Gå til innhold

Han har så dårlig selvtillit i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker dette er viktig å snakke om i en ikke seksuell setting. Han har jo tydelig andre kvaliteter siden du "holder " ut. Har dere definert hva dere er? 

På tide med en prat. Si hva du opplever. Ikke hva han er eller gjør. Spør deretter om dere kan prøve forskjellige ting, fordi du liker det. Kommer han fort, vel da må han enten vente. Eller komme helt i begynnelsen. 

Kanskje ha 20 min med fokus på han, så fokus på deg? Ikke stoppeklokke😂 vis han med å styre hendene hans hva du liker. Og prøv deg fram med å stryke, slikke og kysse på han. 

Kanskje han rett og slett må lære at sex er mer en ut/inn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke masse komplimenter er veien å gå. Hva med om du tar styringen neste gang og lærer ham akkurat hva du liker og hva som skal til for at du skal komme? Si rett ut at det er best om du kommer før dere har samleie, for da slipper han å tenke på å "holde ut".

Anonymkode: c599f...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige.. 😊

Jeg har heller ikke spesielt god selvtillit i senga, men jeg vet at jeg kan slikke, og det gjør jeg bra, så da blir det en del fokus på det. Orgasmetallet er i min partners favør hver gang. Det er det eller avholdenhet for min del, jeg ække noe god til å pule. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange gode poeng her, er ikke TS. Være nakne sammen og dusje sammen er nok lurt. Du kan nok høre med han om han vil prøve å ta et runk 1-2.5 dager før for å finne ut sexen sammen  kan vare litt lenger. Kansje snakke om hvordan han og du liker det. Snakke litt om ditt begjær, At du synes det er digg å suge han, at du ikke bare gjør det for hans del men at du liker det godt, å se på den og nyte den. Hør om dere kan prøve å sitte mot hverandre nakne, og komme næremere litt etter litt slik du kan ha pikken hans ideg. Snakk litt om hva dere kjenner og føler, klemm den slik han kjenner du klemmer noen ganger. Det er litt vanselig med bevegelsr slik og det er gjerne bra. Ta litt glid på først det gjør ting litt lettere.. Ta ting slow og føl hverandre. Kansje han vil selv komme litt nærmere når den akkuratt har kommet inn. Om han kjæler og fingrer deg, og du får lyst å suge han, jeg er så kåt kan du sette deg oppå meg jeg må ha den i munnen. En annen gang kan du si noen lignende at du vil ha den i skrittet. Først tenker jeg at du må si til han at du ønsker å ligge sammen og ta på hverandre, med litt lys på. Tenn noen saerinlys på nattbordet.  Spør om han vil kjøpe en masasjebolje, helst en som ikke har mye parafyme. Eller kjøp selv, maser hverandre nakne med stearinlys. Kle av hverandre et plagg om gangen. Muligens det er noe måte du kan prate litt som om du setter deg selv litt lavere, jeg har litt lyst at vi skal prøve ... men jeg vet ikke selv om jeg liker det før vi har prøvd. Det med at han ikke er super ivrig på sex, kan være fordi han føler det ikke blir bra nok for deg, går litt fort etc. Og det gjør jo at han tenker litt sån, får det ikke til likevell om jeg prøver.

Lykke til.

Anonymkode: 9771e...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en fyr fra KG-forumet isteden. :) Vi er sexguder med groteskt store tissefanter alle sammen. :) *

 

*Bortsett fra han som alltid skal fortelle at han har liten da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidu:)

Har selv hatt samme problemet,men det var bare med jenter som jeg hadde følelser for :).var aldri noe problem med one night og knullekompiser. Problemet er at han begynner å bekymre seg for om den blir hard eller ikke,å da har han tapt allerede der. Løsningen her ble bruk av potenspiller til en "glemte" å bekymre seg for det,å etter det var probleme borte:).blir en måte å lure hodet og prestasjonsangsten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyren har opplagt prestasjonsangst og er redd for å ikke være god nok. Når han i tillegg ikke har særlig med erfaring gjør det ikke saken bedre. Jeg ville gitt det tid og ikke bare kastet vekk en god mann pga litt dårlig sex i starten.

Han vil nok få bedre selvtillit etterhvert som han blir bedre kjent med deg og får flere opplevelser, samt at du snakker med han om dette på en måte der du ikke dømmer han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...