et herlig forhold med ei afrikansk dame. Jeg gikk fra hun vietnamesiske etter 8 år med null kjærlighet fra hennes side, hun kunne heller ikke godta mine barn fra tidligere. Sexlivet var ensformig og kjedelig, hun bare lå der og kom med kommentarer som "er du snart ferdig", "har du kommet?". Det viktigste for henne var hennes familie og vår datter, jeg følte meg som en bruksgjenstand. Hun er høyskole utdannet og setter seg veldig høyt privat og sosialt. Vi hadde ingen vennekrets da hun bare ville ha sin familie som venner. Min familie ble oversett og til dels ignorert. Jeg forstår godt hvordan han tenker, jeg har prøvd. Jeg tror det har mye å si hvilken bakgrunn de har kontra din egen bakgrunn. Selv om jeg nå er i et forhold med ei fra Afrika, så må jeg si at det finnes mange av dem og som ikke egner seg som "kone-emne". Jeg har vært heldig med min, hun er den mest kjærlige og omsorgsfulle dama jeg noen gang har hatt i mitt liv. Jeg er nummer 1 i hennes tilværelse, og det er fantastisk å vite at du er den første hun tenker på når hun våkner, den siste hun tenker på før hun legger seg, hver dag! Hun bor fortsatt i hjemlandet, men det hindrer oss ikke i å ha kontakt flere ganger daglig via sosiale medier. Hvis du vil ha ei som setter deg først, så må du prøve hennes vilje til å bli. Det er verdt det når den rette kommer. Sjekk ut afrikanske dating sider, men vit at det er mange gullgravere der, men det er iallefall ikke falske profiler som melker deg for penger og kaster bort tiden din. Jeg forlot min afrikanske dame 3 ganger, men hun gav ikke opp, nå er vi gift og har en herlig liten gutt sammen, og hun vil ha mine barn som sine. Hvis dama ikke gir slipp på deg, da har du mest sannsynlig funnet den som er din. Lykke til!

Anonymkode: 59177...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke funnet en Polsk dame i alle fall, dem har en kultur hvor falskhet og løgn er veldig utbredt.

Anonymkode: 553a1...2b2

Nei hva faen, jeg har vært sammen med en polsk dame i flere år, og kjenner flere andre. De er akkurat like gode mennesker som norske damer.

Anonymkode: 283da...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med norske damer er vel at de setter seg selv så høyt at en vanlig mann ikke når opp til deres standard. Det samme gjelder vel for "norskifiserte" damer fra andre land som bor her allerede. Jeg har vært i forhold med norsk, irakisk, vietnamesisk, og nå i et herlig forhold med ei afrikansk dame. Jeg gikk fra hun vietnamesiske etter 8 år med null kjærlighet fra hennes side, hun kunne heller ikke godta mine barn fra tidligere. Sexlivet var ensformig og kjedelig, hun bare lå der og kom med kommentarer som "er du snart ferdig", "har du kommet?". Det viktigste for henne var hennes familie og vår datter, jeg følte meg som en bruksgjenstand. Hun er høyskole utdannet og setter seg veldig høyt privat og sosialt. Vi hadde ingen vennekrets da hun bare ville ha sin familie som venner. Min familie ble oversett og til dels ignorert. Jeg forstår godt hvordan han tenker, jeg har prøvd. Jeg tror det har mye å si hvilken bakgrunn de har kontra din egen bakgrunn. Selv om jeg nå er i et forhold med ei fra Afrika, så må jeg si at det finnes mange av dem og som ikke egner seg som "kone-emne". Jeg har vært heldig med min, hun er den mest kjærlige og omsorgsfulle dama jeg noen gang har hatt i mitt liv. Jeg er nummer 1 i hennes tilværelse, og det er fantastisk å vite at du er den første hun tenker på når hun våkner, den siste hun tenker på før hun legger seg, hver dag! Hun bor fortsatt i hjemlandet, men det hindrer oss ikke i å ha kontakt flere ganger daglig via sosiale medier. Hvis du vil ha ei som setter deg først, så må du prøve hennes vilje til å bli. Det er verdt det når den rette kommer. Sjekk ut afrikanske dating sider, men vit at det er mange gullgravere der, men det er iallefall ikke falske profiler som melker deg for penger og kaster bort tiden din. Jeg forlot min afrikanske dame 3 ganger, men hun gav ikke opp, nå er vi gift og har en herlig liten gutt sammen, og hun vil ha mine barn som sine. Hvis dama ikke gir slipp på deg, da har du mest sannsynlig funnet den som er din. Lykke til!

Anonymkode: 59177...57b

Er du en sånn som sender penger over nett? Ikke rart disse da "elsker" deg. Nordmenn svindles for hundrevis av millioner årlig 

Anonymkode: 9d1ff...98a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som beskriver seg selv som "for snill" er som regel full av dritt.
Å være "for snill" er ikke en greie, kvinner ønsker seg faktisk en snill mann, og tro det eller ei, de fleste menn ER snille. Men de fleste snille menn tør som regel også å ta kontakt med kvinner, bli kjent med de. Å bare sitte hjemme i stua og forvente at en kvinne skal hive seg etter deg bare fordi du beskriver deg selv som "snill" er naivt og det kommer ikke til å skje, for å være snill er ikke ett uvanlig mannlig trekk.

Man leser mye om drittmenn her på forumet, ikke fordi alle menn er bad boys, men fordi kvinner med snille menn ikke har samme behov for å lufte frustrasjonene sine.

Om du ønsker å kjøpe deg en kone, så for all del, gjør det. Men ikke skyld det på at norske kvinner ikke liker snille menn fordi DU ikke tørr å ta noe initiativ. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har funnet en av de snilleste mennene i mils omkrets, og jeg forguder ham. Ikke alle damer vil ha en badboy.  😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...