Gå til innhold

Menn, foretrekker dere at kvinnen har litt mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvem har sagt at jeg var anorektisk? Jeg var slank, helt normal slank, men med dagens thick thighs og big booty og hips idealer på tv og musikkindustri som fører til at jenter reiser til utlandet for å få sprøytet fett i lår og rumpe , så var det vel noen som syntes jeg var for tynn da. 

Anonymkode: 373c2...002

Når du sier at du ble kalt anorektisk så regnet jeg med at du kanskje var ekstremt tynn da, siden det vel ikke er normal å si sånne ting til normalt slanke mennesker.

Anonymkode: ec66c...fc2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt mage (som er milevis unna hengemage) er hvertfall ikke negativt og det fascinerer noe voldsomt når det finnes soner på kroppen som en jente ikke vil bli tatt på fordi det er der flesket er. Tanker som overhodet ikke dukker opp hos meg, men som altså befinner seg under topplokket på jenta og gjør henne ukomfortabel om hånda skulle legge seg på for eksempel det såkalte sideflesket, som knapt nok eksisterer da dette er en sunn kropp.

Ikke hjelper det uansett hva jeg sier for å understreke at det finnes ikke flesk i mine tanker, bare deilig kropp. Jenter/kvinner altså.. 

Endret av Aalo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier at du ble kalt anorektisk så regnet jeg med at du kanskje var ekstremt tynn da, siden det vel ikke er normal å si sånne ting til normalt slanke mennesker.

Anonymkode: ec66c...fc2

Det er tydeligvis det. Vet om mange slanke jenter som får spørsmål om de er syke og venner og foreldre og dates som sier "du skal ikke legge på deg litt da?" osv 

Anonymkode: 373c2...002

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler jævlig på at noen har som preferanse at dama skal ha mage. USEXY.

Anonymkode: 8734b...b4a

Du vet at folk har som preferanse at dama skal være ekstremt tykk og? 

Anonymkode: 15f19...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker at hun er sunn. For meg er kvinner mer subjekt enn objekt, så hva som er sexy for meg er personlighet. 

Anonymkode: 71cec...66d

Takk for at slike som deg er raske på banen i slike tråder. 

Jeg blir egentlig helt matt av tråder med slike temaer. 

Anonymkode: b14f0...05e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at slike som deg er raske på banen i slike tråder. 

Jeg blir egentlig helt matt av tråder med slike temaer. 

Anonymkode: b14f0...05e

Så du har ingen preferanser selv? Høyde, størrelse på pikken, eller andre ting? Bare personligheten er bra? 

6 cm pikk og 15 cm lavere enn deg er greit så lenge han er sunn og har bra personlighet? 

Anonymkode: 15f19...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så salt så salt!😂leste du innlegget nøye før østrogenet tok over?

Anonymkode: 8734b...b4a

Høres ut som testosteronet ditt har tatt over iallfall. Alt er en krig :fnise:

Anonymkode: 42a70...fd9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mage kan være flott det:) Men det er ikke slik at jeg foretrekker hverken det ene eller det andre. Slank er fint, litt mage er fint, lubben er fint. Syns de fleste damer er fine :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke en lubben kvinne. Men at hun har vanlige kvinnelige former, men litt mage. Eller liker dere modelltynne? 

Jeg leser jo så mye om kvinner som har komplekser for kroppen sin fordi de ikke er syltynne. De vil ha smal midje og tynne lår. Jeg har alltid vært tynn av natur. Midelltynn, veldig høy forbrenning. Jeg la på meg veldig i russetiden men det er 8 år siden. Pga lite aktivitet, alkohol hver dag og bare junkfood. Egentlig kan jeg se at kroppen min så veldig deilig ut, men jeg følte meg så lubben likevel. Så gikk jeg ned igjen når tiden med alkohol var over. Føler noen ganger at menn ikke tenner fordi jeg er så tynn. Følte meg generelt sterkere med 5-10 kg mer på kroppen. 

Anonymkode: 96d31...cff

Nei! 

Anonymkode: f9cfd...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preferanser er veldig individuelt så jeg kan bare prate for meg selv. Jeg foretrekker mage på damer. Det gjør ingen ting selv om den er stor. Sexy!:nori:Heller det enn helt flat mage. Og jeg er en slank mann selv. Folk skal selvfølgelig få lov til å være uenige. Er det ikke bare flott at vi har forskjellige preferanser da? :)

Anonymkode: 84a82...035

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16/11/2017 at 6:45 AM, Thyra said:

Victoria Secrets-modeller er ikke "normalt slanke", de er sylslanke. Og selv de sulter seg ekstra før oppvisningen ...


Nå ikke jeg at de var normalt slanke. Forøvrig er jeg uenig i at de fleste er anorektisk slanke. Jeg tror de fleste menn synes damer som er anorektiske er turn-off. 

Ellers synes jeg man skal være forsiktige med å kalle tynne jenter for at de ser ut som anorektikere. Det er derfor slike folk som TS og andre lurer på om de som normalt slanke bør legge på seg eller ikke. Her man mange det en kropp som fra et biologisk standpunkt er sunn, slank, og som ekstremt mange menn liker veldig godt. Sunne, slanke jenter som har et godt kosthold og som enten trenger svært mye, eller som har en høy forbrenning bør vi slutte å omtale som anorektikere. Det er flere som sliter med dette. Selv utviklet en nær venninne et dårlig selvbilde etter at en fastlege mente hun var alt for slank, selv om hun hadde 20 i BMI. Spise sunt og trente normalt mye. Virkelig flott. Skulle ikke til mer for å gjøre en jente som så ut som en fryd for øye problemer. Hadde sikkert noe å gjøre med at det kom fra en sleivete lege. Stakk litt mer.

BMI 20. Sunn og normal. Slank

 

Og hva med et par av Victoria's Secrets modeller?
Jo, her har vi et av Behatti Prinslo eller hva med denne dama? må tvangsinnlegges?

Dette bildet viser hvorfor BMi ikke alltid har så mye for seg.

I den vanlige modellbransjen er det alt for mange tynne. La det ikke være noen tvil. Noen er etter mine øyne for tynne i Victoria's secrets, men ikke veldig mange. Spiser man sunt, får i seg det man skal, trener mye, høy forbrenning, og det er fint visuelt synes jeg folk skal baksnakke venninner eller folk på stranden fordi de er slanke. Skal folk som er overvektige og lubne bli respektert for den de er, og at de skal få lov til å være den de er uten noe mer mas. Det bør ikke være noen skam å være litt overvektig. Det bør gå begge veier, så lenge det ikke er farlig. Det betyr at ca under 17 i BMI kan ting bli farlig, selv om det varierer. Har man over 25 i BMI begynner risikoen å øke. Over 30 bør varsellampene ringe høyt.

 

Til TS: Du er tøff. Stå på. Du har den kroppen menn fantaserer om, og de fleste ville gjerne våkne opp med en dame som ser like flott ut som det kroppen din gjør hver dag. Du er heldig. Ikke hør på haterne. Håper ikke noen utøver slik oppførsel p.g.a egne utfordringer knyttet til vekt.

Endret av eksentrisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, eksentrisk skrev:


Nå ikke jeg at de var normalt slanke. Forøvrig er jeg uenig i at de fleste er anorektisk slanke. Jeg tror de fleste menn synes damer som er anorektiske er turn-off. 

Ellers synes jeg man skal være forsiktige med å kalle tynne jenter for at de ser ut som anorektikere. Det er derfor slike folk som TS og andre lurer på om de som normalt slanke bør legge på seg eller ikke. Her man mange det en kropp som fra et biologisk standpunkt er sunn, slank, og som ekstremt mange menn liker veldig godt. Sunne, slanke jenter som har et godt kosthold og som enten trenger svært mye, eller som har en høy forbrenning bør vi slutte å omtale som anorektikere. Det er flere som sliter med dette. Selv utviklet en nær venninne et dårlig selvbilde etter at en fastlege mente hun var alt for slank, selv om hun hadde 20 i BMI. Spise sunt og trente normalt mye. Virkelig flott. Skulle ikke til mer for å gjøre en jente som så ut som en fryd for øye problemer. Hadde sikkert noe å gjøre med at det kom fra en sleivete lege. Stakk litt mer.

BMI 20. Sunn og normal. Slank

 

Og hva med et par av Victoria's Secrets modeller?
Jo, her har vi et av Behatti Prinslo eller hva med denne dama? må tvangsinnlegges?

Dette bildet viser hvorfor BMi ikke alltid har så mye for seg.

I den vanlige modellbransjen er det alt for mange tynne. La det ikke være noen tvil. Noen er etter mine øyne for tynne i Victoria's secrets, men ikke veldig mange. Spiser man sunt, får i seg det man skal, trener mye, høy forbrenning, og det er fint visuelt synes jeg folk skal baksnakke venninner eller folk på stranden fordi de er slanke. Skal folk som er overvektige og lubne bli respektert for den de er, og at de skal få lov til å være den de er uten noe mer mas. Det bør ikke være noen skam å være litt overvektig. Det bør gå begge veier, så lenge det ikke er farlig. Det betyr at ca under 17 i BMI kan ting bli farlig, selv om det varierer. Har man over 25 i BMI begynner risikoen å øke. Over 30 bør varsellampene ringe høyt.

 

Til TS: Du er tøff. Stå på. Du har den kroppen menn fantaserer om, og de fleste ville gjerne våkne opp med en dame som ser like flott ut som det kroppen din gjør hver dag. Du er heldig. Ikke hør på haterne. Håper ikke noen utøver slik oppførsel p.g.a egne utfordringer knyttet til vekt.

Jeg har ikke skrevet noe om å være anorektisk. Å være anorektisk handler vel ikke først og fremst om hvor tynn man er, men om hvilket forhold man har til mat. Noen er naturlig svært slanke, noen sulter og piner kroppen ned i en vekt som ikke er sunn for dem. Man kan ikke nødvendigvis se forskjell. De fleste av oss er ikke i stand til å bli like slanke som Victoria Secrets-modellene på en sunn måte. De fleste av dem ligger vel i nedre del av normalvekt eller lett undervektig i medisinsk forstand. De fleste av oss er heller ikke så lange og spedlemmede som dem. 

Jeg har da aldri sagt at de tynne ikke skal bli respektert for den de er. Det er selvsagt like frekt å påpeke at noen er for tynn som å påpeke at de er for tykke. Jeg synes personlig det skal mye til for at noen er for tynne estetisk sett. Men jeg synes det er synd om jenter som i utgangspunktet har en sunn og ok vekt skal gå og sulte seg fordi målet er å se ut som en Victoria Secrets-modell ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg valget går jeg nok for flat mage må jeg innrømme.

Anonymkode: 4600a...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 13.32, MaxxMekker skrev:

Dette er ikke noe ideal. At mange jenter tror dette er the shit er trist.

Jeg har tynne lår fra naturens side. 45 cm rundt. Klarer ikke legge på meg der, selv om jeg hadde veid 67 kg. Veier 52 kg nå, og vet det er for tynt. Likevel har jeg en liten pose under magen som er fett, og som ikke går bort. Hva skal jeg gjøre da? 

Anonymkode: c23dd...092

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tynne lår fra naturens side. 45 cm rundt. Klarer ikke legge på meg der, selv om jeg hadde veid 67 kg. Veier 52 kg nå, og vet det er for tynt. Likevel har jeg en liten pose under magen som er fett, og som ikke går bort. Hva skal jeg gjøre da? 

Anonymkode: c23dd...092

kanskje styrketrening kombinert med kardio?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose

Har ikke noe i mot litt mage.

På 16.11.2017 den 6.45, Thyra skrev:

Victoria Secrets-modeller er ikke "normalt slanke", de er sylslanke. Og selv de sulter seg ekstra før oppvisningen ...

Ikke alle er sylslanke. Mange av de er sexy. Helena Christensen f.eks er jævlig hot. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke en lubben kvinne. Men at hun har vanlige kvinnelige former, men litt mage. Eller liker dere modelltynne? 

Jeg leser jo så mye om kvinner som har komplekser for kroppen sin fordi de ikke er syltynne. De vil ha smal midje og tynne lår. Jeg har alltid vært tynn av natur. Midelltynn, veldig høy forbrenning. Jeg la på meg veldig i russetiden men det er 8 år siden. Pga lite aktivitet, alkohol hver dag og bare junkfood. Egentlig kan jeg se at kroppen min så veldig deilig ut, men jeg følte meg så lubben likevel. Så gikk jeg ned igjen når tiden med alkohol var over. Føler noen ganger at menn ikke tenner fordi jeg er så tynn. Følte meg generelt sterkere med 5-10 kg mer på kroppen. 

Anonymkode: 96d31...cff

Jeg foretrekker mennesker. Kvinner kommer i mange fasonger og størresler. Du er den samme personen uansett om du har litt mer mage eller er mer "modell tynn". Når det er sagt så foretrekker jeg naturlige kropper. Hva er naturlige kropper? - Vel vi er som vi er, det er ikke behov for unødvendige slankekurer for å passe inn i et ideal som er unaturlig for menneskekroppen å befinne seg i. Noen er tynnere enn andre, noen har mer fett på kroppen, noen er lave osv. Jeg tenner på kvinner som tør være seg selv i kroppen sin, det syns jeg er sexy. 

Du skal heller ikke "føle" at menn tenner på det ene eller andre - hva du tror er bare ting du tror, du kan ikke lese tanker hos menn. Spør du menn og de svarer 100% ærlig om kvinners utseende så får du like mange ulike preferanser som du spør antall menn. 

Ikke vær så opptatt av å "rette" kroppen din etter hva du tror andre foretrekker. Finn ut hvor når du trives best med kroppen din innenfor relalistiske og sunne verdier og vær fornøyd, bli glad i deg selv. Det høres ut som om du har kommet frem til at du trivdes best i tiden med noen kilo mer enn når du var tynn.... da har du vel svaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Tviler jævlig på at noen har som preferanse at dama skal ha mage. USEXY.

Anonymkode: 8734b...b4a

Det er bare å tvile videre i din egen boble av uvitenhet. Lykke til. Det er helt normalt at kvinner har "mage". Det er helt normalt at menn også tenner på kvinner som har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden spørsmålet var om hva jeg foretrekker så er svaret slanke jenter, de som kan gå med stram genser som ikke buler ut før den når puppa.

Men det finnes sexy jenter som har litt mage og som ikke synes under jakka feks, disse har også deilige former.

Normal / slank / sunn, ikke ute etter vaskebrett eller for tynn.

 

Anonymkode: 1a237...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...