Gå til innhold

Dere som skal reise til sommeren, hvor skal dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Need some inspiration! Tenkte først på storby, men nå vil vi mye heller på badeferie. 

Anonymkode: 9328f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal til Amalfi-kysten, samt at vi skal tilbake til Sør-England slik som i år. Så det blir kombinasjon av badeferie og opplevelsesferie. I England tenkte vi å kanskje starte i nord, og besøke familie i Newcastle, og ta toget nedover. Muligens interrail, får se hva vi gjør. :)

Vi liker å kombinere badeferie i England med opplevelser og storbyferie (London osv). Jeg tenker at hvis man ønsker å gjøre begge deler, dvs både badeferie og storbyferie, så kan man jo faktisk det. Vi pleier, når vi er i Sør-England, å ha en fast base, og besøke ulike strender, samtidig som vi også besøker mange byer - større og mindre. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diani Beach i Kenya! Mitt favorittparadis❤️ Billettene er billigere enn man forventer, til Mombasa (eller Nairobi så kan man fly til Diani eller ta tog til mombasa) 

Anonymkode: 3e5c3...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bodrum i Tyrkia! 🇹🇷 Et paradis! Tyrkias St.Tropez. 👍Det går ikke charterturer fra Norge dit, så må reise med rutefly med mellomlanding. Men det passer meg bra. Liker ikke masseturisme og ønsker ikke å møte "naboen" på ferie. 

Bodrum har alt jeg ønsker av et feriemål. ❤ Vakker by,  deilig vær, fantastisk mat, gode shoppingmuligheter,  mye å utforske i nærområdet, og lavt prisnivå. Gleder meg allerede!!! 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Diani Beach i Kenya! Mitt favorittparadis❤️ Billettene er billigere enn man forventer, til Mombasa (eller Nairobi så kan man fly til Diani eller ta tog til mombasa) 

Anonymkode: 3e5c3...773

Wow, der var det utrolig fint! Hvor mye betaler du for å reise dit? Er det trygt i Kenya btw?

Anonymkode: 9328f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på bryllupsreise til Transylvania med mannen.
Skal nok en tur innom Paris også, det er en by vi aldri blir lei av.
Tar nok et par turer til København også for litt shopping.

Familieferie til Kreta for å bade <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å gå Kilimanjaro i Tanzania. Så da blir det litt avslapping på Zansibar etterpå og så safari i Kenya

 

Anonymkode: 20055...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen er 1 uke i mai til et øst-europeisk badested. Velger noe som er billig. Semsommer blir det 2 uker på en gresk øy. Har ikke bestemt meg for hvilken.

Anonymkode: 7b632...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det blir 2 turer, en tur til London og en til Alicante, i Alicante skal vi besøke gode venner.

Anonymkode: 2dbda...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først en uke avslapping på strand i Kroatia, før det blir en uke øyhopping langs nordkysten i Kroatia. 

Anonymkode: 7cae8...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dorey skrev:

Her blir det all inclusive og Lollo&Bernie på Rhodos. Skikkelig pinlig å reise på charter, men ungene kommer til å elske det ;)

Er det pinlig å reise på charter?

Anonymkode: b8e1c...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Need some inspiration! Tenkte først på storby, men nå vil vi mye heller på badeferie. 

 

Storby om sommeren er bare stress, varmt og ubehagelig. Så for min del blir det badeferie. Må bare ha dette neste sommer med de elendige sommrene vi har i Norge. Så det blir syden i en eller annen form :)  Bading, turer og avslapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...