Gå til innhold

Disiplinere hund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, xinnia skrev:

Digger mine jeg  😄 Synes bare det blir feil å si at alle hunder er så enkle bare finne riktig belønning.. og ingen er stae.. da vet man ikke nok om hunder mener jeg da. 

Jeg tror ikke du helt skjønner hva jeg mener, og har laget din egen tolkning i hodet av hva jeg skrev. Men tror ikke vi kommer så mye lenger så lar det bli med dette. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat

Digger mine jeg  😄 Synes bare det blir feil å si at alle hunder er så enkle bare finne riktig belønning.. og ingen er stae.. da vet man ikke nok om hunder mener jeg da.

Alle dyr er enkle, det handler kun om å finne riktig belønning slik at dyret blir motivert. Ta deg en tur på youtube og se alt det rare folk har trent opp dyra sine til :) Det er ikke fordi de har veldig smarte og lærevillige dyr, det er fordi de har funnet rett belønning. Dyr tenker ikke på å gjøre seg vanskelige, eller ikke gidde, psykologer utviklet metoder for læring med belønning allerede i 1950 årene. Synes det er veldig bra av Tabris å forklare så bra, så gi det et forsøk, det taper du ingenting på.

Anonymkode: 9a13c...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...