Gå til innhold

Dere som gir ryktepoeng til egne innlegg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, så lenge en ikke utgir seg for å være to personer

Anonymkode: 26926...72b

Det er fortsatt ikke lov

Anonymkode: 88d6d...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er mulig.

Jeg pleier ikke å plusse mine egne innlegg hvis det ikke har gått lang tid og jeg har glemt at det var jeg som skrev dem :P

Anonymkode: be182...c9d

Du tror ikke det er mulig, men gjør det likevel:fnise:

Anonymkode: 43324...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke det er mulig, men gjør det likevel:fnise:

Anonymkode: 43324...a62

Da misforsto du :P Jeg tror ikke det er mulig å like innlegg man har skrevet under brukernavn men det er mulig å like innlegg man har skrevet som AB. DET har jeg nemlig gjort før jeg husket at jeg hadde skrevet innlegget selv :fnise:

Anonymkode: be182...c9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang dukket det opp en hauggammal tråd der det ene innlegget var skitdårlig og irriterende, jeg satt meg ned og.skrev et skikkelig svar på det, tråden gikl videre og endte til slutt på.moderering, og jeg fikk beskjed fra mod om at det ikke var lov å diskutere med seg selv i tråder, det teite innlegget var visst noe jeg selv hadde lirt av meg et par år før hahahah

Anonymkode: 26926...72b

 :laugh:

17 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Trodde det ikke var lov å poste med AB og nick i en og samme tråd... 

Er ikke det. 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, så lenge en ikke utgir seg for å være to personer

Anonymkode: 26926...72b

Feil. Fått kjeft for dette selv. Jeg latet ikke som jeg var to personer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skriver ett innlegg under nick, så får du jo bare gitt deg selv 1 liker ved bruk av ab etterpå. Så hva er poenget?

Anonymkode: f173d...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du skriver ett innlegg under nick, så får du jo bare gitt deg selv 1 liker ved bruk av ab etterpå. Så hva er poenget?

Anonymkode: f173d...e9f

Enig, det er for lite. Jeg skiller meg ut fra andre her ved å skrive helt spesielt innsiktsfulle og gjennomtenkte innlegg så en pluss er urimelig lite. Jeg burde jo egentlig skaffe meg flere brukere slik at jeg kan få en mer fortjent anerkjennelse fra meg selv. (Egentlig er det vel bare meg som er tilstrekkelig innsiktsfull til å verdsette ordentlig mine argumentasjoner. Litt urimelig at jeg skal forvente at andre rekker opp til mitt nivå)

Anonymkode: 47966...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det er for lite. Jeg skiller meg ut fra andre her ved å skrive helt spesielt innsiktsfulle og gjennomtenkte innlegg så en pluss er urimelig lite. Jeg burde jo egentlig skaffe meg flere brukere slik at jeg kan få en mer fortjent anerkjennelse fra meg selv. (Egentlig er det vel bare meg som er tilstrekkelig innsiktsfull til å verdsette ordentlig mine argumentasjoner. Litt urimelig at jeg skal forvente at andre rekker opp til mitt nivå)

Anonymkode: 47966...27c

:kvalm:

Anonymkode: bf585...22e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kun mine egne innlegg hvis jeg har fått 1 like fra noen andre først. Så folk ikke tror det er jeg selv som har likt innlegget :fnise:

Anonymkode: 4110a...130

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Har du gitt deg selv en likes, nå :P :fnise:

En likes, faktisk.

Anonymkode: 2839e...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker kun mine egne innlegg hvis jeg har fått 1 like fra noen andre først. Så folk ikke tror det er jeg selv som har likt innlegget :fnise:

Anonymkode: 4110a...130

Skyndtet meg å gi deg en "liker" jeg da, sånn at ingen tror det er du som har likt innlegget ditt. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker kun mine egne innlegg hvis jeg har fått 1 like fra noen andre først. Så folk ikke tror det er jeg selv som har likt innlegget :fnise:

Anonymkode: 4110a...130

Det gjør jeg også. :P

Anonymkode: 7e420...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Dere som gir dere selv ryktepoeng. Hvorfor gjør dere det? Synes selv det blir det samme som å skrive innlegg under brukernavn for så å bruke AB-funksjonen til å rose sitt eget innlegg. Det virker veldig spesielt samt uærlig. 

Anonymkode: 8f71b...5f7

Det er veldig spesielle og uærlige mennesker som gjør dette. Selvsagt gir disse jentene likes til sine egne innlegg for å fremstå sterkere enn de er i debatten. Med juks gir de sine innlegg større tyngde, som formodentlig ikke er gode nok til å stå på egne ben.

De som misbruker AB-funksjonen burde blitt sperret fra å bruke AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logger dere av for så å klikke liker på eget innlegg, for så å logge på med nick igjen? Isåfall, at dere gidder 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det mest sannsynlig er et veldig bra innlegg.

Anonymkode: 33250...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Horten Market said:

Det er veldig spesielle og uærlige mennesker som gjør dette. Selvsagt gir disse jentene likes til sine egne innlegg for å fremstå sterkere enn de er i debatten. Med juks gir de sine innlegg større tyngde, som formodentlig ikke er gode nok til å stå på egne ben.

De som misbruker AB-funksjonen burde blitt sperret fra å bruke AB.

Tror du virkelig at det bare er kvinner som plusser egne innlegg?

Det er ikke å misbruke denne funksjonen siden det er mulig å plusse egne innlegg.

19 hours ago, EvaLena said:

Logger dere av for så å klikke liker på eget innlegg, for så å logge på med nick igjen? Isåfall, at dere gidder 😳

Man kan ikke plusse noe som helst om man er logget av.

Anonymkode: 7993a...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at det bare er kvinner som plusser egne innlegg?

Nei. Kan du tenke deg en annen mulighet for at jeg refererte til "jentene" som gir likes til egne innlegg?

Sitat

Det er ikke å misbruke denne funksjonen siden det er mulig å plusse egne innlegg.

At muligheten er der betyr ikke at det var meningen. Trolig en bug ingen har giddet å gjøre noe med. Eller kanskje det er fikset i oppdateringen som kom i dag. Har du sjekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Horten Market skrev:

Nei. Kan du tenke deg en annen mulighet for at jeg refererte til "jentene" som gir likes til egne innlegg?

At muligheten er der betyr ikke at det var meningen. Trolig en bug ingen har giddet å gjøre noe med. Eller kanskje det er fikset i oppdateringen som kom i dag. Har du sjekket?

Jepp, det går an å like sitt eget ab-innlegg.

Anonymkode: 7cf8f...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 0.22, AnonymBruker skrev:

En gang dukket det opp en hauggammal tråd der det ene innlegget var skitdårlig og irriterende, jeg satt meg ned og.skrev et skikkelig svar på det, tråden gikl videre og endte til slutt på.moderering, og jeg fikk beskjed fra mod om at det ikke var lov å diskutere med seg selv i tråder, det teite innlegget var visst noe jeg selv hadde lirt av meg et par år før hahahah

Anonymkode: 26926...72b

Haha! :ler::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...