Gå til innhold

Når brukte du skjørt sist?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, exictence skrev:

Litt lange skjørt. Både mønstret, ensfarvet, lyse og mørke. Elsker strikkeskjørt, men også behagelige bomullskjørt. Liker godt klokkefasong. Går til og med på skiturer og fjellturer i skjørt. Liker ikke moderne treningstøy som sitter tett på huden.

Wow.... på skitur til og med! Men det er jammen moro å høre altså. Har ikke strikkeskjørt selv, men bomullsskjørt og skjørt av andre materialer også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, miore skrev:

Her er det bare bein til slutten av oktober, uavhengig av vær og temperatur ;) Hater strømper, og nekter å ta dem i bruk før tidligst november! Heldigvis fryser jeg veldig sjelden :)

Om beina blir kalde blir samboer kåt og opphissa av kalde bein når han koser på de og tar på de . Det har jeg merket godt når hatt miniskjørt på uten strømpe bukse på vinterstid . Jente 30år 

Anonymkode: 73f0a...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hottrio skrev:

Wow.... på skitur til og med! Men det er jammen moro å høre altså. Har ikke strikkeskjørt selv, men bomullsskjørt og skjørt av andre materialer også. 

Ha, ha, ja, man ser ikke mange i dag med skjørt på vandre- og skiturer. Høres gammeldags ut. Er ikke gammeldags, men er nok litt rar. Har hørt at noen sier det ikke er praktisk. Synes det er praktisk jeg da. Tar gjerne på noen varme leggingser og hvis det er veldig kaldt. Greit å ha under skjørtet. Så har man jo gjerne noen gode sokker i ski- fjellskoene, og da er det pent med noen fine leggstrømper som skjuler overgangen.

Er du mann som går kledd som kvinne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såpass frosene ja, her er det bare bein under kjole/skjørt helt ned til 6garader. Jente 30år.

Anonymkode: 73f0a...7c0

Det blir for kalt for meg, bruker ankelboots med knelangt skjørt da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hottrio skrev:

Det er fint å bruke skjørt. Godt at noen gjør det!

Er du helt ny dame her? Sjenert står det :fnise:

Ja er ny, la innprofilen for en dag siden.  Blir vel merket skjenert da frem til at det kommer nok innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, exictence skrev:

Ha, ha, ja, man ser ikke mange i dag med skjørt på vandre- og skiturer. Høres gammeldags ut. Er ikke gammeldags, men er nok litt rar. Har hørt at noen sier det ikke er praktisk. Synes det er praktisk jeg da. Tar gjerne på noen varme leggingser og hvis det er veldig kaldt. Greit å ha under skjørtet. Så har man jo gjerne noen gode sokker i ski- fjellskoene, og da er det pent med noen fine leggstrømper som skjuler overgangen.

Er du mann som går kledd som kvinne?

Nei jeg synes ikke det høres gammeldags ut. Og om det gjør det - hva så liksom. Og med leggingser og sokker så blir det sikkert både varmt og komfortabelt.

Ja, jeg kler meg i dameklær i ny og ne, men ikke offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hottrio skrev:

Nei jeg synes ikke det høres gammeldags ut. Og om det gjør det - hva så liksom. Og med leggingser og sokker så blir det sikkert både varmt og komfortabelt.

Ja, jeg kler meg i dameklær i ny og ne, men ikke offentlig. 

Nei da, spiller ingen rolle om det høres gammeldags ut eller ikke. Det er komfortabelt, men synes også det er fint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stina234 skrev:

Det blir for kalt for meg, bruker ankelboots med knelangt skjørt da

Jeg blir sett rart på med så lange skjørt og kjoler jeg ... Hilsen 30-års jenta som blir best godtatt i miniskjørt og minikjole ... 

Anonymkode: 73f0a...7c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, exictence skrev:

Nei da, spiller ingen rolle om det høres gammeldags ut eller ikke. Det er komfortabelt, men synes også det er fint.

 

Det ER både komfortabelt og fint! 

Hadde samfunnet (normene) vært annerledes (i pos. retning) så skulle jeg brukt skjørt hele tiden selv også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kjole kan telle som skjørt, var sist gang jeg hadde på meg skjørt i forgårs. Da gikk jeg med en fin og fargerik kjole i lilla og grønt mønster. 

Egentlig synes jeg bukse er mer praktisk og behagelig, men siden jeg føler meg finere i kjole, så lar jeg ofte forfengeligheten seire over fornuften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag. Mørkeblått skjørt til rett over knærne i et herlig joggebuksestoff fra Gant. 

Har vel gått bare i skjørt med diverse overdeler til de siste 5 ukene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tenårings jenta som starta trusetråden jeg har miniskjørtpå i dag... Hadde minikjole igår ... Brukt slikt vær dag i hele sommer ...

Anonymkode: 73f0a...7c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, tussi680 skrev:

Her ble det brukt skjørt eller kjole når det var gørvarme tider, Hver dag.

Får jeg låne et skjørt av deg? :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er tenårings jenta som starta trusetråden jeg har miniskjørtpå i dag... Hadde minikjole igår ... Brukt slikt vær dag i hele sommer ...

Anonymkode: 73f0a...7c0

Bra vær i dag? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hottrio skrev:

Bra vær i dag? :fnise:

Har vært sol føre det ble mørkt ja 😀 Men pleier funke gå slik til mitt i september i vært fall så håper ikke temperaturen svikter i år...  hilsen tennåringsjenta... 

Anonymkode: 73f0a...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...