Gå til innhold

Kvinner fra utlandet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17/11/2017 den 18.14, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe som heter FOR snill og sjenert, da har du bare møtt på feil damer. At norske damer vil ha bad boys er bare tull, noe norske menn har funnet på for å unnskylde at de ikke får dame. Norske kvinner er derimot lært opp til å ikke ta for mye initiativ, derfor blir det problemer med sjenerte fyrer, man skjønner jo aldri om de er interessert tilbake. 

Anonymkode: 38901...4cf

Jo det finnes for snill og for sjenert. Er man det vil man være omtrent usynlig med mindre man er så kjekk at damer tar initiativ til å kontakt selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jo det finnes for snill og for sjenert. Er man det vil man være omtrent usynlig med mindre man er så kjekk at damer tar initiativ til å kontakt selv

 

Hvorfor er snill og sjenert synonymer? 

Anonymkode: 025d4...929

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor er snill og sjenert synonymer? 

Anonymkode: 025d4...929

Det er ikke synonymer men kommer gjerne fra samme sted. En person som er sjenert er også opptatt av hva andre mener og vil ikke risikere å få en negativ reaksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du var ute etter å peke nese til "alle norske kvinner," kompis, så er du på feil sted. (Enskjønt, jeg har en viss formening om hva du mener)

Det er ikke annet å gjøre enn å ta med sin egen person til Polen, Ukraina, ... og bruke tinder eller hva som helst.

Husk på at hvis du skal ha henne med deg hjem (fra utenfor EØS), så må du ha tjent nok til å forsørge henne, de siste tre år, og det er ikke sikkert hun får arbeide her til lands bare for at hun er gift med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en utenlandsk kvinne og skjønner hva ts mener ganske godt!  Har vært her i over 20 år og gud bedre dere norske damer/feminazister er klin klinkende gæren. 

Anonymkode: 55928...dc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Holder på å innse at jeg ikke er noe for de norske damene... og i en alder av toåtredve har jeg lyst til å familisere meg etterhvert.

noen som har erfaring med å få kontakt med utenlandske, seriøse damer, og vet hvordan jeg kommer i kontakt med noen?

Tenker fra Polen, Russland og lignende land... er jo mange polakker i Norge allerede, finnes det feks egne datingsider for dem som allerede bor her, og søker nordmenn? Eller finnes det noen her inne som søker en fantastisk fyr?:P

 

Anonymkode: b0423...4bc

Ja jeg 🤗 men tør ikke å velge en mann som også er åpen for det utenlandske. Mye ekle menn som velger seg utenlands heller enn å gi litt gøts å satse her hjemme. Jeg er nok for følsom og hjemmekjær for deg😊

Anonymkode: c854b...8b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Det er ikke synonymer men kommer gjerne fra samme sted. En person som er sjenert er også opptatt av hva andre mener og vil ikke risikere å få en negativ reaksjon

Litt symptomatisk - at snille menn gjerne mener den typen snillhet.

Jeg er til vanlig også ganske oppmerksom på andres synsvinkel, unngår konflikter, vil ikke være til bry.  Men tenker ikke på meg selv som spesielt snill av den grunn.  Det har også et snev av.  Forpliktelsesvegring/ansvarsløshet/likegyldighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, draug 75 skrev:

Med mindre du var ute etter å peke nese til "alle norske kvinner," kompis, så er du på feil sted. (Enskjønt, jeg har en viss formening om hva du mener)

Det er ikke annet å gjøre enn å ta med sin egen person til Polen, Ukraina, ... og bruke tinder eller hva som helst.

Husk på at hvis du skal ha henne med deg hjem (fra utenfor EØS), så må du ha tjent nok til å forsørge henne, de siste tre år, og det er ikke sikkert hun får arbeide her til lands bare for at hun er gift med deg.

Kvinnene kan komme hit for å jobbe i første omgang. En jeg kjenner er gift med en filippiner dame som kom hit først som aur pair.  En annen kvinne fra Estland jobbet også her før hun giftet seg med en norsk mann.  

Anonymkode: 610a3...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En annen kvinne fra Estland jobbet også her før hun giftet seg med en norsk mann.  

Anonymkode: 610a3...f37

Estland er ikke et virkelig land vel?

Anonymkode: 283da...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Estland er ikke et virkelig land vel?

Anonymkode: 283da...958

??? 

Anonymkode: 610a3...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som mye styr bare for å slippe å være sammen med en norsk dame som ikke ser ut som en supermodell.

Anonymkode: 649f0...f7a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan tro det er styr med damer fra utlandet også! Min bror giftet seg med ei fra Filippinene, men skilte seg fra ham etter at hun fikk oppholdstillatelse..Jo, de er for det meste kjent for å være lojale men det er ingen garanti. Min mor ble ekstremt skuffet (hun er selv filippinsk). Uansett hva du velger bør du være ditt beste "jeg" for å være bra for damen også. 

Anonymkode: 28385...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill er IKKE det samme som sjenert, forsiktig og usikker! 

Mannen min er den snilleste og mest omtenksomme jeg har møtt. Han finnes heller ikke sjenert, og prater med alle. Det kommer jo spesielt godt til syne hvor snill han er da, fordi han behandler alle mennesker så utrolig bra og respektfullt! Det var det som gjorde meg mest tiltrukket av ham, faktisk. Ikke at han var grei mot meg (det er jo en selvfølge når man liker noen), men hvordan han behandlet andre rundt seg. 

Er man veldig forsiktig, sjenert og usikker kan jeg godt forstå at man sliter på sjekkemarkedet. Man må jo tørre å snakke sammen hvis det skal bli noe! Det er selvsagt ikke bare mannens ansvar, men det ER vanskelig å komme inn på noen som er veldig sjenerte og usikre. Men det er ikke fordi man er "for snill". Når folk sier dette er alltid noe annet som er det egentlige problemet.

Anonymkode: fdc00...935

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.11.2017 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Du begynner å innse at du ikke er noe for de norske damene? Hvorfor ikke? Er du en så dårlig person og mann? 
Hva får deg da til å tro at du er bedre kjæresteemne for damer som ikke er norske? 
Alle bør jo jobbe for å bli en god partner og et godt menneske, det nytter ikke å slå seg til ro med at man er dust eller udugelig og prøve å kjøpe seg kjærlighet fra et annet land. 

Anonymkode: b60d0...034

Nå må du gi deg! Det er ikke slik at TS er for dårlig for norske damer og vil derfor finne en utenlandsk. 

For noe holdninger du har. Det er faktisk slik at kvinner fra forskjellige land har forskjellige ideer om tradisjonelle rollefordeling og det er kanskje det TS ser etter! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnene kan komme hit for å jobbe i første omgang. En jeg kjenner er gift med en filippiner dame som kom hit først som aur pair.  En annen kvinne fra Estland jobbet også her før hun giftet seg med en norsk mann.  

Anonymkode: 610a3...f37

Estland er EØS- land og dermed kan både kvinner og menn derfra ta arbeid og ellers oppholde seg her uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2017 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Ja jeg 🤗 men tør ikke å velge en mann som også er åpen for det utenlandske. Mye ekle menn som velger seg utenlands heller enn å gi litt gøts å satse her hjemme. Jeg er nok for følsom og hjemmekjær for deg😊

Anonymkode: c854b...8b1

Lov å sende en pm om du vil slå av en prat☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.11.2017 den 1.50, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som mye styr bare for å slippe å være sammen med en norsk dame som ikke ser ut som en supermodell.

Anonymkode: 649f0...f7a

Jah hahaha hah😆🤣😄😂hadde ikke orket jeg! Gå å legge seg mann hehehe 😁

Anonymkode: c854b...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...