Gå til innhold

Kjærlighetssorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I min familie er det trofaste skikkelige menn ( godt gifte i åresvis ) og min kjære bror som virkelig elsker sin kone.

Så, jeg velger og tro på kjærligheten.

MEN, jeg har selv vært utsatt for utroskap og psykisk vold, er singel og litt "redd" menn pga det jeg har opplevd.

Jeg har opplevd en helt "vanvittig sterk og ødeleggende" kjærlighetssorg. Om jeg levde eller ei, spilte ingen rolle, jeg gikk ned 10 kg på en måned, jeg var hos psykolog, jeg gråt sterke tårer hver dag når ingen så det, men også når andre så det. Jeg isolerte meg, rømte til en folkehøyskole der ingen kjente meg. Men også de merket at noe var galt, jeg utagerte til tider. Men, jeg kom meg videre, det var likevel tøft, rømte inn i et nytt forhold ( som ikke var riktig pga det ) har gjort mye feil.

Han ødela alle mine relasjoner til menn/ forhold i alle år ( var jo jeg som gjorde det egentlig )

Jeg trodde han var min store kjærlighet, aldri opplevd slik "rush" tidligere.

Til en dag, mange mange år senere og jeg begynte og lese om psykopati, jeg klappet sammen på nytt. Det beskrev min eks, brikkene falt sammen, leste alt jeg kunne, så på videoer på youtube. . Fordypet meg i det, det var ikke bra det heller.

Men endelig, NÅ føler jeg meg klar til å gå videre, fremdeles er det sår som skal heles. Jeg kunne ønske det fantes en motgift mot kjærlighetsorg, ser på meg som psykisk sterk, men her har jeg jo vært svak.

Dette tok meg 20 år. Det kalles "traumebånd"

Jeg ønsker at dere med kjærlighetssorg ikke gjør samme feilen som meg. 

Anonymkode: 78c0a...df2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I min familie er det trofaste skikkelige menn ( godt gifte i åresvis ) og min kjære bror som virkelig elsker sin kone.

Så, jeg velger og tro på kjærligheten.

MEN, jeg har selv vært utsatt for utroskap og psykisk vold, er singel og litt "redd" menn pga det jeg har opplevd.

Jeg har opplevd en helt "vanvittig sterk og ødeleggende" kjærlighetssorg. Om jeg levde eller ei, spilte ingen rolle, jeg gikk ned 10 kg på en måned, jeg var hos psykolog, jeg gråt sterke tårer hver dag når ingen så det, men også når andre så det. Jeg isolerte meg, rømte til en folkehøyskole der ingen kjente meg. Men også de merket at noe var galt, jeg utagerte til tider. Men, jeg kom meg videre, det var likevel tøft, rømte inn i et nytt forhold ( som ikke var riktig pga det ) har gjort mye feil.

Han ødela alle mine relasjoner til menn/ forhold i alle år ( var jo jeg som gjorde det egentlig )

Jeg trodde han var min store kjærlighet, aldri opplevd slik "rush" tidligere.

Til en dag, mange mange år senere og jeg begynte og lese om psykopati, jeg klappet sammen på nytt. Det beskrev min eks, brikkene falt sammen, leste alt jeg kunne, så på videoer på youtube. . Fordypet meg i det, det var ikke bra det heller.

Men endelig, NÅ føler jeg meg klar til å gå videre, fremdeles er det sår som skal heles. Jeg kunne ønske det fantes en motgift mot kjærlighetsorg, ser på meg som psykisk sterk, men her har jeg jo vært svak.

Dette tok meg 20 år. Det kalles "traumebånd"

Jeg ønsker at dere med kjærlighetssorg ikke gjør samme feilen som meg. 

Anonymkode: 78c0a...df2

Også gjør du samme feilen en gang til. Det å bli sammen med en igjen. 

Anonymkode: 641bf...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også gjør du samme feilen en gang til. Det å bli sammen med en igjen. 

Anonymkode: 641bf...9ba

Nei, jeg rømmer som regel før det går så langt.

Anonymkode: 78c0a...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg rømmer som regel før det går så langt.

Anonymkode: 78c0a...df2

Det er godt for din del

Anonymkode: 641bf...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt for din del

Anonymkode: 641bf...9ba

Du mener det ja, merkelige uttalelser.

Anonymkode: 78c0a...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remember!!!; no man is worth it!

Du er for god til å ta en mann inn til hjerte ditt. Frigjør deg fra dine egne følelser angående denne fyren. Menn leker med sine utvalgte,avslutt dine følelser for han på samme måte. Du starter et nytt jaktspill på markedet i morgen og da er det jo en ny spennende mulighet og en ny dag for deg! Det er deg det gjelder nå så stå klar for nytt innhold i livet ditt 🤗 happy go lucky!

Anonymkode: 0813e...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Remember!!!; no man is worth it!

Du er for god til å ta en mann inn til hjerte ditt. Frigjør deg fra dine egne følelser angående denne fyren. Menn leker med sine utvalgte,avslutt dine følelser for han på samme måte. Du starter et nytt jaktspill på markedet i morgen og da er det jo en ny spennende mulighet og en ny dag for deg! Det er deg det gjelder nå så stå klar for nytt innhold i livet ditt 🤗 happy go lucky!

Anonymkode: 0813e...4e2

Hvorfor leker menn med sine utvalgte?

Burde det ikke vært motsatt?

 

Anonymkode: 78c0a...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

er nå gått 2,5 mnd og savnet blir bare sterkere her :( klarer ikke slutte tenke på henne som var alt i livet mitt ! 

hun vil fremdeles ikke snakke ut , hun har sagt sitt :( faen livet er hardt når det rammer som verst . 

Anonymkode: 82554...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 24.9.2017 den 2.42, AnonymBruker skrev:

I min familie er det trofaste skikkelige menn ( godt gifte i åresvis ) og min kjære bror som virkelig elsker sin kone.

Så, jeg velger og tro på kjærligheten.

MEN, jeg har selv vært utsatt for utroskap og psykisk vold, er singel og litt "redd" menn pga det jeg har opplevd.

Jeg har opplevd en helt "vanvittig sterk og ødeleggende" kjærlighetssorg. Om jeg levde eller ei, spilte ingen rolle, jeg gikk ned 10 kg på en måned, jeg var hos psykolog, jeg gråt sterke tårer hver dag når ingen så det, men også når andre så det. Jeg isolerte meg, rømte til en folkehøyskole der ingen kjente meg. Men også de merket at noe var galt, jeg utagerte til tider. Men, jeg kom meg videre, det var likevel tøft, rømte inn i et nytt forhold ( som ikke var riktig pga det ) har gjort mye feil.

Han ødela alle mine relasjoner til menn/ forhold i alle år ( var jo jeg som gjorde det egentlig )

Jeg trodde han var min store kjærlighet, aldri opplevd slik "rush" tidligere.

Til en dag, mange mange år senere og jeg begynte og lese om psykopati, jeg klappet sammen på nytt. Det beskrev min eks, brikkene falt sammen, leste alt jeg kunne, så på videoer på youtube. . Fordypet meg i det, det var ikke bra det heller.

Men endelig, NÅ føler jeg meg klar til å gå videre, fremdeles er det sår som skal heles. Jeg kunne ønske det fantes en motgift mot kjærlighetsorg, ser på meg som psykisk sterk, men her har jeg jo vært svak.

Dette tok meg 20 år. Det kalles "traumebånd"

Jeg ønsker at dere med kjærlighetssorg ikke gjør samme feilen som meg. 

Anonymkode: 78c0a...df2

Kjærlighetssorg kan være skikkelig heftig å hanskes med. Jeg har ikke opplevd vold men utroskap fra en som jeg aldri hadde trodd ville gjøre det. Har også blitt litt "redd" for å gå inn i nye forhold. Hvem skal man liksom stole på? Jeg vet at ikke alle er drittsekker men når man har åpnet hjertet på vid dør og så får hjertet så brutalt knust er man opptatt av å beskytte det. Er veldig godt å høre at du er klar for å gå videre selv om det har tatt lang tid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På ‎24‎.‎09‎.‎2017 den 2.47, AnonymBruker skrev:

Også gjør du samme feilen en gang til. Det å bli sammen med en igjen. 

Anonymkode: 641bf...9ba

Det er heldigvis bare 2% som er psykopater. Man gjør en stor feil om man aldri gir kjærligheten en ny sjanse, eller rettelse mange nye sjanser, med andre personer,  selv om man har blitt såret og lidd gjennom kjærlighetssorg. Kjærlighetssorg er en del av livet som vi alle må igjennom. 

Anonymkode: 08342...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kjæreste nå, han er flott men jeg kjenner at det bruddet fortsatt henger igjen i meg. Kan føle mye sinne overfor ham, som egentlig skulle vært mot eksen. Heldigvis kommer det mest når jeg er aleine, ikke når jeg er med ham. Og jeg tror og håper at det bare er en fase og at det til slutt slipper taket. Og at jeg etterhvert ihvertfall er sint kun på eksen, som er den som har gjort meg noe. Kanskje jeg burde drevet med noe slåssing eller annet aktiv trening og fått ut litt gruff! 

Anonymkode: 9332f...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.10.2017 den 19.13, AnonymBruker skrev:

er nå gått 2,5 mnd og savnet blir bare sterkere her :( klarer ikke slutte tenke på henne som var alt i livet mitt ! 

hun vil fremdeles ikke snakke ut , hun har sagt sitt :( faen livet er hardt når det rammer som verst . 

Anonymkode: 82554...87a

Helt enig med deg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...