Gå til innhold

Når Johaug sitter og griner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg føler ikke med den dama. Hun ble tatt for å ha et ulovlig stoff i kroppen, ordet "doping" var skrevet over halve fuckings pakka. Stod sikkert i pakningsvedlegget og. Hvorfor undersøkte hun ikke nærmere? Til og med jeg som ikke er idrettsutøver leser pakningsvedlegget om jeg bruker medisiner og kremer jeg ikke har brukt før. For det er greit å vite hva man får i seg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du hadde nok sippa du også  hvis du hadde mista jobben din og du må vise deg offentlig og forklare hvorfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Klarer liksom ikke å synes så veldig synd på henne. Hun er frisk, rik, har et stort støtteapparat både privat og profesjonelt, pen og bor i Norge. Skjønner jo selvfølgelig at det er kjipt for henne, men er noe med å løfte blikket fra sin egen navle. Det er nesten litt provoserende slik verden er i dag.

Anonymkode: 443f4...acd

Godt sagt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk den straffen hun fortjener. Det mener jeg enten det er Johaug eller hvem som helst andre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Buhu. "Pen" blond pike opplever urettferdighet, og griner for å appellere til patos.

Anonymkode: 060c8...bb5

Pen, blond og rik kvinne. Ikke rart damene på kvinneguiden henger med geipen :laugh:

Anonymkode: d6f04...49a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, boblebrist skrev:

Jeg blir bare irritert. Hun sitter i villaen sin og griner fordi hun ikke får delta i OL ett år? Bitch please.

I praksis er karrieren hennes over. Det er selvfølgelig muligheter for å drive på hobbybasis framover, men noen internasjonal karriere som er levedyktig for henne, det er over. Hun er avhengig av konkuransemiljøet for å fortsatt være relevant, og OL er markant mulighet for å komme tilbake. Dette er nå tilbakelagt. Bare se hvor stor påvirkning den forholdsvise lille krangelen rundt Northug har hatt å si for hans resultater.

Innen ett år tror jeg vi ser at hun går gravid og satser på mediakarriere i etterkant. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gråter fordi karrieren hennes nå er over, det kan jeg forstå. Hadde også blitt lei meg om jeg ikke fikk jobbe med det jeg brenner for.

Anonymkode: 81251...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, makkapakka skrev:

Du hadde nok sippa du også  hvis du hadde mista jobben din og du må vise deg offentlig og forklare hvorfor. 

En gang, men ikke fem ganger.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist
17 minutter siden, Druid skrev:

I praksis er karrieren hennes over. Det er selvfølgelig muligheter for å drive på hobbybasis framover, men noen internasjonal karriere som er levedyktig for henne, det er over. Hun er avhengig av konkuransemiljøet for å fortsatt være relevant, og OL er markant mulighet for å komme tilbake. Dette er nå tilbakelagt. Bare se hvor stor påvirkning den forholdsvise lille krangelen rundt Northug har hatt å si for hans resultater.

Innen ett år tror jeg vi ser at hun går gravid og satser på mediakarriere i etterkant. 

Godt poeng, og jeg skjønner at det er kjipt, men den jenta har det så bra ellers at jeg rett og slett ikke klarer å klemme ut av meg så mye sympati. Det handler forøvrig ikke om å være bitter eller at jeg ikke unnder henne å ha det bra (som tidligere nevnt i tråden), heller det at jeg tror hun klarer seg helt, helt fint uten å gå på ski i verdenstoppen. Hun havner ikke i økonomisk uføre av dette, det tar ikke livet av henne, venner eller familie, eller ødelegger helsen til noen, så ja, kjipt å være Johaug i dag, men jeg sitter bare igjen med spørsmålet "hva så?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være deilig å slippe OL. Høres slitsomt ut. 

Anonymkode: 449d6...edf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hele virker som en maktdemonstrasjon fra gamle, sinte, bitre idrettsmenn med for mye makt. 

Anonymkode: 49af4...ffa

La meg oversette: "Alle som er ueing med meg (og dømmer Johaug) er menn og selvsagt også gamle og sinte".

Ser du hvor dumt det du skriver er?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Druid skrev:

I praksis er karrieren hennes over. Det er selvfølgelig muligheter for å drive på hobbybasis framover, men noen internasjonal karriere som er levedyktig for henne, det er over. Hun er avhengig av konkuransemiljøet for å fortsatt være relevant, og OL er markant mulighet for å komme tilbake. Dette er nå tilbakelagt. Bare se hvor stor påvirkning den forholdsvise lille krangelen rundt Northug har hatt å si for hans resultater.

Innen ett år tror jeg vi ser at hun går gravid og satser på mediakarriere i etterkant. 

Du la kanskje ikke merke til hvem som akkurat vant gull på 100 meter? Bittelitt større konkurranse der enn i skisporten og.

Anonymkode: bac4a...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør jo ikke annet den dama. Hun har dopet seg og da får hun rette ryggen og ta det innover seg istedet for å sitte å synes synd på seg selv.

Anonymkode: c5cfd...4bf

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hatt litt mer sympati for Johaug hvis hun hadde vært litt mer ydmyk og ikke lagt all skylden over på andre.

Anonymkode: bac4a...d80

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde hatt litt mer sympati for Johaug hvis hun hadde vært litt mer ydmyk og ikke lagt all skylden over på andre.

Anonymkode: bac4a...d80

Vel, hvis det var legen som feildoserte, som jeg tror, da var det jo på sett og vis hans feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, T-Rex skrev:

Vel, hvis det var legen som feildoserte, som jeg tror, da var det jo på sett og vis hans feil.

Da var det isåfall begge sin feil. Reglene rundt at utøverne sitter med hele ansvaret er veldig klare, og de er spesielt designet slik at man ikke kan skylde på bla. legen.

Anonymkode: bac4a...d80

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da var det isåfall begge sin feil. Reglene rundt at utøverne sitter med hele ansvaret er veldig klare, og de er spesielt designet slik at man ikke kan skylde på bla. legen.

Anonymkode: bac4a...d80

Det var begges feil at Johaug dopa seg, men det var nok legens feil at Johaug ble tatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...