Gå til innhold

Har jeg bare vært uheldig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 4 sexpartnere i mitt 21 årige liv.lengden på penis har aldri vært noe mer enn11 - 12 cm. Ene hadde trolig ikke mer enn 7 heller og da var den erigert. Nåværende kjæreste har 12cm.jeg prøver å ikke være så opptatt av lengden, men jeg tennes veldig av en stor. Jeg er veldig trang men føler ikke en under gjennomsnittlig tynn penis gir så mye nytelse under sex. Er det slemt av meg å tenke det? Virker som det er så mange som er med gutter som har så store..vet at størrelse ikke har alt og si, men en viss størrelse må den jo ha..Trodde gjennomsnittet var 14, har jeg bare hatt uflaks som ikke har møtt noen større. ?

Anonymkode: 19f00...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker ikke noe særlig selv om den er stor etter noen ganger inn og ut. Er mer det estetiske med den som tenner meg. 

Gjennomsnittet er uansett bare gjennomsnittet, det betyr at det er mange over og mange under

Anonymkode: ed790...1d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke tilfeldigheter eller uflaks det er en komisk enighet om at du fortjener ikke større.  

:bond:

Anonymkode: 1e314...a04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi sier at snittet er 15 cm, så vil nok median være noe under snittet. Det vil enkelt forklart si at de fleste er i den nederste delen av normalområdet. Det at snittet er høyere skyldes at det er noen store som drar det opp. Så hvis 5 menn har 13 cm og en har 25 cm så er snittet allikevel 15. 

Så når du finner den store - er det da lurt å beholde den?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei! Ja da har du nok vært skikkelig uheldig!.. Eller om det er jeg som har vært heldig evn? 

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sphere skrev:

Du må ha hatt schjempeuflax ass!  :grine:

Jeg tenner et lys for deg! :lete:

1stWorld.jpg

Fant en bra mann, penis for liten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, schwifty skrev:

1stWorld.jpg

Fant en bra mann, penis for liten.

Livet er urettferdig, ass! :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Sphere skrev:

Du må ha hatt schjempeuflax ass!  :grine:

Jeg tenner et lys for deg! :lete:

For noen betyr penisstørrelsen mye. For dem blir sex veldig begrenset av en liten penis. Ikke noe å tulle om. 

For 60% betyr den ikke noe. :)

Anonymkode: 825e8...c1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For noen betyr penisstørrelsen mye. For dem blir sex veldig begrenset av en liten penis. Ikke noe å tulle om. 

For 60% betyr den ikke noe. :)

Anonymkode: 825e8...c1c

Mange av de som begrenses av penis på 12 cm, begrenses fordi de sekv er elendige i senga og ikke vet hvordan er kvinne kan bruke sitt underliv bevisst :)

Anonymkode: 1bd01...437

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte ikke på min første kjempe før jeg hadde bikka 13-14 mannfolk. 

Anonymkode: 66510...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt 4 sexpartnere i mitt 21 årige liv.lengden på penis har aldri vært noe mer enn11 - 12 cm. Ene hadde trolig ikke mer enn 7 heller og da var den erigert. Nåværende kjæreste har 12cm.jeg prøver å ikke være så opptatt av lengden, men jeg tennes veldig av en stor. Jeg er veldig trang men føler ikke en under gjennomsnittlig tynn penis gir så mye nytelse under sex. Er det slemt av meg å tenke det? Virker som det er så mange som er med gutter som har så store..vet at størrelse ikke har alt og si, men en viss størrelse må den jo ha..Trodde gjennomsnittet var 14, har jeg bare hatt uflaks som ikke har møtt noen større. ?

Anonymkode: 19f00...c4d

7 cm er lengden på en filtersigarett...dette kan ikke stemme?

Anonymkode: 9b3b3...6a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen betyr penisstørrelsen mye. For dem blir sex veldig begrenset av en liten penis. Ikke noe å tulle om. 

For 60% betyr den ikke noe. :)

Anonymkode: 825e8...c1c

Jeg tullet ikke! Det er helt hjerteskjærende! :grine:

Vi må starte en folkebevegelse: "Store peniser til alle!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7 cm er lengden på en filtersigarett...dette kan ikke stemme?

Anonymkode: 9b3b3...6a9

Har sett flere av dem på fetlife, så det kan godt stemme. Noen av dem tillater seg til og med å ha et godt sexliv 😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, Sphere skrev:

Du må ha hatt schjempeuflax ass!  :grine:

Jeg tenner et lys for deg! :lete:

Sphere, du som har promotert at du har liten penis utallige ganger her inne, og til og med en fetisj for at damer syntes den er liten, greit du er stolt av å endelig ha akseptert din egen størrelse, men å latterliggjøre og rakke ned på de som nevner andre størrelser, eller penisstørrelse i det hele tatt blir for barnslig!  

 

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sphere, du som har promotert at du har liten penis utallige ganger her inne, og til og med en fetisj for at damer syntes den er liten, greit du er stolt av å endelig ha akseptert din egen størrelse, men å latterliggjøre og rakke ned på de som nevner andre størrelser, eller penisstørrelse i det hele tatt blir for barnslig!  

 

Anonymkode: f0841...d5c

Verden trenger mer humor. Mindre penistråder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sphere skrev:

Verden trenger mer humor. Mindre penistråder. 

Ok. "Hahahahahahahahahahaha" :) av den lille tissen din og behovet ditt som mann å bidra offtopic i tråder der damer diskuterer erfaringer.  Fornøyd? 

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. "Hahahahahahahahahahaha" :) av den lille tissen din og behovet ditt som mann å bidra offtopic i tråder der damer diskuterer erfaringer.  Fornøyd? 

Anonymkode: f0841...d5c

Nydelig. Rett og slett nydelig. Nå ble jeg jaggu hard og god.   :P

Men det var jo ikke offtopic, og det stod ingen steder at kun damer skulle dele erfaringer. Setter man standarder som at man er veldig trang, men vil ha store, spesielt uten å ha sammenligningsgrunnlag, og bruker ordet uflaks, så er det vel ikke utenkelig at man vil få noen flåsete svar. Da har man på en måte satt premissene i diskusjonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...