Gå til innhold

Er det virkelig sant at alle bæsjer? Eller er det bare en myte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Justin Bieber er jo stygg da, så passer perfekt :)

Anonymkode: ecec9...0c9

Jeg er ikke fan, men JB er ikke stygg. Jeg forstår at ungekvinner liker han, jeg klarer ikke musikken. Jeg foretrekker black metal. Jeg liker heller ikke slike puselabber. Men fortsatt han er ikke stygg. Just sayin’!

Anonymkode: aa1e2...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Chibi skrev:

Jeg bæsjer ikke...Jeg driter glitter!
Så det så! :snurt: 

Her kommer det tulllllllipannnner, Store Roooser, noen liljer, et par orkidéer og god lukt.. toalettet er vakkert!

Anonymkode: aa1e2...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her kommer det tulllllllipannnner, Store Roooser, noen liljer, et par orkidéer og god lukt.. toalettet er vakkert!

Anonymkode: aa1e2...708

*gasp*
Skal vi bytte, du får litt glitter og jeg får ett par roser? :engel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro at folk er så blåst at de virkelig tror at pene folk ikke driiiiiter. 

Jeg driter så det skraller veggimellom til tider, ikke lukter det roser heller. 

Anonymkode: 43d60...88a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bæsjer, både folk og dyr. Slapp av TS, det er helt normalt å gjøre nummer to på do.

Når det gjelder de kongelige så bæsjer de også, men siden blodet deres er blått, får bæsjen deres en annen og mer delikat farge. Jeg har ikke sett kongelig bæsj selv, men antar at den er dyp kongeblå eller purpurlilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke klarer å bli enig med meg selv om er heter det "bæsjer", "bæsser", "bæscher" eller bærsjer eller hva? :klo: 

Anonymkode: ee03f...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Justin Bieber driter mest av alle han...

Alle bæsjer, det er en helt normal kroppsfunksjon.

 

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter
10 hours ago, Horten Market said:

TS har helt rett. Slikt griseri driver ikke vi med i min familie. Genetisk eller bare god oppdragelse? Jeg vet ikke.

Samme her. Kommer tross alt fra en møblert hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang fortalte jeg kjæresten min om en episode i fylla der jeg av en eller annen grunn fant det fornuftig å drite i hagen til en stakkars sjel da jeg var på vei hjem fra byen. Han så på meg som om jeg nettopp hadde falt ned fra månen og fant det ikke morsomt i det hele tatt. Jeg syntes det var en morsom historie, mens han sikkert aldri hadde sett for seg meg bæsje før akkurat da.

Anonymkode: 1256a...03f

:hoho:mulig kjæresten din ikke synes det var morsomt men jeg synes i alle fall det var hysterisk :Knegg:

Anonymkode: 65b48...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare morsomt å lese hahahaha. 

Men fra spøk til alvor: Ja, alle mennesker bæsjer siden det er en helt normal kroppsfunksjon. Men jeg er enig med deg at det kan være ekkelt å se for meg at noen gjør det. 

Anonymkode: 85a65...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En uke? De kan gå i mange uker og da stuer tarmen seg så full at man til slutt spyr svart spy som stinker avføring. 

Anonymkode: 051c7...0d2

Og grunnen til at det stinker avføring er fordi man da faktisk spyr avføring!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev:

Og grunnen til at det stinker avføring er fordi man da faktisk spyr avføring!

Det er hvertfall ekkelt

Anonymkode: 85a65...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er hvertfall ekkelt

Anonymkode: 85a65...143

For å sitere tippoldemor som sa det så bra.. «Det er bedre å drite ut ryggmargen enn å være full av dritt!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til du får barn. Da har du verden nydeligste, søte, pene, sjarmerende duftende baby 7/24, og dette skjønne blir uløselig knyttet til bæsj og alle andre kroppsfunksjoner i så stor grad at du finner det naturlig å skifte bleier uten å rynke på nesa, tvert i mot kan det være en hyggelig kosestund. Du diskuterer interessert konsistens og hyppighet med faren/moren, og bæsj blir aldri noe unaturlig igjen.

Anonymkode: c41d6...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...