Gå til innhold

Hva er greia med påmalte øyebryn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første gang jeg så en dame med påmalte øyebryn trodde jeg hun hadde kreft og mistet håret. Men nå er det flere rundt omkring her som følger "trenden", og de vet jeg er friske. Hva er greia med å nappe ut alt hår og siden male på to svarte striper? Det ser jo ekstremt klovnete ut?

Anonymkode: f68bd...11d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gang jeg så en dame med påmalte øyebryn trodde jeg hun hadde kreft og mistet håret. Men nå er det flere rundt omkring her som følger "trenden", og de vet jeg er friske. Hva er greia med å nappe ut alt hår og siden male på to svarte striper? Det ser jo ekstremt klovnete ut?

Anonymkode: f68bd...11d

Helt enig. Kjenner flere som gjør det jeg også, og det er ikke mye pent, Det ser rart ut.

Anonymkode: d6e05...676

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser skikkelig snålt ut. Så helt enig med dere, men det er vel en av de mange motegreiene jeg verken vil eller klarer å forstå. Jo mer unaturlig jo bedre tydeligvis. I mine øyne ser de ut som de skal på kostymefest og har kledd seg ut som "overrasket"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig 90 talls å overnappe og tegne to streker. Er det virkelig noen som gjør det nå? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, hvor er det en motegreie liksom?

Mye fake øyenbryn ute og går, men de er jo tykke? Folk bruker jo castor olje og andre serum som galne for og få full busk på brynene, og tatoverer eller limer på ekstra øyenbrynshår om dagen (aka microblading og øyenbrynsextensions). Har ikke sett barberte øyenbryn erstattet med to svarte streker siden 90-tallet, og selv da var det mest narkiser og bygdefolk som hadde det.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Har ikke sett det siden tidlig 2000 tallet. Nå er det jo natulige bryn som er in. Og syntes det er nydelig med naturli lagt PMU (semipermanenttattoo), sitedenfor helt fyllt inn med sminke. Men så lenge man har natulig tykkelse, og en myk farge, så er det som regel pent. Syntes jeg kun ser fine øyenbryn jeg! 

Anonymkode: e6167...41d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Har ikke sett det siden tidlig 2000 tallet. Nå er det jo natulige bryn som er in. Og syntes det er nydelig med naturli lagt PMU (semipermanenttattoo), sitedenfor helt fyllt inn med sminke. Men så lenge man har natulig tykkelse, og en myk farge, så er det som regel pent. Syntes jeg kun ser fine øyenbryn jeg! 

Anonymkode: e6167...41d

Har du ikke? :klo: Jeg har sett svært mange med lignende påmalte bryn som dette siste året. (Påmalt oppå og rundt deres egne bryn)

images?q=tbn:ANd9GcSRby1RUkYVjx5ktOtDwOE
 

Anonymkode: a6203...4ea

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vises jo tydelig at ting er malt oppå og rundt brynene her
%C3%98yenbryn-Sminketips.jpg

Anonymkode: a6203...4ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke? :klo: Jeg har sett svært mange med lignende påmalte bryn som dette siste året. (Påmalt oppå og rundt deres egne bryn)

images?q=tbn:ANd9GcSRby1RUkYVjx5ktOtDwOE
 

Anonymkode: a6203...4ea

Dette er i mine øyne fint? Er det ikke det? 

Anonymkode: 24b45...a3f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Skap-plass skrev:

Veldig 90 talls å overnappe og tegne to streker. Er det virkelig noen som gjør det nå? 

Nå er det stor forskjell på påmalte bryn på 90-tallet og i dag, da. Tror nesten jeg foretrekker 90-tallet. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Har ikke sett det siden tidlig 2000 tallet. Nå er det jo natulige bryn som er in. Og syntes det er nydelig med naturli lagt PMU (semipermanenttattoo), sitedenfor helt fyllt inn med sminke. Men så lenge man har natulig tykkelse, og en myk farge, så er det som regel pent. Syntes jeg kun ser fine øyenbryn jeg! 

Anonymkode: e6167...41d

Det er ikke mye naturlig over det enkelte maler på seg, for å si det pent. 

Anonymkode: 479eb...8b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det vises jo tydelig at ting er malt oppå og rundt brynene her
%C3%98yenbryn-Sminketips.jpg

Anonymkode: a6203...4ea

Dette var enda finere enn det første eksempelet. Syns detre er fint jeg. 

Anonymkode: 24b45...a3f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette var enda finere enn det første eksempelet. Syns detre er fint jeg. 

Anonymkode: 24b45...a3f

Selv synes jeg det er for mye rette vinkler og linjalkanter, men begge de to eksemplene her er mye penere enn mye annet jeg har sett. 

Anonymkode: 479eb...8b7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var enda finere enn det første eksempelet. Syns detre er fint jeg. 

Anonymkode: 24b45...a3f

Jo, jeg er enig i at det var fine øyenbryn på de to eksempelbildene. Det finnes mer ekstreme varianter som jeg personlig ikke synes at er flatterende. Men slike bilder vil jeg ikke poste.

Anonymkode: a6203...4ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det stor forskjell på påmalte bryn på 90-tallet og i dag, da. Tror nesten jeg foretrekker 90-tallet. 

Anonymkode: 479eb...8b7

Det har du rett i. Såpass ja, da har vi nok veldig forskjellig syn på estetikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ser like ut pga det :P i tillegg ser mange eldre ut med det. Jeg gikk i klasse med ei som var ganske naturlig pen, med naturlige bryn. Så begynte hun å male på seg disse brynene og så mye eldre ut med en gang. Å kline inn leppene med rød eller mørkerosa leppestift hjelper heller ikke akuratt...

Ellers er det mange som har for mørke bryn. Ja, det ser rsrt ut men de har nok en illusjon om at de ser finere ut med det.

Anonymkode: 2c4fe...d7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynene i eksemplene over er ikke ille, men til dagligdags ser det så ekstremt unaturlig ut. Maange klarer jo ikke lage så fine heller så det er mange stygge bryn ute og går for tia ja!!

Store bryn er fint det, men ikke når det blir så unaturlig og innmari firkant. Naturlige bryn lenge leve!!

Anonymkode: 95c9f...197

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det gjelder å ha alt fokuset mot brynene. Synes det ser helt forferdelig ut, nettopp fordi det er så tydelig hvor falske de er. De virker sterile også. Dette, sammen med sparkellaget og nude lepper så har man halloween hver eneste dag.

 

 

Anonymkode: 91a8a...c0e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...