Gå til innhold

Dere som gir ryktepoeng til egne innlegg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelte ganger så ser man at innlegg som postes får ryktepoeng i samme sekund som de postes og om samme AB poster flere innlegg i tråden så ser man at det alltid skjer med den AB-koden. Det virker veldig som om brukeren gir seg selv ryktepoeng. 

Dere som gir dere selv ryktepoeng. Hvorfor gjør dere det? Synes selv det blir det samme som å skrive innlegg under brukernavn for så å bruke AB-funksjonen til å rose sitt eget innlegg. Det virker veldig spesielt samt uærlig. 

Anonymkode: 8f71b...5f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Synes selv det blir det samme som å skrive innlegg under brukernavn for så å bruke AB-funksjonen til å rose sitt eget innlegg. Det virker veldig spesielt samt uærlig. 

Anonymkode: 8f71b...5f7

Tror ikke det er mulig.

Jeg pleier ikke å plusse mine egne innlegg hvis det ikke har gått lang tid og jeg har glemt at det var jeg som skrev dem :P

Anonymkode: be182...c9d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett enkelte brukere som åpenbart gjør det ja. Spesielt de som trakasserer kvinner og tror de er tøffe og vet at de ikke får noen støtte fra andre og må booste sitt eget poeng med å like sitt eget innlegg xD

Anonymkode: 0ee7c...c67

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er mulig.

Jeg pleier ikke å plusse mine egne innlegg hvis det ikke har gått lang tid og jeg har glemt at det var jeg som skrev dem :P

Anonymkode: be182...c9d

Haha, det har jeg og gjort...:fnise:

Anonymkode: 6e79a...dde

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir jeg bare så oppgitt over at mine saklige innlegg kun blir besvart med hetsing og trolling, i tillegg til at denne hetsingen og trollingen får plusser av andre popcorn-spiser-sofaslitere, at jeg velger å plusse mine egne innlegg i ren frustrasjon. 

Anonymkode: 7b7ca...8ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er mulig.

Jeg pleier ikke å plusse mine egne innlegg hvis det ikke har gått lang tid og jeg har glemt at det var jeg som skrev dem :P

Anonymkode: be182...c9d

Det er jo bra du er enig med deg selv :P 

Endret av Cavia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er mulig.

Jeg pleier ikke å plusse mine egne innlegg hvis det ikke har gått lang tid og jeg har glemt at det var jeg som skrev dem :P

Anonymkode: be182...c9d

Jeg har vært på nippet til å svare på mitt eget innlegg hvis jeg har glemt at det var jeg som skrev det 😂 Ikke hovedinnlegg, men kommentarer i tråden liksom. Om det er en stund siden man har lest innlegget 😂

Anonymkode: 5c0f5...2c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på nippet til å svare på mitt eget innlegg hvis jeg har glemt at det var jeg som skrev det 😂 Ikke hovedinnlegg, men kommentarer i tråden liksom. Om det er en stund siden man har lest innlegget 😂

Anonymkode: 5c0f5...2c3

Hahahaha 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang dukket det opp en hauggammal tråd der det ene innlegget var skitdårlig og irriterende, jeg satt meg ned og.skrev et skikkelig svar på det, tråden gikl videre og endte til slutt på.moderering, og jeg fikk beskjed fra mod om at det ikke var lov å diskutere med seg selv i tråder, det teite innlegget var visst noe jeg selv hadde lirt av meg et par år før hahahah

Anonymkode: 26926...72b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt opp dette på Ros og Ris en gang - om vi som alltid poster med brukernavn ikke kan klikke like på oss selv så burde heller ikke AB ha muligheten til dette. Men jeg fikk ikke noe svar

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Trodde det ikke var lov å poste med AB og nick i en og samme tråd... 

Jo, så lenge en ikke utgir seg for å være to personer

Anonymkode: 26926...72b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Cavia skrev:

Det er jo bra du er enig med deg selv :P 

Ja, det hadde vært litt trist hvis jeg ropte troll eller idiot til meg selv isteden :fnise:

Anonymkode: be182...c9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett enkelte brukere som åpenbart gjør det ja. Spesielt de som trakasserer kvinner og tror de er tøffe og vet at de ikke får noen støtte fra andre og må booste sitt eget poeng med å like sitt eget innlegg xD

Anonymkode: 0ee7c...c67

Sant. :) 

Anonymkode: 66ee5...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Trodde det ikke var lov å poste med AB og nick i en og samme tråd... 

Jeg har noen ganger glemt å trykke anonymknappen og står da både med AB og nick.

Anonymkode: 47966...27c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det har jeg og gjort...:fnise:

Anonymkode: 6e79a...dde

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...