Gå til innhold

Dumme ting frisører sier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere opplevd noe eksepsjonelt dumt komme ut av munnen på frisører dere har hatt? Kan være alt fra et veldig ignorant kommentar til noe du har opplevd, til rett og slett bare et latterlig utsagn i seg selv.

Anonymkode: 33bbd...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja mange av dem er nok ikke de skarpeste knivene i skuffen men ofte er de nok veldig blide og skravlete. 

Anonymkode: 29581...616

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hørt frisører si flere ganger at håret mitt nærmest kommer til å falle av i store dotter hvis jeg ikke kjøper sjampo, balsam, hårkur osv. i dyre dommer hos dem, men nå har jeg hatt hår i snart femti år og det er like mye av det som det alltid har vært. Til tross for at sjampoen jeg bruker koster ca. ti kroner i en grønnsaksbutikk på Grønland.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har hørt er klaging på hvor tykt hår jeg har. Typisk å få høre det når jeg striper etterveksten. "Dette kommer til å ta tid" "Vi skulle tatt mer betalt pga at du har så tykt hår, du skal være glad vi har fastpris"

Husker ikke nøyaktig kommentarene, men nå har jeg funnet en frisør som gladelig gjør meg blondere uten å syte. Det er jeg glad for når jeg tross alt bruker 2000 kr hver gang.

Anonymkode: fab69...f24

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er født i 1997, søsteren min i 2000. Det er så rart å tenke på at vi er født i hvert vårt årtusen!" :sprettoy: 

Anonymkode: cb24e...83c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, HederaHelix skrev:

"Klart jeg skal stusse bare 2 cm!" og så tar hun 20. 

:legrine:

Anonymkode: 29581...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det dummeste jeg har hørt er klaging på hvor tykt hår jeg har. Typisk å få høre det når jeg striper etterveksten. "Dette kommer til å ta tid" "Vi skulle tatt mer betalt pga at du har så tykt hår, du skal være glad vi har fastpris"

Husker ikke nøyaktig kommentarene, men nå har jeg funnet en frisør som gladelig gjør meg blondere uten å syte. Det er jeg glad for når jeg tross alt bruker 2000 kr hver gang.

Anonymkode: fab69...f24

Come over to the dark side 

Anonymkode: 29581...616

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Det dummeste jeg har hørt er klaging på hvor tykt hår jeg har. Typisk å få høre det når jeg striper etterveksten. "Dette kommer til å ta tid" "Vi skulle tatt mer betalt pga at du har så tykt hår, du skal være glad vi har fastpris"

Husker ikke nøyaktig kommentarene, men nå har jeg funnet en frisør som gladelig gjør meg blondere uten å syte. Det er jeg glad for når jeg tross alt bruker 2000 kr hver gang.

Anonymkode: fab69...f24

Jeg synes det der er så irriterende. Slike variasjoner er jo noe de må passe på å bake inn i prisen de tar. Om jeg klipper håret litt kortere må frisøren ofte rette håret mitt siden det begynner å krølle seg om det blir kort, og da hater jeg at frisøren står bak meg og sier noe ala "jaaa, dette tar tid!". Får assosiasjoner til at jeg nærmest har lurt meg til å betale mindre for en hårklipp...

Anonymkode: a5554...3d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om å kjøpe hårprodukter andre steder enn hos frisør. Sammenligning: " Man kjøper jo ikke bildeler andre steder enn hos forhandlere". ( nå kan slike ting faktisk kjøpes hos f.eks. Biltema! Hehe) Hun syntes jo ingenting om at apotek solgte shampo, de er ikke verifisert for det, og produktene er i hvert fall langt i fra gode. En annen frisør jeg gikk til virket rasistisk. Klipte meg hos ny frisør her om dagen, hun sa svært lite, var flink og vi hadde på forhånd blitt enige om pris og ble ikke prakket på no dyre shampoer. Henne skal jeg gå til. 

Anonymkode: 84b42...19f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Ikke noe frisøren sa, men gjorde: For noen år side skulle jeg ha noen lyse striper i håret men, hun klarte å bleke hele håret mitt :dry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det dummeste jeg har hørt er klaging på hvor tykt hår jeg har. Typisk å få høre det når jeg striper etterveksten. "Dette kommer til å ta tid" "Vi skulle tatt mer betalt pga at du har så tykt hår, du skal være glad vi har fastpris"

Husker ikke nøyaktig kommentarene, men nå har jeg funnet en frisør som gladelig gjør meg blondere uten å syte. Det er jeg glad for når jeg tross alt bruker 2000 kr hver gang.

Anonymkode: fab69...f24

Min svigerinne har nydelig tykt krøllet hår og frisøren henner er i permisjon så nå sist måtte hun akseptere time med en annen på salongen som da sier "jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg skal begynne med denne høysåten din jeg" og så lo hun litt sånn fjollete.

Svigerinnen min er heldigvis ikke av den tafatte typen så hun sa fra på en pen måte at dette ikke var noe hun trengte bekymre seg for siden hun ikke trengte sette hendene i hennes hår og ba om ny time hos en annen frisør. Salongens eier kom ilende til etterhvert da frisøren bare gjorde situasjonen verre ved å svare henne  "jasså, du er av den hårsåre typen også skjønner jeg"

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En frisør jeg var hos for lenge siden var av den typen som skulle pushe dyre produkter på kundene. Dessverre hadde han trolig sovet i alle naturfagtimene gjennom hele skoleløpet, så da han skulle argumentere for hvorfor jeg skulle kjøpe akkurat DEN shampoen, så var det med setningen: «Denne shampoen er SÅ bra, for den har sånne derre molekyler i seg.»  :fnise:

De frisørene jeg pleier å gå hos (varierer mellom 2-3 stykker på samme salong) snakker heldigvis mest om helt vanlige ting, og har ikke sagt noe voldsomt dumt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg har laget en rottehale på deg her ser du, det er så moderne nå"

Jeg: ????!!

Måtte diskutere litt før hun gikk med på å klippe den bort også.

Anonymkode: 5bc19...cd5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren: Ka jobba du med?

Jeg: Førskolelærer i barnehage

Frisøren: Åhh, e da mange unga som har det vondt?

😑

Anonymkode: be824...a3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, denne permanenten sørger for at du får lange, myke krøller (jeg hadde hår halvveis til rompa).

Klipper så av meg over halve lengden på håret (til rett under skuldrene) og gir meg puddelpermanent 😑 Har aldri brukt så mye rettetang i mitt liv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle klippe og ordne etterveksten når jeg omtrent fikk kjeft for å ødelegge håret mitt medhjemmefarge. Hun mente det var ujevnt i bakhodet, men jeg hadde farget det hos samme frisøren noen uker tidligere så hun fikk rette opp i det.

Anonymkode: 10124...ab3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frisør, men hudpleier: 

(etter jeg hadde forklart hva slags type kremer som fungerer for meg og ikke:) 

Hun: "Åja, du tåler ikke sånn derre aktive kremer du, da" 

Meg: "Hva er en aktiv krem ?" 

Hun: "Det er kremer med sånn derre...aktive ingredienser."

Meg: "Hva er aktive ingredienser ?" 

Hun: "Det er ingredienser som er sånn derre... aktive..." 

Meg: "...?" 

Hun: "...men nå er kremen jeg akkurat tok på deg sånn derre...aktiv, da..." 

Meg: ...😬 ? 

Da jeg kom hjem hadde jeg fått 3 nydelige kviser på haka, noe jeg verken har hatt før eller etter. 

Anonymkode: 4d60e...e3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren jeg gikk til sist, sa ikke så mye, men det lille hun sa, var dumt som fy. "Ingen er perfekte" sa hun plutselig mens hun holdt på med klippingen. Fy! 

Anonymkode: e7c54...96b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" dere forbanna blondiner altså"  i en sur og oppgitt tone mens hun rista på hodet..det var jo hyggelig når jeg gledet meg til å stripe håret! 

Anonymkode: 64dfe...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...