Gå til innhold

Skal vi danse 2017


PippiLa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ihvertfall hva jeg ikke skal skyndte meg hjem for å se på, på tv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Leifern skrev:

Hadde vært konge! Tidenes TV-legende, mannen som kanskje kan redde TV2 fra stupet!

Både deltaker og programleder, det hadde vært noe! Nesten som da Kjell Kristian Rike kommenterte kongelaget i landsskytterstevnet, og holdt på å vinne hele greia!

Ikke akkurat noe kongelag, men det kan jo bli friskt på parketten med Geir Schau og Tommy Steine som må konkurrere om hvem som blir best😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår en tidlig exit for Anna, Trude og (dessverre) Hedda. Cengiz eller Jorun som vinner, med Ida som en outsider om hun har rytme og stil.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Møffa skrev:

Trude Drevland 🙈!  Så ikke den komme.. Mye ymse deltagere . 

Fatter ikke hva de tenkte på da de valgte henne. Useriøst. Nesten slik at jeg lurer på om hun har betalt for å bli med. Jeg skal ikke se et eneste minutt av programmet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Tarese skrev:

Jeg håper vi slipper de samme resirkulerte "kjendisene" som er med i hvert eneste realityshow. Tv2 bør derfor styre unna bloggere, tidligere glamourmodeller samt idol/norsketalenter deltakere.

Haha, denne er ganske spot on.. Mangler vel kanskje en glamourmodell. Men realitydeltakere, bloggere, og virkelig gammel Idol-deltaker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy Steine!!!! 

Nå fikk jeg faktisk lyst til å se på, men bare pga han!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Supah skrev:

Haha, denne er ganske spot on.. Mangler vel kanskje en glamourmodell. Men realitydeltakere, bloggere, og virkelig gammel Idol-deltaker. 

Mangler kanskje en glamour modell. Men vi har jo med en deltaker som elsker å dele nakenbilder!  

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minipilla skrev:

Fantastisk uttalelse av Anna i avisen at barna skulle ikke få komme i veien for hennes karriere. 

Men hun skal komme i veien for deres utdanning, derimot!

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, *Emma* skrev:

Men hvorfor er han fra SKAM med egentlig? Er ikke han skuespiller og danser? Han er i hvert fall med i en "uproff" dansegruppe sammen med han som spille gutteChris. Mulig han da går inn i kategorien "amatørdanser" og at det er greit, men han har jo ett særdeles stort fortrinn sannsynligvis.....

Det er vel forskjell på hans type dans og ballroom og latin.:) Har så klart en fordel, men det er vel ikke nødvendigvis de beste danserne som går lengst. Sier bare Finn Schjøll på typ 5. plass... Er vel mye tryne og litt talent.

Endret av neiognei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

Mangler kanskje en glamour modell. Men vi har jo med en deltaker som elsker å dele nakenbilder!  

Haha! Veldig godt poeng! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste deltagerne syntes jeg var spennende faktisk, men Ida? IDA? Hun har jeg SÅ langt opp i halsen etter Kjendis Farmen at... Nei dette orker jeg ikke å forholde meg til 🙄

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
35 minutter siden, Minipilla skrev:

Fantastisk uttalelse av Anna i avisen at barna skulle ikke få komme i veien for hennes karriere. 

Barna ER jo hennes karriere. Synes det er forkastelig at hun skal være med i SVD når M skal starte på skolen. Det er en av de viktigste dagene i barnas liv. Det har sikkert vært kommentert i den andre MtM-tråden siden den er til moderering, men jeg klarte ikke å dy meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, jentekvinne skrev:

Barna ER jo hennes karriere. Synes det er forkastelig at hun skal være med i SVD når M skal starte på skolen. Det er en av de viktigste dagene i barnas liv. Det har sikkert vært kommentert i den andre MtM-tråden siden den er til moderering, men jeg klarte ikke å dy meg. 

Enig. Har du fått barn så må de komme først.

Når det er sagt så håper jeg at hun klarer seg godt i programmet men er redd hun tabber seg ut... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...