Gå til innhold

Kjærlighetssorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen flere med kjærlighetssorg? Her ligger jeg i sengen og gråter. Tårene vil aldri slutte og jeg sliter med å puste normalt. Det gjør så vondt lang inne i hjertet mitt og det at det aldri ble avsluttet ordentlig tærer ennå mer på meg...

Anonymkode: 3f963...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 5 måneder siden det ble slutt, og det gjør fortsatt fryktelig vondt. Fortsatt lurer jeg på hva jeg gjorde galt, samtidig som jeg er forbanna på han som "gav opp" forholdet. Jeg gråter mye og sørger over den framtida som ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 7/12/2017 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Noen flere med kjærlighetssorg? Her ligger jeg i sengen og gråter. Tårene vil aldri slutte og jeg sliter med å puste normalt. Det gjør så vondt lang inne i hjertet mitt og det at det aldri ble avsluttet ordentlig tærer ennå mer på meg...

Anonymkode: 3f963...e63

Føler sånn med deg. Kjærlighetssorg er fryktelig smertefullt. Jeg sørger fordi jeg måtte avslutte et forhold der mannen jeg elsket gjorde ting som er vanskelig å tilgi. Men jeg elsker han ennå. Hvis ikke du har sett det så anbefaler jeg NRK tv som hadde et veldig interessant program på nrk2 om kjærlighetssorgens dna. Mye interessant der om hvorfor kjærlighetssorg kan ramme oss så hardt. God klem til deg 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
På ‎12‎.‎07‎.‎2017 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Noen flere med kjærlighetssorg? Her ligger jeg i sengen og gråter. Tårene vil aldri slutte og jeg sliter med å puste normalt. Det gjør så vondt lang inne i hjertet mitt og det at det aldri ble avsluttet ordentlig tærer ennå mer på meg...

Anonymkode: 3f963...e63

Huff, jeg føler med deg. Jeg har vært der du er nå flere ganger. Jeg er et følelsesmenneske, kanskje litt for mye av og til. Det er en klisje, men det er faktisk ingenting annet enn tiden som hjelper her. Ta dag for dag, sørg deg ferdig. Det tok meg lang tid å innse at det faktisk var slutt. Jeg savner han innimellom enda, men nå er jeg kommet der at jeg ser lyspunkt og trives med meg selv igjen. Anbefaler deg også å se noen av Mathew Hussey sine videoer om kjærlighetssorg. Det gjør inderlig vondt både psykisk og fysisk å bli forlatt av en man er glad i, det er helt normalt. Men tåken vil lette til slutt og du vil begynne og se klarer igjen. Gir deg en god klem:hug: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har akkurat blitt forlatt. Og selv om jeg vet det ikke ville funket mellom oss gjør det likevel inderlig vondt😢

Jeg har opplevd kjærlighetssorg før, jeg vet det blir lettere etter hvert. Men akkurat nå lar jeg bare følelsene få utløp, jeg må gjennom alle «fasene». Framtidsplaner er knust, drømmer er knust, planer vi hadde blir ingenting av, dette gjør vondt. Men selv om det virker håpløst nå så vil det gå over. Det er ei lita trøst til meg selv, samtidig som jeg omgir meg med fantastiske venner som støtter og trøster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillie skrev:

Jeg har akkurat blitt forlatt. Og selv om jeg vet det ikke ville funket mellom oss gjør det likevel inderlig vondt😢

Jeg har opplevd kjærlighetssorg før, jeg vet det blir lettere etter hvert. Men akkurat nå lar jeg bare følelsene få utløp, jeg må gjennom alle «fasene». Framtidsplaner er knust, drømmer er knust, planer vi hadde blir ingenting av, dette gjør vondt. Men selv om det virker håpløst nå så vil det gå over. Det er ei lita trøst til meg selv, samtidig som jeg omgir meg med fantastiske venner som støtter og trøster. 

Er nok ganske lett når det er snakk om "venner" la oss heller si homovenner med sex

Anonymkode: 641bf...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ganske lett når det er snakk om "venner" la oss heller si homovenner med sex

Anonymkode: 641bf...9ba

?

La meg endre det til venninner, og nei, har ikke sex med venninnene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillie skrev:

?

La meg endre det til venninner, og nei, har ikke sex med venninnene mine.

Den nye kjæresten heter det kanskje

Anonymkode: 641bf...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at jeg blir deprimert når jeg dagdrømmer. Jeg må bare legge det vekk, fordi jeg vet st mannen vil svikte. Jeg tør virkelig ikke å drømme, men hverdagen er veldig grå og kjedelig uten. 

Men dette må være en straff fordi vi er kvinner. Det er jo mennene som driver med andre her, som alltid har en backup, mens vi kvinner tror vi er så spesielle . 

Anonymkode: 63fb3...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den nye kjæresten heter det kanskje

Anonymkode: 641bf...9ba

Er nok ikke der ennå nei😊 Men håper jo at jeg etter hvert treffer en, ingen hast😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillie skrev:

Er nok ikke der ennå nei😊 Men håper jo at jeg etter hvert treffer en, ingen hast😉

Tar nok bare en uke så er dere der 

Anonymkode: 641bf...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tar nok bare en uke så er dere der 

Anonymkode: 641bf...9ba

Bitter?😉

Mulig, time will show😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillie skrev:

Er nok ikke der ennå nei😊 Men håper jo at jeg etter hvert treffer en, ingen hast😉

Hvordan tør dere håpe at dere treffer en ? 

Dere blir jo bare såret på nytt?? 

Anonymkode: 63fb3...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillie skrev:

Bitter?😉

Mulig, time will show😀

Bare kvalm 

Anonymkode: 641bf...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Lillie skrev:

Bitter?😉

Mulig, time will show😀

Kristendommen tillater ikke homofili ;) 

Anonymkode: 641bf...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kristendommen tillater ikke homofili ;) 

Anonymkode: 641bf...9ba

Takk for at du gir meg en god latter, trengte det 😂

Sengetid nå😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillie skrev:

Takk for at du gir meg en god latter, trengte det 😂

Sengetid nå😁

Såpass

Anonymkode: 641bf...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2017 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Noen flere med kjærlighetssorg? Her ligger jeg i sengen og gråter. Tårene vil aldri slutte og jeg sliter med å puste normalt. Det gjør så vondt lang inne i hjertet mitt og det at det aldri ble avsluttet ordentlig tærer ennå mer på meg...

Anonymkode: 3f963...e63

Hva har skjedd?

Anonymkode: 63fb3...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...