Gå til innhold

Han har så dårlig selvtillit i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en mann i cirka et års tid. Vi har truffet hverandre 1-2 ganger i måneden, og har sex hver gang vi treffes. Begge er 24. Jeg vet han har hatt sex med flere før, cirka 5-6 stykker, men vet ikke mye om hans seksuelle erfaring. 

Han vil bare ha sex hvis det er mørkt, så det må være kveld med lyset av. Det tok noen overnettinger før jeg fikk "overtalt" han til å ha sex, og enda fler før jeg fikk suge han. Selv om han var tydelig kåt og hard og med, helt til bokseren skulle av. Da kom dårlige unnskyldninger, og han snudde seg for å sove. Han får "panikk" når vi skal ha sex.

Når vi har sex virker han helt stresset. Jeg merker at han prøver hardt å få meg til å komme når han fingrer, men han er veldig clueless, og jeg vil ikke gjøre vondt verre på selvtilliten ved å korrigere han, og tar heller initiativ til sex, ettersom jeg merker han blir skuffet hvis jeg ikke kommer etter noen minutter med fingring. 

Meg på toppen er eneste stillingen vi gjør. Samme hver gang; jeg må sette meg oppå han, og han drar av seg bokseren under dyna, og jeg rir han. Han kommer på 1-2 minutter. Hvis han holder i to sier han ingenting, bare tar på bokseren og går på do. Under et minutt blir han flau og unnskylder at han kommer for fort. Han virker flau uansett. Vi har prøvd doggy og misjonær én gang. Doggy ble han halvkram fordi han ikke fikk den inn, men ble suksess når jeg hjalp han inn og jukket bak på han i stedet. Misjonær "planket" han meg(???). Det ble et par rare jukk før han ga opp, fordi han ble slapp fordi det ÅPENBART var så dårlig og ingen rytme og bare rart.

Jeg gjør alt jeg kan for å virke avslappet, fordi han stresser så veldig. Han virker enormt stresset med alt som "skal gjøres". Det virker som selvtilliten synker ti hakk i senga, og jeg vil gjerne løse dette. Men han klarer ikke snakke om sexen, han drar på bokseren etter å mumle en unnskyldning, gå på do, og så legge seg og stryke på meg. Later nesten som om vi ikke nettopp hadde sex. 

Prøver å komplimentere han både når vi har sex ved å si han er deilig, og med lyd og ansiktsuttrykk vise at jeg nyter pikken hans. Ikke overdrevent, men helt ærlig. Fordi den er BRA, han har all grunn til å være fornøyd. Hver gang han unnskylder seg nedsettende, f. eks "sorry for at jeg kom så fort", sier jeg "nei, gi deg, det var deilig, du er sykt digg", og gnir meg inntil han. Gir han også mange komplimenter utenfor senga, prøver å insje litt på dirty meldinger ved å si at jeg skulle ønske han lå her, at han er deilig, at jeg liker kroppen hans osv. Med lite respons. 

Hva kan jeg gjøre for å gi han selvtillit? Jeg kan jo ikke fortelle han at han er GUD i senga og at TILBER pikken hans, fordi det blir jo gjennomskuet, men innsatsen min nå får oss ingen vei. Vi har tross alt holdt på et år, jeg vil gjerne be om at han kan ta meg litt uten at jeg alltid må ri han, men tør rett og slett ikke spørre. Føler jeg gjør han veldig ukomfortabel og setter han opp i et hjørne hvor han får prestasjonsangst. 

 

Hjelp??

Anonymkode: e4280...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er helt vanlig at en mann har sex på den måten.. vet ikke hva mer jeg skal si. 

Anonymkode: b95f8...2a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det en alvorsprat eller fem til. Dette med å være fast i eget hode er veldig vanskelig å komme over. Vil tro at det trengs en gjensidig åpenhet (som vil være vanskelig mtp hans vegring for å kommunisere om det) og gjentatte bekreftelser på at han kan slappe av.

Basert på det du skriver virker han såpass opphengt at jeg er usikker på hvordan du skal gå fram. Binde ham fast og enten ha det moro med ham eller snakke om det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er penisen hans liten? Jeg tipper det er en av de mindre du har hatt...

Anonymkode: 260ac...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er penisen hans liten? Jeg tipper det er en av de mindre du har hatt...

Anonymkode: 260ac...171

Er musen din vid? Jeg tipper den er en av de videre...

Anonymkode: e1d02...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg høres det ut som han har hatt noen dårlige opplevelser og har latt det ta kontroll over seg. Noe slikt kan være vanskelig å komme ut av. Spørsmålet er vel om du har tålmodighet, og om han ser nødvendigheten ved å ta tak i det. For her har det satt seg skikkelig. Han trenger nok hjelp av en tredjeperson høres det ut til, men det kan være vanskelig å søke hjelp når man er så forknytt. Jeg ville først av alt funnet ut av grunnen til usikkerheten. Vet man den, er det lettere å gjøre noe med det. 

Hvordan er det når klærne er på? Forspill? Er han like passiv hele veien? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et litt hardt og klart svar her. Jeg begriper ikke på noen måte at du bruker tid på ham! Kom deg videre!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser

Han "planka" deg i misjonær? :overrasket: Haha nei det er noe av det morsomste jeg har lest her inne. Ta han med på salsa kurs så får han litt hoftekontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har nevnt, at han er så ukomfortabel virker å være dyptliggende. Kjempebra du gir komplimenter og ros, hadde trodd det ville løsnet litt da og han fikk mer selvtillitt, men det virker han dette går lengre enn "bare" dårlig selvtillitt? Har du prøvd å snakke med han om det? Vet du mer om hans erfaringer annet enn antall partnere? Ville kanskje prøvd å begynne å snakke litt rundt dette, hvis han ikke vil åpne seg med en gang, ta det litt gradvis.

Anonymkode: 8db79...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Katten.2.0 Haha, burde nesten bundet han fast for å ta fra ham muligheten til å prestere, så han bare får nyte. Det er litt det jeg har tenkt ved føye meg når han har dratt meg på toppen for å ri han. Tror nesten jeg har gjort han en bjørnetjeneste, fordi nå blir det ekstra tydeligvis hvis vi bruker en annen stilling, som sikkert gir han enda mer prestasjonsangst. 

AB: Nei, han er ikke liten. Helt gjennomsnittlig lengde (tror jeg? Jeg har ikke målt), og litt tykkere enn de jeg har hatt før. Han virker ikke skamfull over selve penisen i det minste. Annet enn når den blir slapp, da blir han stressa. 

@Sphere Du har nok helt rett her. Jeg tør dessverre ikke foreslå noe ekstern hjelp. Vi dater som sagt bare, vi er ikke sammen. Jeg har definitivt tålmodigheten til å vente. Jeg angrer litt på at jeg pushet sex med en gang, jeg lurer på om han burde blitt tryggere på meg før vi hadde sex i det hele tatt. Har du noen tips til hvordan man finner ut av hva usikkerheten er? Hvordan kan jeg spørre?

Med klærne på er han mye flinkere. Før vi hadde sex første gang snakket han store ord og virket som han hadde ganske god selvtillit. Han virker selvsikker og solid ellers, så ble veldig overrasket over at hele han bare sank sammen når vi hadde sex. Etter det har han ikke turt å snakke om sex omtrent. Han har selvtillit på forspill! Han har ikke noe problem med å ta på meg, og ta initiativ til å f. eks fingre meg. Da er han PÅ, og jeg kjenner at han er hard, og han skjuler det ikke. Da virker han sykt kåt og full av selvtillit. Når det derimot kommer til stykket hvor vi skal ha sex kommer stresset, og selvtilliten forsvinner. I begynnelsen fant han da på masse unnskyldninger for at vi ikke skulle ha sex. Når han kommer er det nesten umulig å merke også, for han lager ikke et ansiktsuttrykk eller lyd. I stedet bare forteller han meg pinlig berørt over at han kom. Det virker som han holder så igjen at han ikke nyter det? Jeg vet han har kommet, for det er jo sæd der. Vet ikke om dette ga mening?

@Mogens4 Det er jo mer til fyren enn bare sex, men savner at han slipper seg litt løs og "begjærer". Klart det tærer litt. 

@Stille leserHaha ja! Planket meg! Han sto med kroppen i planken over meg inni meg, også slapp han hele kroppen opp og ned. Helt stiv gjennom rygg-rumpe-bein. Brukte armene på å løfte seg opp og ned. Visste ikke hva jeg skulle si..

AB: Ja, jeg også føler det ligger noe mer bak enn bare selvtillit. Men hvordan ta det opp uten å gjøre han ukomfortabel eller stille han til veggs? Faktisk vet jeg litt tilfeldig at han har hatt analsex, og sex i bil, og det overrasker meg at noen har fått han med på det. Ettersom jeg knapt får han til å ha sex med meg i mørket i fylla.. Mistenker at bil var russebil da. 

Anonymkode: e4280...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Katten.2.0 Haha, burde nesten bundet han fast for å ta fra ham muligheten til å prestere, så han bare får nyte. Det er litt det jeg har tenkt ved føye meg når han har dratt meg på toppen for å ri han. Tror nesten jeg har gjort han en bjørnetjeneste, fordi nå blir det ekstra tydeligvis hvis vi bruker en annen stilling, som sikkert gir han enda mer prestasjonsangst. 

AB: Nei, han er ikke liten. Helt gjennomsnittlig lengde (tror jeg? Jeg har ikke målt), og litt tykkere enn de jeg har hatt før. Han virker ikke skamfull over selve penisen i det minste. Annet enn når den blir slapp, da blir han stressa. 

@Sphere Du har nok helt rett her. Jeg tør dessverre ikke foreslå noe ekstern hjelp. Vi dater som sagt bare, vi er ikke sammen. Jeg har definitivt tålmodigheten til å vente. Jeg angrer litt på at jeg pushet sex med en gang, jeg lurer på om han burde blitt tryggere på meg før vi hadde sex i det hele tatt. Har du noen tips til hvordan man finner ut av hva usikkerheten er? Hvordan kan jeg spørre?

Med klærne på er han mye flinkere. Før vi hadde sex første gang snakket han store ord og virket som han hadde ganske god selvtillit. Han virker selvsikker og solid ellers, så ble veldig overrasket over at hele han bare sank sammen når vi hadde sex. Etter det har han ikke turt å snakke om sex omtrent. Han har selvtillit på forspill! Han har ikke noe problem med å ta på meg, og ta initiativ til å f. eks fingre meg. Da er han PÅ, og jeg kjenner at han er hard, og han skjuler det ikke. Da virker han sykt kåt og full av selvtillit. Når det derimot kommer til stykket hvor vi skal ha sex kommer stresset, og selvtilliten forsvinner. I begynnelsen fant han da på masse unnskyldninger for at vi ikke skulle ha sex. Når han kommer er det nesten umulig å merke også, for han lager ikke et ansiktsuttrykk eller lyd. I stedet bare forteller han meg pinlig berørt over at han kom. Det virker som han holder så igjen at han ikke nyter det? Jeg vet han har kommet, for det er jo sæd der. Vet ikke om dette ga mening?

@Mogens4 Det er jo mer til fyren enn bare sex, men savner at han slipper seg litt løs og "begjærer". Klart det tærer litt. 

@Stille leserHaha ja! Planket meg! Han sto med kroppen i planken over meg inni meg, også slapp han hele kroppen opp og ned. Helt stiv gjennom rygg-rumpe-bein. Brukte armene på å løfte seg opp og ned. Visste ikke hva jeg skulle si..

AB: Ja, jeg også føler det ligger noe mer bak enn bare selvtillit. Men hvordan ta det opp uten å gjøre han ukomfortabel eller stille han til veggs? Faktisk vet jeg litt tilfeldig at han har hatt analsex, og sex i bil, og det overrasker meg at noen har fått han med på det. Ettersom jeg knapt får han til å ha sex med meg i mørket i fylla.. Mistenker at bil var russebil da. 

Anonymkode: e4280...278

Ja jeg skjønner på en måte det, men sex er så viktig at det skulle vært helt villt bra ellers for at jeg skulle giddet å jobbe med den casen der. Beklager altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig rart. Jeg har hatt sex med en del, og har aldri opplevd så dårlig sex.. Jeg skal være ærlig å si at dette hadde jeg ikke giddet. 

Anonymkode: 8decb...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han redd for å komme for fort? Dere bør iallefall bli komfortable med å være nakne sammen - med lyset på. Hva med å ta ham med i dusjen? Gni dere inn med såpe, ta på hverandre overalt, og ta han i munnen eller noe sånt, sånn at han kan komme der og da, og så kan dere evt. fortsette på soverommet etterpå :). Mange holder lengre i runde 2, så kanskje han kan slappe mer av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Katten.2.0 Haha, burde nesten bundet han fast for å ta fra ham muligheten til å prestere, så han bare får nyte. Det er litt det jeg har tenkt ved føye meg når han har dratt meg på toppen for å ri han. Tror nesten jeg har gjort han en bjørnetjeneste, fordi nå blir det ekstra tydeligvis hvis vi bruker en annen stilling, som sikkert gir han enda mer prestasjonsangst. 

AB: Nei, han er ikke liten. Helt gjennomsnittlig lengde (tror jeg? Jeg har ikke målt), og litt tykkere enn de jeg har hatt før. Han virker ikke skamfull over selve penisen i det minste. Annet enn når den blir slapp, da blir han stressa. 

@Sphere Du har nok helt rett her. Jeg tør dessverre ikke foreslå noe ekstern hjelp. Vi dater som sagt bare, vi er ikke sammen. Jeg har definitivt tålmodigheten til å vente. Jeg angrer litt på at jeg pushet sex med en gang, jeg lurer på om han burde blitt tryggere på meg før vi hadde sex i det hele tatt. Har du noen tips til hvordan man finner ut av hva usikkerheten er? Hvordan kan jeg spørre?

Med klærne på er han mye flinkere. Før vi hadde sex første gang snakket han store ord og virket som han hadde ganske god selvtillit. Han virker selvsikker og solid ellers, så ble veldig overrasket over at hele han bare sank sammen når vi hadde sex. Etter det har han ikke turt å snakke om sex omtrent. Han har selvtillit på forspill! Han har ikke noe problem med å ta på meg, og ta initiativ til å f. eks fingre meg. Da er han PÅ, og jeg kjenner at han er hard, og han skjuler det ikke. Da virker han sykt kåt og full av selvtillit. Når det derimot kommer til stykket hvor vi skal ha sex kommer stresset, og selvtilliten forsvinner. I begynnelsen fant han da på masse unnskyldninger for at vi ikke skulle ha sex. Når han kommer er det nesten umulig å merke også, for han lager ikke et ansiktsuttrykk eller lyd. I stedet bare forteller han meg pinlig berørt over at han kom. Det virker som han holder så igjen at han ikke nyter det? Jeg vet han har kommet, for det er jo sæd der. Vet ikke om dette ga mening?

@Mogens4 Det er jo mer til fyren enn bare sex, men savner at han slipper seg litt løs og "begjærer". Klart det tærer litt. 

@Stille leserHaha ja! Planket meg! Han sto med kroppen i planken over meg inni meg, også slapp han hele kroppen opp og ned. Helt stiv gjennom rygg-rumpe-bein. Brukte armene på å løfte seg opp og ned. Visste ikke hva jeg skulle si..

AB: Ja, jeg også føler det ligger noe mer bak enn bare selvtillit. Men hvordan ta det opp uten å gjøre han ukomfortabel eller stille han til veggs? Faktisk vet jeg litt tilfeldig at han har hatt analsex, og sex i bil, og det overrasker meg at noen har fått han med på det. Ettersom jeg knapt får han til å ha sex med meg i mørket i fylla.. Mistenker at bil var russebil da. 

Anonymkode: e4280...278

Hmmm... ja, vanskelig å be om hjelp av tredjeperson når man bare dater. Det er utrolig vanskelig å gi råd når det gjelder noen man ikke kjenner, for slikt er veldig sensitivt for mange. Hva om han har vært utsatt for overgrep, feks? Da er det ikke særlig lurt å dytte på ham vanskelige spørsmål for tidlig. 

For min del hjalp det veldig at hun satte seg ned med meg i en ikke-seksuell setting og bare fortalte meg at jeg ikke måtte være redd for å snakke med henne, at det vi snakket om ikke kom til å bli sagt videre, og at hun bare ville det beste for oss begge. For jeg kjenner meg igjen i mye av det du forteller. I mitt tilfelle var det dog mye mer åpenbart hva issues'ene lå i. Jeg var også selvsikker som bare det inntil klærne falt, og jeg måtte vise fram penis. Men den samtalen hjalp veldig mye for min del. 

Jeg vil tippe han har hatt noen dårlige opplevelser, ja. Og derfor blir han lammet seksuelt, på en måte. Stress er ikke en god faktor for god sex. Fjerner du prestasjonsjaget han sikkert føler, vil han nok fint kunne komme ut av det. La ham føle på at han ikke trenger å prestere for at du skal like ham. Han er jo helt med inntil selve penetrasjonen. Hva skjer med ham da? Hvorfor skrur han av og stresser? Kan virke som han føler skam når han kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Gravity skrev:

Er han redd for å komme for fort? Dere bør iallefall bli komfortable med å være nakne sammen - med lyset på. Hva med å ta ham med i dusjen? Gni dere inn med såpe, ta på hverandre overalt, og ta han i munnen eller noe sånt, sånn at han kan komme der og da, og så kan dere evt. fortsette på soverommet etterpå :). Mange holder lengre i runde 2, så kanskje han kan slappe mer av. 

Ja! Det tror jeg absolutt han er. Han kommer veldig fort, og jeg vet han konsentrerer seg veldig for å holde ut, og er flau over å komme så fort. Vi sees for sjeldent, så ofte er det en stund siden sist for han også, og det hjelper vel ikke så mye på utholdenheten. 

Jeg har tenkt dette med dusjen, men ettersom han er så ukomfortabel blir jeg det også, og er selvfølgelig redd for å bli avvist, ettersom jeg føler jeg blir det en del av han. 

Det var én gang hvor jeg følte at det kanskje utviklet seg litt. Det var faktisk plankekvelden. Han bodde på hotell en natt som kanskje gjorde han mer komfortabel? Normalt bor han med en kompis. På hotellet er vi hvert fall helt alene, og han trenger ikke tenke på at noen andre hører oss. Vi hadde sex når vi la oss, og tidlig på morgenen. Det er sjeldent vi har morgensex. Ofte virker han veldig kåt, og vekker meg med å klå og fingre meg, men det dør ofte ut når han våkner helt. Typisk hører han romkameraten i et annet rom etc. Men denne dagen lå vi bare i senga hele dagen, og da tok han initiativ litt til å rote før jeg skulle gå midt på dagen. Han virket mye mer "løs og ledig" og avslappet. Dessverre måtte jeg gå. Angrer veldig nå på at jeg måtte dra, fordi det hadde kanskje hjulpet litt?

38 minutter siden, Stille leser skrev:

Må bare få det sagt. Jeg skal "planke" kjerringa i kveld å se hvordan hun reagerer. 

Kanskje du finner ut at dette er beste stillingen for menn! Hold oss oppdatert! 

Anonymkode: e4280...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Sphere skrev:

Hmmm... ja, vanskelig å be om hjelp av tredjeperson når man bare dater. Det er utrolig vanskelig å gi råd når det gjelder noen man ikke kjenner, for slikt er veldig sensitivt for mange. Hva om han har vært utsatt for overgrep, feks? Da er det ikke særlig lurt å dytte på ham vanskelige spørsmål for tidlig. 

For min del hjalp det veldig at hun satte seg ned med meg i en ikke-seksuell setting og bare fortalte meg at jeg ikke måtte være redd for å snakke med henne, at det vi snakket om ikke kom til å bli sagt videre, og at hun bare ville det beste for oss begge. For jeg kjenner meg igjen i mye av det du forteller. I mitt tilfelle var det dog mye mer åpenbart hva issues'ene lå i. Jeg var også selvsikker som bare det inntil klærne falt, og jeg måtte vise fram penis. Men den samtalen hjalp veldig mye for min del. 

Jeg vil tippe han har hatt noen dårlige opplevelser, ja. Og derfor blir han lammet seksuelt, på en måte. Stress er ikke en god faktor for god sex. Fjerner du prestasjonsjaget han sikkert føler, vil han nok fint kunne komme ut av det. La ham føle på at han ikke trenger å prestere for at du skal like ham. Han er jo helt med inntil selve penetrasjonen. Hva skjer med ham da? Hvorfor skrur han av og stresser? Kan virke som han føler skam når han kommer?

Tusen takk for utfyllende og godt svar :) Ja, jeg er selvfølgelig redd det er noe mer "alvorlig", selv om jeg ikke tror det. Jeg kjente han ganske godt før vi begynte å date, og han virker ikke skamfull om sex ellers. Ikke engang med foreldrene virker det "så nøye". Jeg vil ikke trekke noen forhastede konklusjoner, men for eksempel overgrep ville ikke nødvendigvis overrasket meg. Ettersom han er såå villig og kåt når det gjelder å ta på meg, men at han fryser litt når han blir inkludert. Blant annet at han fikk panikk første gang vi kysset hvor jeg begynte å gå ned på han, og jeg ikke fikk fortsette. 

Han er veldig glad i å bare ligge og holde rundt meg, stryke og kose. I motsetning til andre gutter virker han ikke så opphengt i sex. Han blir veldig kåt, men han gir også litt blaffen i om vi ikke kan ha sex. 

Det virker som at øyeblikket hvor jeg setter meg oppå er da han begynner å stresse. Han kan være steinhard og avslappet helt frem til da. Da virker han redd for å miste ereksjonen, redd for å komme for fort, og skamfull når han kommer. 

Å snakke med han i en useksuell setting høres veldig lurt ut! Hva syntes du at gjorde det lettest å snakke om dine komplekser? Hva kan jeg si som gir han mot til å snakke med meg? 

Anonymkode: e4280...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for utfyllende og godt svar :) Ja, jeg er selvfølgelig redd det er noe mer "alvorlig", selv om jeg ikke tror det. Jeg kjente han ganske godt før vi begynte å date, og han virker ikke skamfull om sex ellers. Ikke engang med foreldrene virker det "så nøye". Jeg vil ikke trekke noen forhastede konklusjoner, men for eksempel overgrep ville ikke nødvendigvis overrasket meg. Ettersom han er såå villig og kåt når det gjelder å ta på meg, men at han fryser litt når han blir inkludert. Blant annet at han fikk panikk første gang vi kysset hvor jeg begynte å gå ned på han, og jeg ikke fikk fortsette. 

Han er veldig glad i å bare ligge og holde rundt meg, stryke og kose. I motsetning til andre gutter virker han ikke så opphengt i sex. Han blir veldig kåt, men han gir også litt blaffen i om vi ikke kan ha sex. 

Det virker som at øyeblikket hvor jeg setter meg oppå er da han begynner å stresse. Han kan være steinhard og avslappet helt frem til da. Da virker han redd for å miste ereksjonen, redd for å komme for fort, og skamfull når han kommer. 

Å snakke med han i en useksuell setting høres veldig lurt ut! Hva syntes du at gjorde det lettest å snakke om dine komplekser? Hva kan jeg si som gir han mot til å snakke med meg? 

Anonymkode: e4280...278

Hun flettet det så fint inn i samtalen. Fikk meg til å slappe av først. Husker ikke mye av hva hun sa, men husker at det var en vanskelig samtale uansett hvor fint hun pakket det inn. Det er ikke lett å vise svakhet for en ny partner. Spesielt om disse svakhetene har blitt brukt mot deg tidligere. Menn skal jo helst ikke vise svakhet. Hun flettet iallefall sex inn i samtalen, og begynte å snakke om hvor deilig det var når jeg gjorde sånn og sånn. Deretter fikk hun meg iallefall til å åpne meg, og hun var veldig forståelsesfull. Før vi endte i senga. Men det jeg føler var sterkest var at hun ufarliggjorde det hele. So what om jeg var for liten for noen, jeg var fin for henne. Veldig fin. So what om jeg hadde litt prestasjonsangst av den grunn, og kunne komme tidlig. Det betydde bare at jeg tente voldsomt på henne. Jeg fikk følelsen av at nærheten var så mye viktigere enn prestasjonen. Hun ville bare være så nær meg som overhode mulig. Og etterhvert ble det bare bedre og bedre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sphere skrev:

Hun flettet det så fint inn i samtalen. Fikk meg til å slappe av først. Husker ikke mye av hva hun sa, men husker at det var en vanskelig samtale uansett hvor fint hun pakket det inn. Det er ikke lett å vise svakhet for en ny partner. Spesielt om disse svakhetene har blitt brukt mot deg tidligere. Menn skal jo helst ikke vise svakhet. Hun flettet iallefall sex inn i samtalen, og begynte å snakke om hvor deilig det var når jeg gjorde sånn og sånn. Deretter fikk hun meg iallefall til å åpne meg, og hun var veldig forståelsesfull. Før vi endte i senga. Men det jeg føler var sterkest var at hun ufarliggjorde det hele. So what om jeg var for liten for noen, jeg var fin for henne. Veldig fin. So what om jeg hadde litt prestasjonsangst av den grunn, og kunne komme tidlig. Det betydde bare at jeg tente voldsomt på henne. Jeg fikk følelsen av at nærheten var så mye viktigere enn prestasjonen. Hun ville bare være så nær meg som overhode mulig. Og etterhvert ble det bare bedre og bedre. 

Det var en fin historie :) Jeg skal prøve å gjøre noe lignende. Men det er vanskelig å "erkjenne problemet" fordi da er man på farefull grunn. 

Anonymkode: e4280...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være vanskelig å ha sex hvis han alltid kommer etter to minutter. Jeg foreslår du suger han og svelger neste gang dere møtes. Gjør det fort. Trengs ikke så mye teasing. Desto raskere han kommer, jo raskere er han klar igjen. Da vil jeg anta at han holder lenger. Vet ikke hva som er greia, men hvis han alltid kommer etter mellom 1-2 minutter kan det jo bare bunne i at han synes det er ekstremt pinlig at han kommer så tidlig.

Etter dere har hatt litt lenger sex kan du gi han flere komplimenter. Fortelle hvor deilig det var. Si at du synes det er deilig å suge han, og at du gjerne gjør det hver gang før dere har sex. Da skjønner han sikkkert tegnina.

Et generelt tips er alltids alkohol. Det gjør han mindre nervøs, og fører til at du kan ri han lenger før han kommer. Win-win for begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...