Gå til innhold

Når Johaug sitter og griner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, vintage skrev:

Heldigvis har hun så mye støtte blant det norske folk generelt, at det spiller nok liten rolle hva noen innbitte grinebitere som godter seg over andres motgang her inne synes.

Har masse empati med henne. Men utageringen var på jordet. Var det PR rådgiverene som ga råd her?? Gråtende kvinne = Empati. Survende mann = Patetisk.???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg ikke rett når jeg sier at Sundby satt å sippa?

 

Anonymkode: e8d17...dc4

Husker jeg rett prøvde han å skjule skuffelsen og svelge gråten. Det var ikke høylytt roping, hulking og banking i bordet.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq

Herlighet! Det er da normalt gråte når man ser alt man har jobbet for gå opp i røyk, og ikke minst når man må sitte å fortelle verden hva man syns om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Magnifiq skrev:

Herlighet! Det er da normalt gråte når man ser alt man har jobbet for gå opp i røyk, og ikke minst når man må sitte å fortelle verden hva man syns om det.

Ja. Forsåvidt er det jo det en gang. Men ikke fire eller fem ganger? Jeg har sett henne gråte på tv to ganger for lenge siden og tenkte at da har man gråtet nok.

Dersom klarer å fremkalle gråt hver gang man er på tv, - ja da virker det litt egosentrisk det å grine på sine egne vegne. 

Mener jeg da.

Gråter sjeldent selv. Sist gang var for fire år siden da jeg fikk et dekk over foten min en gang jeg skiftet på bilen. Det gjorde vondt.

Men at jeg skulle ha gråtet på tv for at noe stod i veien for lykken og vinnermentaliteten og det å være verdensmester hadde aldri skjedd.

Det er fordi jeg innrømmer tap og dumme ting jeg gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Clostebol gir effekt, ellers ville det ikke vært forbudt.

Anonymkode: 232c7...6bf

Ikke via leppepomade. Det er slått fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Ikke via leppepomade. Det er slått fast.

Det er uansett et forbudt stoff en utøver ikke skal ha i kroppen sin.

Anonymkode: 232c7...6bf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tussi680 skrev:

Spørs hva samtlige hadde sagt her inne i hennes situasjon.....

«Jeg gjorde en feil og jeg tar fullt ansvar for det.»

Anonymkode: 232c7...6bf

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <(o¿o)>

Synes straffen Johaug har mottatt er alt for streng, føler derfor med henne og synes det hele bare er trist og tragisk. Urettferdig synes jeg, at hun blir dømt så hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvsagt føler jeg ikke med henne. Jeg kjenner henne ikke personlig og dette er jo selvforskyld. Hun har også vært svært arrogant og selger trynet sitt til det meste.

Endret av Jacklost
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, vintage skrev:

Heldigvis har hun så mye støtte blant det norske folk generelt, at det spiller nok liten rolle hva noen innbitte grinebitere som godter seg over andres motgang her inne synes.

Er jeg grinebiter fordi jeg mener hun har fått som fortjent? Hun har brukt et stoff som står på dopinglinta. You do the math!!

Anonymkode: 955e6...d14

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun benytter fritiden til noe meningsfylt da. Hvis hun ønsker seg barn, er det jo ypperlig anledning til det nå :-) 

Anonymkode: 3067b...e50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper hun benytter fritiden til noe meningsfylt da. Hvis hun ønsker seg barn, er det jo ypperlig anledning til det nå :-) 

Anonymkode: 3067b...e50

Hmm, ja, det er jo bare det kvinner er godt for...

Anonymkode: 03c65...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler du med henne?

Jeg blir bare irritert.

Anonymkode: 232c7...6bf

Jeg får en halv ereksjon jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde grått og være rasende og paranoid i samme situasjon. Virker som de skal ta akkurat henne og ødelegge ALT for henne fordi hun er norsk, talentfull og har utseende med seg. Det hele virker som en maktdemonstrasjon fra gamle, sinte, bitre idrettsmenn med for mye makt. 

Anonymkode: 49af4...ffa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vintage skrev:

Heldigvis har hun så mye støtte blant det norske folk generelt, at det spiller nok liten rolle hva noen innbitte grinebitere som godter seg over andres motgang her inne synes.

Jeg synes det er så rart hvor mange av dere som tydeligvis tar dette personlig, i den grad at dere må rakke ned på alle som ikke synes dette er kjempetragisk og megatrist. Har dere i det hele tatt ekte problemer i deres eget liv?

 

Anonymkode: 067bd...c96

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler du med henne?

Jeg blir bare irritert.

Anonymkode: 232c7...6bf

Selvfølgelig. Og for for oss ski glade nordmenn. Johaug er rå på ski, og det er fryktelig synd at hun ikke får være med i OL.

Slik situasjonen er omtalt i media syns jeg personlig hun fikk for hard straff! Men, nå er det engang sånn.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...