Gå til innhold

Aleksander Schau


Blå politibil

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Jacques skrev:

Ellers er det jo verdt å merke seg hvilken mottagelse Schau sine anklager får kontra når typisk en kvinne bekjenner. 

Ja, interessant dynamikk. Når hele Twitter traver i samme takt, hender det at det ender et helt annet sted enn der man begynte. Uansett synes jeg det er tøft gjort av han og jeg heier (med den infoen som hittil har tilkommet) på han. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Drikkeflaska skrev:

Jeg vet ikke, men det fremstår litt diffust å bare skrive noe sånt. Hva vil han med det, når han uansett ikke nevner navn? 

Jeg aner ikke hvem det måtte gjelde, og har derfor heller inget grunnlag til å kunne forholde meg til det han skriver, annet enn at det finnes drittsekker i samfunnet. Men det visste jeg jo fra før av. 

 

Nei, de fleste av oss vet jo ikke hvem han sikter til. Det betyr ikke at tweeten ikke er viktig.

Det er jo noen (flere) andre der ute som vet utmerket godt hvem det gjelder, og noen føler seg til og med truffet og svetter litt godt nå.

Poenget er vel å få denne snøballen til å rulle og håpe at den tar med seg flest mulig på veien.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Jacques skrev:

Ellers er det jo verdt å merke seg hvilken mottagelse Schau sine anklager får kontra når typisk en kvinne bekjenner. 

Dette!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jacques skrev:

Ellers er det jo verdt å merke seg hvilken mottagelse Schau sine anklager får kontra når typisk en kvinne bekjenner. 

Og det virker jo som om han er fullstendig klar over det, og velger å ta «den jævla kampen» for å bidra til å sette lys på det. Det er det ikke mange som tør. 

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
3 hours ago, Jacques said:

Ellers er det jo verdt å merke seg hvilken mottagelse Schau sine anklager får kontra når typisk en kvinne bekjenner. 

Har merket meg det samme. Akkurat det gjør det hele ekstra trist, men samtidig er et slikt initiativ fra en mann selvsagt både gledelig og velkomment. Det måtte ikke uventet en mannsstemme til for å få fram hvilket samfunnsproblem dette er og ikke minst få mennene til å ta stilling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette dreier seg om TV2-profiler ja. Ville vært deilig om visse talkshow-folk hadde blitt tatt av lufta og visse rødmussede morromenn med nordlandsdialekt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Blå politibil skrev:

Du kan få låv te å sug mæ vest du vil- rai rai

Er det han fra D.D.E som sa det!?

Skulle ønske navnene ble lagt ut...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fireflies skrev:

Er det han fra D.D.E som sa det!?

Skulle ønske navnene ble lagt ut...

Litt lengre nord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fireflies skrev:

Er det han fra D.D.E som sa det!?

Skulle ønske navnene ble lagt ut...

En fra Namsos ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Antoinette skrev:

Litt lengre nord....

Nope. Dette har jeg fått hørt fra han selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Antoinette skrev:

Dette dreier seg om TV2-profiler ja. Ville vært deilig om visse talkshow-folk hadde blitt tatt av lufta og visse rødmussede morromenn med nordlandsdialekt. 

Talkshow? Som i senkveld? Er ikke så mange talkshow på tv2 med menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ricecrispies skrev:

Æsj. Lure veldig på hvem nr 12 er,han som likte å banke opp kollegaer.,

Ja, det er nok den drøyeste historien. Håper vedkommende blir navngitt snarest. Han er jo en fare for omgivelsene. Har ventet på noen #MeToo-historier fra Medie-Norge, men tenkte kanskje at lille Norge var så ordentlig og gjennomsiktig. Der tok jeg feil, gitt.

"...rødmussede morromenn med nordlandsdialekt..". Hvem kan det nå være? En turglad person, mon tro?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det endelig litt utrygt for mektige personer i mediebransjen som er vant til å holde på som de vil, tro?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...