Gå til innhold

Har jeg bare vært uheldig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen betyr penisstørrelsen mye. For dem blir sex veldig begrenset av en liten penis. Ikke noe å tulle om. 

For 60% betyr den ikke noe. :)

Anonymkode: 825e8...c1c

Så 40% av danene er dårlig i senga. Høres riktig ut...

Anonymkode: c85db...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest impressa
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg er selvsikker og trygg på at jeg er en veldig god partner i senga.gjør så mye knipeøvelser at kjæresten min synes det gjør vondt om jeg strammer under sex. Du som sa jeg burde prøve etnisk norske,alle jeg har hatt har vært etnisk norske...

er det ikke godtatt å drømme om gjennomsnittlig penis engang?drømmer om større fordi det tenner meg....

Anonymkode: 19f00...c4d

Selvfølgelig er det godtatt. Man velger selv hva man prioriterer i en partner, og det er opp til deg hvordan du forholder deg til at noen prioriteringer anses som mer overfladiske enn andre.

Hvor uheldig du har vært er jeg egentlig usikker på. Vi jenter har dårlig øyemål der nede og tar det gutta selv sier for god fisk. Trodde selv jeg bare hadde opplevd 18+ når jeg for første gang var med å måle han som helt klart var min lengste og tykkeste, og han var "bare" 17... Så ikke tro alt du hører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg er selvsikker og trygg på at jeg er en veldig god partner i senga.gjør så mye knipeøvelser at kjæresten min synes det gjør vondt om jeg strammer under sex. Du som sa jeg burde prøve etnisk norske,alle jeg har hatt har vært etnisk norske...

er det ikke godtatt å drømme om gjennomsnittlig penis engang?drømmer om større fordi det tenner meg....

Anonymkode: 19f00...c4d

Sånn for å bli litt seriøs, er det selvsagt ingenting galt med preferanser. Jeg skjønner veldig godt fascinasjonen ved store peniser. Det er jo kun et problem om du lar det bli et problem med typen din, som har en penis innenfor normalen. Legger du mye energi i å tenke på det som et problem, vil problemet bare øke. Du må bestemme deg for å enten satse på typen, og gjøre det helhjertelig, eller lete etter en stor penis. 

Min første kjæreste, som hadde hatt veldig god sex med meg i nesten 5 år, var utro og gikk videre fordi hun var nysgjerrig. Etter to måneder kom hun grinende og ville ha meg tilbake igjen. Spenningen var borte, men det var jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sphere skrev:

Sånn for å bli litt seriøs, er det selvsagt ingenting galt med preferanser. Jeg skjønner veldig godt fascinasjonen ved store peniser. Det er jo kun et problem om du lar det bli et problem med typen din, som har en penis innenfor normalen. Legger du mye energi i å tenke på det som et problem, vil problemet bare øke. Du må bestemme deg for å enten satse på typen, og gjøre det helhjertelig, eller lete etter en stor penis. 

Min første kjæreste, som hadde hatt veldig god sex med meg i nesten 5 år, var utro og gikk videre fordi hun var nysgjerrig. Etter to måneder kom hun grinende og ville ha meg tilbake igjen. Spenningen var borte, men det var jeg også.

Tviler på at noen er utro bare pga nysgjerrighet.

Hun var nok mer misfornøyd enn det du tror. Men det virker som at du mener du er en Gud i senga, og tror at handlingen hennes umulig kan ha vært fordi hun følte du var for liten for henne. Fordi du er så god på absolutt alt annet. Eller noe..... Vi har hørt det nå, vi har skjønt det, du er best i senga, selv med liten penis.............

Anonymkode: 825e8...c1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at noen er utro bare pga nysgjerrighet.

Hun var nok mer misfornøyd enn det du tror. Men det virker som at du mener du er en Gud i senga, og tror at handlingen hennes umulig kan ha vært fordi hun følte du var for liten for henne. Fordi du er så god på absolutt alt annet. Eller noe..... Vi har hørt det nå, vi har skjønt det, du er best i senga, selv med liten penis.............

Anonymkode: 825e8...c1c

Hva skal man egentlig svare på et slikt makkverk av en post? Jeg har jo hele tiden sagt at jeg ikke er for alle. Jeg har sagt mange ganger at jeg har møtt kvinner som har vært misfornøyde med størrelsen min, så hvordan du kommer til den konklusjonen der, er ganske utrolig. Men bedre å bygge en egen sannhet kanskje, når man ikke har særlig å komme med.

Grunnen til at jeg vet det var pga nysgjerrighet er at vi snakket helt åpent om det i ettertid. Hun er en god venninne i dag, og jeg ser fotball ofte med mannen hennes. Hun var godt fornøyd, men var nysgjerrig på større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, innsats skrev:

Hvis vi sier at snittet er 15 cm, så vil nok median være noe under snittet. Det vil enkelt forklart si at de fleste er i den nederste delen av normalområdet. Det at snittet er høyere skyldes at det er noen store som drar det opp. Så hvis 5 menn har 13 cm og en har 25 cm så er snittet allikevel 15. 

Så når du finner den store - er det da lurt å beholde den?

 

Og hvis vi sier at snittet er 15 så lyver vi også, for det er nærmere 14 ;)  Det er mange nok som har komplekser om størrelsen på sin penis uten at man skal lyve gjenomsnittet høyere enn det faktisk er.

Anonymkode: 66d29...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sphere skrev:

Hva skal man egentlig svare på et slikt makkverk av en post? Jeg har jo hele tiden sagt at jeg ikke er for alle. Jeg har sagt mange ganger at jeg har møtt kvinner som har vært misfornøyde med størrelsen min, så hvordan du kommer til den konklusjonen der, er ganske utrolig. Men bedre å bygge en egen sannhet kanskje, når man ikke har særlig å komme med.

Grunnen til at jeg vet det var pga nysgjerrighet er at vi snakket helt åpent om det i ettertid. Hun er en god venninne i dag, og jeg ser fotball ofte med mannen hennes. Hun var godt fornøyd, men var nysgjerrig på større. 

Du sier du ikke er for alle, men at det da bare har handlet om innstilling hos damene. Det er dette jeg mener. 

For noen er du ikke kompatibel, fordi selve penetreringen gir de for lite. Og da har du snakket om at det er kvinnens feil igjen, fordi hun har vært for stor nedentil. 

Anonymkode: 825e8...c1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du sier du ikke er for alle, men at det da bare har handlet om innstilling hos damene. Det er dette jeg mener. 

For noen er du ikke kompatibel, fordi selve penetreringen gir de for lite. Og da har du snakket om at det er kvinnens feil igjen, fordi hun har vært for stor nedentil. 

Anonymkode: 825e8...c1c

Det handler selvsagt om innstilling også. Er du negativ til noe til å begynne med, skal det noe til for å overbevises. Og fakta er at det er mange som er negativt innstilt til en liten penis. Det å se skuffelsen i ansiktene deres når de ser den for første gang. Hvordan man snakker om små peniser i hverdagen. Det er klart at det skal mer til for meg å snu en slik innstilling, enn en som ikke bryr seg om penisstørrelse.

Det er du som legger ord i munnen på meg. Det er jo ikke kvinnens feil at jeg har en liten penis. Det sier seg selv. Det jeg sier er at de som har vært mest misfornøyd med meg, har vært av typen som er lite aktive, der hun ikke bruker/har særlig med muskler der nede, der vi ikke passer sammen størrelsesmessig, eller at hun får livmorhalsorgasmer, og elsker disse så høyt at vanlige g-punktsorgasmer ikke holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis vi sier at snittet er 15 så lyver vi også, for det er nærmere 14 ;)  Det er mange nok som har komplekser om størrelsen på sin penis uten at man skal lyve gjenomsnittet høyere enn det faktisk er.

Anonymkode: 66d29...65a

Nå var det norske snittet gjort under arbeidet med Penisatlaset 14.7 cm. Så du bommet mer enn denne anonyme.

Så for å gjøre deg enda mer bitter, så beskrev jeg hvor mye jeg trakk opp snittet kontra en hel haug som ligger under snittet. Så snittet for meg personlig er 60% av lengden på eget utstyr.

Hansken er kastet.

Terningene ble kastet før jeg ble født.

Anonymkode: 12d43...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg er selvsikker og trygg på at jeg er en veldig god partner i senga.gjør så mye knipeøvelser at kjæresten min synes det gjør vondt om jeg strammer under sex. Du som sa jeg burde prøve etnisk norske,alle jeg har hatt har vært etnisk norske...

er det ikke godtatt å drømme om gjennomsnittlig penis engang?drømmer om større fordi det tenner meg....

Anonymkode: 19f00...c4d

Jo det er det absolutt! Det er bare enkelte brukere som alltid går igjen i disse penistrådene og shame de  som syntes  størrelse betyr  noe. Gosh så mye mer on point tråden ble når jeg blokkerte Sphere! Og du HAR vært Uheldig, oppfordrer deg til å lete mer i terrenget. 

Anonymkode: f0841...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter fantaserer om en stor penis, men ikke alle syns det er like deilig å ha sex med en. Det er også stor variasjon på hvor mye ei jente får plass til, så om man passer godt sammen er viktigere. Har hatt heftig bra sex med kanskje 30% av de jeg har hatt sex med, resten har ikke passet så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars kjæresten sier bare jeg :S

Anonymkode: f3f48...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre om å få se utstyret først, da vettu :P Neste gang du skal vurdere en sexpartner. Alternativt skaffe deg en dildo/vibrator, så du kan tilfredsstille deg selv. Så får du akkurat den størrelsen du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Bruuker skrev:

Mange jenter fantaserer om en stor penis, men ikke alle syns det er like deilig å ha sex med en. Det er også stor variasjon på hvor mye ei jente får plass til, så om man passer godt sammen er viktigere. Har hatt heftig bra sex med kanskje 30% av de jeg har hatt sex med, resten har ikke passet så bra.

Hva er målene på penisen din da? Hva var det som ikke passet? Var damene for store?

Det er det du mener, eller mener du passet sammen mtp seksuell kjemi generelt?

Anonymkode: 825e8...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎26‎.‎07‎.‎2017 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt 4 sexpartnere i mitt 21 årige liv.lengden på penis har aldri vært noe mer enn11 - 12 cm. Ene hadde trolig ikke mer enn 7 heller og da var den erigert. Nåværende kjæreste har 12cm.jeg prøver å ikke være så opptatt av lengden, men jeg tennes veldig av en stor. Jeg er veldig trang men føler ikke en under gjennomsnittlig tynn penis gir så mye nytelse under sex. Er det slemt av meg å tenke det? Virker som det er så mange som er med gutter som har så store..vet at størrelse ikke har alt og si, men en viss størrelse må den jo ha..Trodde gjennomsnittet var 14, har jeg bare hatt uflaks som ikke har møtt noen større. ?

Anonymkode: 19f00...c4d

hehe...ingenting er som halvfeite,kvapsete kvinnfolk som liksom krever stor pikk .....se dere sjøl i speilet da for pokker!

Anonymkode: 7dcdc...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hehe...ingenting er som halvfeite,kvapsete kvinnfolk som liksom krever stor pikk .....se dere sjøl i speilet da for pokker!

Anonymkode: 7dcdc...d82

Hva vet du om hun er halvfeit og kvapsete? Haha for en ræva og teit kommentar!

Jeg er syltynn og fit og  "liksom krever stor pikk" jeg også.  Det vil si, jeg krever ikke, men er det jeg foretrekker og unngår sex med personer med små peniser.

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er målene på penisen din da? Hva var det som ikke passet? Var damene for store?

Det er det du mener, eller mener du passet sammen mtp seksuell kjemi generelt?

Anonymkode: 825e8...c1c

 

Min er noe over snittet, det lå bilde i den store penisbilde tråden. Tror den tråden ble stengt men. Kjemi er nok det viktigste, hvis man matcher bra der så tror jeg de fleste størrelser er bra. Nå kan jo jeg så klart bare snakke for meg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er det absolutt! Det er bare enkelte brukere som alltid går igjen i disse penistrådene og shame de  som syntes  størrelse betyr  noe. Gosh så mye mer on point tråden ble når jeg blokkerte Sphere! Og du HAR vært Uheldig, oppfordrer deg til å lete mer i terrenget. 

Anonymkode: f0841...d5c

Åh, nei! Blokkert! For et tap! :grine: JEG er jo den uheldige her nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er stor da, TS?

Anonymkode: 6ae3f...86b

Større enn 11 cm.. 

Anonymkode: 19f00...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...