Gå til innhold

Hva er greia med påmalte øyebryn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Mass skrev:

Litt off-topic, men for noen nydelige farger på de øyenskyggene. Om noen skulle vite navnet på disse....?

Jeg vet ikke. Men bildet skal være herfra. Kanskje det står noe der https://www.pinterest.co.uk/explore/bridal-makeup-for-blue-eyes/

 

Anonymkode: a6203...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Mass skrev:

Tusen takk! 

Bare hyggelig :blomst: Om du har Pinterest, kan du kanskje lese mer om sminken. (Noe som jeg ikke får til da jeg ikke er medlem der).

Anonymkode: a6203...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor man skal ha tusj-øyebryn for tida.  Har enda ikke sett noen i det virkelige liv som har fått det til så det ser naturlig ut.  Syns ikke "instagrambryn" er fint på instagram heller.  Det går over og om noen år kommer de som gikk rundt slik til å se på gamle bilder og tenke "herregud, hvorfor gikk jeg rundt slik"?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig :blomst: Om du har Pinterest, kan du kanskje lese mer om sminken. (Noe som jeg ikke får til da jeg ikke er medlem der).

Anonymkode: a6203...4ea

Nei, ser jeg må laste den ned. Men det skal jeg gjøre for der var det flere fine farger 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksempel på ei som har kjempefine naturlige bryn, men ødelegger dem med "naturlig" (yeah, right!) brynsminke. Se bort fra resten av klovnesminken og legg merke til bryna. Myyyye finere uten.

enhanced-8683-1452807379-6.jpg

Anonymkode: a8a8d...4a0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et bedre eksempel uten så sykt mye annen sminke.

4fdf217b4dc37c1e17ccb90ce7195c7d.jpg

Anonymkode: a8a8d...4a0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksempel på ei som har kjempefine naturlige bryn, men ødelegger dem med "naturlig" (yeah, right!) brynsminke. Se bort fra resten av klovnesminken og legg merke til bryna. Myyyye finere uten.

enhanced-8683-1452807379-6.jpg

Anonymkode: a8a8d...4a0

Du har helt rett. det til venstre er jo det man tidligere kalte teatersminke. De var vel sminket kraftig slik at publikum på avstand bedre skulle se artistenes ansikt, ansiktsuttrykk osv?

Anonymkode: a6203...4ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant et bedre eksempel uten så sykt mye annen sminke.

4fdf217b4dc37c1e17ccb90ce7195c7d.jpg

Anonymkode: a8a8d...4a0

Venstre bilde er helt klart den vakreste utgaven av henne :)

Anonymkode: a6203...4ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline Berg Eriksen synes jeg er et ganske godt eksempel på en som har slike markerte bryn.

 

Anonymkode: de525...d11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en sykdom som gjør at jeg mister mye hår, og da spesielt øyenbryn. Har aldri nappet, er grusom med sminke, men "maler" likevel på et par øyenbryn slik at jeg ikke ser ut som et romvesen. Unnskyld? 

Anonymkode: 07af4...93c

Jeg kjenner en som ikke har øyenbryn men hun maler på normale bryn og det gjør sikkert du også. De vi mener er de som maler på noen merkelige overdrevne bryn over eller utenfor der det skulle vært øyenbryn.

Anonymkode: 6a818...5b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venstre bilde er helt klart den vakreste utgaven av henne :)

Anonymkode: a6203...4ea

Haha, ja liksom. Hun er flott med sminke. 

Anonymkode: e94c6...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja liksom. Hun er flott med sminke. 

Anonymkode: e94c6...281

Hun har også sminke på det bildet til venstre, som jeg synes hun er vakrest på. På det bildet har hun dessuten ikke de ukledelige unaturlige brynene.

Anonymkode: a6203...4ea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har også sminke på det bildet til venstre, som jeg synes hun er vakrest på. På det bildet har hun dessuten ikke de ukledelige unaturlige brynene.

Anonymkode: a6203...4ea

Du sier din mening som om at det er en universell sannhet. Innser du ikke at det bare er din mening? Jeg synes absolutt ikke de er ukledelige og unaturlige. Jeg synes brynene hennes er flotte og hun ser mer opplagt ut. 

Anonymkode: e94c6...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du sier din mening som om at det er en universell sannhet. Innser du ikke at det bare er din mening? Jeg synes absolutt ikke de er ukledelige og unaturlige. Jeg synes brynene hennes er flotte og hun ser mer opplagt ut. 

Anonymkode: e94c6...281

Ja, det er min mening. Beklager at jeg ikke fikk dette godt nok frem.

Anonymkode: a6203...4ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Du sier din mening som om at det er en universell sannhet. Innser du ikke at det bare er din mening? Jeg synes absolutt ikke de er ukledelige og unaturlige. Jeg synes brynene hennes er flotte og hun ser mer opplagt ut. 

Anonymkode: e94c6...281

Vi er mange som syns det er stygt med slike påmalte øyenbryn. Kompisen til broren min hadde vært på tinderdate med ei sånn jente i helga, og han satt bare der og hadde lyst til å skrape bort bryna med neglene. Jeg vet akkurat hva han mener for det er det jeg og får lyst til når jeg ser sånne bryn. Det hadde blitt en stor klump med mørkebrun gugge under den neglen ass :fnise:

Anonymkode: a8a8d...4a0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, AnonymBruker said:

Fant et bedre eksempel uten så sykt mye annen sminke.

4fdf217b4dc37c1e17ccb90ce7195c7d.jpg

Anonymkode: a8a8d...4a0

Men veldig mange har ikke så pene, symmetriske øyenbryn i utgangspunktet... Og når begynte menn å mene noe om øyenbyn i utgangspunktet? Husker nostalgisk tilbake til den gangen den ene gutten i åttende klassen lente seg rolig mot meg og hvisket "Du har litt klumpete øyenvipper i dag, men de var fine, altså!". Jeg hadde prøvd mascara to dager i forveien og ante egentlig ikke hva noe var.

 

I dag virker det jo som om prepubuertale gutter uteksamineres fra @JanThomasOfficial den dagen de fyller 15, med henblikk på hvor mye kritikk de føler seg berettiget til å gi jevnaldrende jenter

Anonymkode: 5b5ea...6a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Men veldig mange har ikke så pene, symmetriske øyenbryn i utgangspunktet... Og når begynte menn å mene noe om øyenbyn i utgangspunktet? Husker nostalgisk tilbake til den gangen den ene gutten i åttende klassen lente seg rolig mot meg og hvisket "Du har litt klumpete øyenvipper i dag, men de var fine, altså!". Jeg hadde prøvd mascara to dager i forveien og ante egentlig ikke hva noe var.

 

I dag virker det jo som om prepubuertale gutter uteksamineres fra @JanThomasOfficial den dagen de fyller 15, med henblikk på hvor mye kritikk de føler seg berettiget til å gi jevnaldrende jenter kritikk for sminkevalgene sine

Anonymkode: 5b5ea...6a8

 

Anonymkode: 5b5ea...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...