Gå til innhold

Dumme ting frisører sier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en stund siden var jeg hos en frisør som skulle gi meg hodebunnsmassasje mens hun vasket håret mitt. Det var så hardhendt at jeg var nær ved å besvime.

Da hun skulle rette håret mitt etterpå, brente hun meg i nakken flere ganger. Herregud, au! Ikke så lenge etterpå sa hun "Det var egentlig ikke frisør jeg ville bli...". Nei, sier du det!

Men det skal sies at jeg har et veldig vanskelig hår, og hun her klippet meg veldig bra :fnise:

Anonymkode: 26107...ccb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en stund siden var jeg hos en frisør som skulle gi meg hodebunnsmassasje mens hun vasket håret mitt. Det var så hardhendt at jeg var nær ved å besvime.

Da hun skulle rette håret mitt etterpå, brente hun meg i nakken flere ganger. Herregud, au! Ikke så lenge etterpå sa hun "Det var egentlig ikke frisør jeg ville bli...". Nei, sier du det!

Men det skal sies at jeg har et veldig vanskelig hår, og hun her klippet meg veldig bra :fnise:

Anonymkode: 26107...ccb

Sa du ikke noe?  

Anonymkode: 7f8ed...d88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren min sa at håret mitt var så slitt at jeg måtte behandle det varsomt. Så ga hu meg verdens mest hardhendte hodebunnsmassasje og påfølgende hardhendte utbørsting mens hun fønte håret med steeeerk varme. Det sved i nakken. 

Anonymkode: bb93a...658

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når frisøren spør meg om jeg treger sjampo eller balsam osv. Jeg sier alltid at jeg har, om jeg har så bestiller jeg på nettet. Sist gang så ville jeg ha klippet kun 10 cm av håret,og frisøren klippet 20🙄 De som påpeker at håret mitt er såå tynt og ødelagt. Jeg at det er tynt, jeg trenger ikke å høre det hver eneste gang! Misliker også frisøren som gjør ting med håret som jeg ikke har bedt de om å gjøre. 

Anonymkode: 3872c...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En frisør sa en gang til meg at håret mitt var  for mykt og at jeg burde farge det for å gjøre det hardere :vetikke: jeg liker at håret mitt er mykt jeg... 

Anonymkode: ed732...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått helt angst for å få fønet håret hos frisører. Ei jeg var hos brukte helt vanvittig sterk varme og holdt føreren rett mot ørene mine.. Nyttet ikke si fra. Jeg måtte bare be henne droppe føningen til slutt fordi hun brant øret mitt så ille at jeg fikk blemmer. 

Anonymkode: 10124...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått helt angst for å få fønet håret hos frisører. Ei jeg var hos brukte helt vanvittig sterk varme og holdt føreren rett mot ørene mine.. Nyttet ikke si fra. Jeg måtte bare be henne droppe føningen til slutt fordi hun brant øret mitt så ille at jeg fikk blemmer. 

Anonymkode: 10124...ab3

Jeg forstår ikke frisører som gjør dette. Heller ikke når de grer håret som om håret skal straffes for å ha gjort noe galt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jaaaaada, alle frisører kan å klippe krøller!»

Nei, nesten ingen kan det! ☹️

Anonymkode: 70791...920

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23/09/2017 den 10.31, AnonymBruker skrev:

Sa du ikke noe?  

Anonymkode: 7f8ed...d88

Nei, jeg er ganske konfliktsky av meg (desverre). Og så var hun egentlig veldig hyggelig, så jeg ville ikke lage dårlig stemning.

Anonymkode: 26107...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Ikke frisør, men hudpleier: 

(etter jeg hadde forklart hva slags type kremer som fungerer for meg og ikke:) 

Hun: "Åja, du tåler ikke sånn derre aktive kremer du, da" 

Meg: "Hva er en aktiv krem ?" 

Hun: "Det er kremer med sånn derre...aktive ingredienser."

Meg: "Hva er aktive ingredienser ?" 

Hun: "Det er ingredienser som er sånn derre... aktive..." 

Meg: "...?" 

Hun: "...men nå er kremen jeg akkurat tok på deg sånn derre...aktiv, da..." 

Meg: ...😬 ? 

Da jeg kom hjem hadde jeg fått 3 nydelige kviser på haka, noe jeg verken har hatt før eller etter. 

Anonymkode: 4d60e...e3c

Den var da jo veldig aktiv den kremen:fnise:

Anonymkode: cdd2a...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2017 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Det dummeste jeg har hørt er klaging på hvor tykt hår jeg har. Typisk å få høre det når jeg striper etterveksten. "Dette kommer til å ta tid" "Vi skulle tatt mer betalt pga at du har så tykt hår, du skal være glad vi har fastpris"

Husker ikke nøyaktig kommentarene, men nå har jeg funnet en frisør som gladelig gjør meg blondere uten å syte. Det er jeg glad for når jeg tross alt bruker 2000 kr hver gang.

Anonymkode: fab69...f24

Ja den får jeg også hele tiden! Har derfor hatt samme frisør i mange år fordi hun er profesjonell og ikke klager, men måtte gå til en annen en gang fordi jeg hadde flyttet. Den nye frisøren var drit sur hele timen og sa at jeg burde sagt ifra på forhånd at jeg hadde så tjukt hår, fordi det tar ekstra tid. Følte meg skikkelig til bry! Gikk derfor tilbake til min gamle frisør neste gang og fortalte hva hun hadde sagt, og hun sa at frisører må forstå at alle har forskjellige hårtyper, og jeg har jo ikke akkurat afro, er bare norsk jente med litt tjukt hår:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...