Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Døgnvill skrev:

Er forøvrig ei som svarer max 1 måned, men at hun også anbefaler 14 dag. Og signerer med hilsen hun med 8 års butikkerfaring (noe sånn).


Det er godt mulig at noen gror som ugress, men jeg har i alle fall ikke hørt om noen som vokser ut av en størrelse eller to i løpet av to uker.

Muligens samme folk som kjøper klær i to-tre størrelser for store for at barna skal vokse inn i klærne. (Det gjorde moren min med sønnen min da han var liten. Hun kjøpte de alltid altfor store, så vi måtte enten spare de noen måneder eller brette opp store bretter. Ler litt av det nå, men var ganske oppgitt den gangen at gutten aldri kunne få klær som passet når han fikk dem, men tre måneder etterpå... )

Anonymkode: 8d293...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.9.2017 den 1.33, Ardwinna skrev:

:haar::hoho:

Er det mulig... 
Ja det er viktig å ikke mangle indre organer når man skal treffe barna etter sin død, svevende rundt på kirkegården. Ser for meg en episode av Åndenes makt: "Egil og Marie har lenge følt et nærvær ved morens grav og sverger på at de en gang kunne høre en hvisken i vinden som sa åååh hvor er nyrene mine? Den klarsynte bekrefter dette, det er en tydelig følelse av tomhet og savn i denne personen!"

Åh herregud, jeg dør :hoho::hoho:

Anonymkode: 98df0...8b5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har fått et gavekort på 2000kr og spør om det er mulighet for å bytte det inn i kontanter. Ei anbefaler å kjøpe noe til 2000kr, for å returnere det senere, for da får hun en tilgodelapp i butikken.

Hva er forskjellen på et gavekort og en tilgodelapp i samme butikk, på samme beløp? Er det jeg som er dum som ikke forstår dette? :vetikke: 

Anonymkode: 1397c...799

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En som har fått et gavekort på 2000kr og spør om det er mulighet for å bytte det inn i kontanter. Ei anbefaler å kjøpe noe til 2000kr, for å returnere det senere, for da får hun en tilgodelapp i butikken.

Hva er forskjellen på et gavekort og en tilgodelapp i samme butikk, på samme beløp? Er det jeg som er dum som ikke forstår dette? :vetikke: 

Anonymkode: 1397c...799

Da er i såfall jeg like dum som deg. :fnise:

Det er litt morsomt på KG om dagen, syns jeg. Det har vært flere ganger denne uka jeg har sittet og ledd for meg selv av forskjellige tråder.

Takk for latteren. 

Anonymkode: 8d293...2fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det være noe drama på gang inne på Kvinneforum. Admins har laget en ny gruppe, da hun som startet gruppen vil ta den over igjen (eller noe sånt). Så nå prøver de å få alle over i den nye gruppen. Skulle gjerne meldt meg inn, men de kaller sen Kvinnebevegelsen. Selv om det nok ikke er ment slik, høres det litt for rødstrømpe ut for min del. Og slikt kan jeg ikke ha stående på profilen min at jeg er medlem av 🙈

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå må det være noe drama på gang inne på Kvinneforum. Admins har laget en ny gruppe, da hun som startet gruppen vil ta den over igjen (eller noe sånt). Så nå prøver de å få alle over i den nye gruppen. Skulle gjerne meldt meg inn, men de kaller sen Kvinnebevegelsen. Selv om det nok ikke er ment slik, høres det litt for rødstrømpe ut for min del. Og slikt kan jeg ikke ha stående på profilen min at jeg er medlem av 🙈

Anonymkode: b75da...430

Haha, så nå går det ikke an å poste nye innlegg i KF lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst masse drama om KF i Gapestokken. Noen som er medlem der som kan legge ut hva de sier om KF?

Anonymkode: 09a29...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Det er visst masse drama om KF i Gapestokken. Noen som er medlem der som kan legge ut hva de sier om KF?

Anonymkode: 09a29...5e3

Var skuffende lite. Er bare masse svada internt mellom medlemmene der inn. Lite om KF, ikke noe annet enn at det er en blåst gruppe.

Tre sitater:

Quote

Vel. Alle disse trådene om KF bidrar til én positiv ting: Det sørger for at folk i større grad forstår hvorfor heksebrenningene kom igang, og bestod så lenge.

Quote

De kf -skrullingene gjør jo en fantastisk innsats for å opprettholde dramanivået her. Kan jo ikke slutte med det.

Quote

Ehem.....Who cares?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Nå må det være noe drama på gang inne på Kvinneforum. Admins har laget en ny gruppe, da hun som startet gruppen vil ta den over igjen (eller noe sånt). Så nå prøver de å få alle over i den nye gruppen. Skulle gjerne meldt meg inn, men de kaller sen Kvinnebevegelsen. Selv om det nok ikke er ment slik, høres det litt for rødstrømpe ut for min del. Og slikt kan jeg ikke ha stående på profilen min at jeg er medlem av 🙈

Anonymkode: b75da...430

Jeg ble medlem der for en stund siden med en annen profil jeg har. Hadde ikke blitt medlem med den vanlige profilen min, ha ha!!
En av reglene er som følger:

Quote

🍀 Det er ikke lov å blokkere admin eller deaktivere profilen sin

Så... De bestemmer at man ikke kan deaktivere kontoen sin! :duskedame:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Døgnvill skrev:

Jeg ble medlem der for en stund siden med en annen profil jeg har. Hadde ikke blitt medlem med den vanlige profilen min, ha ha!!
En av reglene er som følger:

Så... De bestemmer at man ikke kan deaktivere kontoen sin! :duskedame:

Lurer på hvilke sanksjoner de kommer til å gå til hvis noen dealtiverer kontoen sin :hoho:

Endret av Honey Dew
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Honey Dew said:

Lurer på hvilke sanksjoner de kommer til å gå til hvis noen dealtiverer kontoen sin :hoho:

Da blir det heksejakt og månelyst gitt! Ha ha ha ha!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, MalloryK said:

Når skal kvinneforum åpnes opp igjen?

Står ikke noe annet enn:

Quote

Hey medlemmer,

Vi stenger nå etterhvert gruppen til nytt Admin team er på plass. Kommentere på gamle innlegg er mulig, men desverre godtar vi ikke nye innlegg.

Vi er litt usikker på hvem som tar over her, men dere er velkommen inn i vår nye gruppe og fortsett gjerne postingen der 1f642.png🙂

Admin 1f4cc.png📌

KF har fått en god del flere medlemmer nå også ser jeg ( 21951)  Helt sikkert ingen som kun er inne for å kikke. Helt sikkert ikke :fnise:
Den nye har foreløpig 2032 medlemmer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Kvinneforum-admins lager nå ny gruppe (med enda verre navn, forsåvidt), fordi det har vært bråk med grunnleggeren.. Som ikke lenger er i gruppa?! Hæææ

Altså, jeg trodde jeg hadde gitt opp for lenge siden. Men nei. NÅ har jeg gitt opp de folka der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så denne, da. Regner med de ikke vil ha alle over? haha

Sitat

Vi syntes det ble for mye spill tråder, dyre tråder pluss pluss. Vi ønsket heller litt mer debatt og mindre toleranse for personangrep. 

Til tider har det vært mye Trolling og mobbing her, det å få starte på nytt, og få rydde opp i falske profiler, strengere regler og nulltoleranse for personangrep vil vi få til en gruppe med hyggeligere tone. 

Målet for oss er å få lage en gruppe vi kan styre etter eget ønske. Vi har fulgt en visjon vi syntes begynte å bli utfordrende med så utrolig mange medlemmer. 20 000 stemmer er mye og passe på:) 

Å ang ærlighet, vi sier det som er relevant for medlemmer, men det er også ting ved denne situasjon vi ikke ønsker å kommentere eller ta del i. Hva vi deler med medlemmer er opp til oss2764.png❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, streken skrev:

Og så denne, da. Regner med de ikke vil ha alle over? haha

Vi syntes det ble for mye spill tråder, dyre tråder pluss pluss. Vi ønsket heller litt mer debatt og mindre toleranse for personangrep. 

Inntekten til de som har gått Livets Harde Skole er ofte ikke så høy, så jeg skjønner godt at de ikke vil ha dyre tråder.

Anonymkode: 7f552...c2c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inntekten til de som har gått Livets Harde Skole er ofte ikke så høy, så jeg skjønner godt at de ikke vil ha dyre tråder.

Anonymkode: 7f552...c2c

Åh, JEG skulle jo legge igjen en kommentar på hvorfor de ikke ønsker dyre tråder :alice:

Bra jeg ikke er den eneste som reagerte.

Norsk, kvinne! Men de lærer sikkert ikke slikt på Livets Harde Skole.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tibbie skrev:

Åh, JEG skulle jo legge igjen en kommentar på hvorfor de ikke ønsker dyre tråder :alice:

Bra jeg ikke er den eneste som reagerte.

Norsk, kvinne! Men de lærer sikkert ikke slikt på Livets Harde Skole.

Feilskriving er jo pensum på den skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...