Gå til innhold

Trendy juletre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10/14/2017 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Hva regnes som hipster stil?

Anonymkode: 34ace...86b

Bilderesultat for typical hipster

Anonymkode: 69443...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.10.2017 den 12.25, AnonymBruker skrev:

Er taket rosa?

Anonymkode: 69443...894

Sikkert nymalt til jul for å matche julekulene på treet. Grøss!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi egentlig ingen av delene. Vi har ett svært tre, og jeg pynter det så det er helt fult, med masse lys. Men vi har ikke typisk stjerne i toppen, glitter, flagg osv. Og all pynten er hvit og sølv :) 

Anonymkode: 47c36...de5

Da er vi to. Vi har også et slikt tre. Dvs vi har et stort ute i hallen med norsk, tradisjonell juletrepynt og et stort i stuen med pynt i hvitt og sølv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonelt, med masse pynter laget av barn. Husker noen år siden så jeg på tv (God Morgen Norge kanskje?) en fancy designer som sa, at det er forferdelig at folk henger på juletreet sitt sånne stygge barnehage-kunst som gjør at man er flau ved bare å se på. Og hvis de absolut må henge dem, da bør de skaffe seg et separat juletre, gjemme det i barneromet og da kan barna dekorere det selv, men på stua skal det vare tip top når vennene kommer på besøk. Stakkars man - tenkte jeg da, og heldige meg, at mine venner gidder ikke om jeg pynter mitt juletre med stygge stjerner, skjeve nisser og masse hama-perler pynter :P

Men mitt tradisjonelt treet er "på polsk":

15327_huge.jpg?16

 

Endret av evelynn
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, evelynn skrev:

Tradisjonelt, med masse pynter laget av barn. Husker noen år siden så jeg på tv (God Morgen Norge kanskje?) en fancy designer som sa, at det er forferdelig at folk henger på juletreet sitt sånne stygge barnehage-kunst som gjør at man er flau ved bare å se på. Og hvis de absolut må henge dem, da bør de skaffe seg et separat juletre, gjemme det i barneromet og da kan barna dekorere det selv, men på stua skal det vare tip top når vennene kommer på besøk. Stakkars man - tenkte jeg da, og heldige meg, at mine venner gidder ikke om jeg pynter mitt juletre med stygge stjerner, skjeve nisser og masse hama-perler pynter :P

Men mitt tradisjonelt treet er "på polsk":

15327_huge.jpg?16

 

Så nydelig :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel langt fra noe tradisjonelt tree, mye fordi det er en haug med forskjellig pynt. 

Men det har sin sjarm og har egentlig blitt godt mottatt i heimen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trendy juletre? Nei takk! 

Vi har ekte, selvhogd julegran med lys, norske flagg, flettakurver, stjerne på toppen og pynt vi har samlet gjennom årene. 

Vi har faktisk juletrepynt som tilhørte mine tippoldeforeldre. Alltid like koselig å henge opp pynten som har en historie langt tilbake. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2017 den 9.24, Blair Waldorf skrev:

Det øverste ser jo skikkelig pjuskete ut, var ikke mye fint, nei takke meg til tradisjonelt juletre.

 

Bilderesultat for juletre

Hvorfor i huleste har du en moske i toppen??? Er det vanlig blant muslimer som feirer jul? Aldri sett det før. Feirer man en kristen høytid behøver man ikke personalisere det såpass mye så det blir blasfemi. Litt respekt kan man vise. Jeg aksepterer at dere feirer Eid, selv om det blir et leven utenfor vinduet med unger dom løper og hoijer til langt på natt, men det gjør også vår på julaften etter pakkene er åpnet.

Anonymkode: 833bc...e2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2017 den 11.58, AnonymBruker skrev:

0bd14ca8388b584d9f3396548a89af96.jpgYay or nay? 

Anonymkode: 2a776...125

Ække bare treet som er nay på det bildet gitt.. 

Anonymkode: 4aebf...540

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ække bare treet som er nay på det bildet gitt.. 

Anonymkode: 4aebf...540

Fantastisk treffende kommentar som jeg er helt enig 😂😂😂

Anonymkode: 60b2b...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2017 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Hvitt juletre regnes vel som hipster?

Bilderesultat for hvitt juletre

Anonymkode: 69443...894

Dette er ikke hipster. Harry, derimot...

Hipstere søker (angivelig) det ekte, og ville aldri hatt kunstig tre. Øverste bilde i HI er nærmere hipster enn dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i huleste har du en moske i toppen??? Er det vanlig blant muslimer som feirer jul? Aldri sett det før. Feirer man en kristen høytid behøver man ikke personalisere det såpass mye så det blir blasfemi. Litt respekt kan man vise. Jeg aksepterer at dere feirer Eid, selv om det blir et leven utenfor vinduet med unger dom løper og hoijer til langt på natt, men det gjør også vår på julaften etter pakkene er åpnet.

Anonymkode: 833bc...e2f

Jeg er for faen ikke muslim, hvor har du det i fra?? Og jeg bruker stjerne, det treet er ikke mitt var bare et jeg fant på nettet for å vise likhet med mitt, la ikke merke til den mosken i toppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i huleste har du en moske i toppen??? Er det vanlig blant muslimer som feirer jul? Aldri sett det før. Feirer man en kristen høytid behøver man ikke personalisere det såpass mye så det blir blasfemi. Litt respekt kan man vise. Jeg aksepterer at dere feirer Eid, selv om det blir et leven utenfor vinduet med unger dom løper og hoijer til langt på natt, men det gjør også vår på julaften etter pakkene er åpnet.

Anonymkode: 833bc...e2f

Hva feiler det deg?

Det heter et spir, hørt om kirkespir? Det er like vanlig som en stjerne, fås kjøpt overalt. 

Anonymkode: b6124...8be

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i huleste har du en moske i toppen??? Er det vanlig blant muslimer som feirer jul? Aldri sett det før. Feirer man en kristen høytid behøver man ikke personalisere det såpass mye så det blir blasfemi. Lit

Strengt tatt er vel jol en hedensk høytid.

Anonymkode: 69443...894

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det deg?

Det heter et spir, hørt om kirkespir? Det er like vanlig som en stjerne, fås kjøpt overalt. 

Anonymkode: b6124...8be

Det der er ikke noe vanlig kirkespirr.

Anonymkode: 69443...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er ikke noe vanlig kirkespirr.

Anonymkode: 69443...894

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i huleste har du en moske i toppen??? Er det vanlig blant muslimer som feirer jul? Aldri sett det før. Feirer man en kristen høytid behøver man ikke personalisere det såpass mye så det blir blasfemi. Litt respekt kan man vise. Jeg aksepterer at dere feirer Eid, selv om det blir et leven utenfor vinduet med unger dom løper og hoijer til langt på natt, men det gjør også vår på julaften etter pakkene er åpnet.

Anonymkode: 833bc...e2f

Ikke drit dere ut. Her er en artikkel om litt eldre julepynt:

http://www.dagsavisen.no/helg-nye-inntrykk/julepynten-som-forsvant-1.302678

Spir er helt vanlig. 

Anonymkode: aead0...468

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonelt! Det ser mest koselig ut og jeg får julestemning av å se på det. 
Selv pynter jeg treet mitt i denne "stilen": Men sammen med andre farger også. Blir en fin blanding.

 

jt.jpg

Endret av Luckiness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...