Gå til innhold

Facebookgruppen Kvinneforum


Juliannaos

Anbefalte innlegg

KG bare gir og gir når det gjelder å få meg nysgjerrig på ulike FB grupper, eller merkelige bloggere. 

Synes dog at 🎀Kvinneforum🎀  er en gruppe for seg selv for å si det mildt! 

Her er det utleveringer og bekjennelser over en lav sko!! 

Endret av Juliannaos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah

Trodde hønehjørnet var ille helt til jeg ble medlem i 🎀kvinneforum🎀 

Tenker de før de skriver i slike grupper? 

Anonymkode: 31c14...3a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Den gruppa der er skikkelig ille

Anonymkode: 25532...cad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som spør hva folk synes er god nok grunn til å bli ufør...DRAMAAAAAA

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dette er jo Høns på steroider!! Den aborttråden og når barnefar har vært på isolert!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min blir 26 år i dag !:) 
Han har ikke så mange som ringer å sender melding til han på denne dagen.  

******** er tlf nr hans ^^

 

kommer ikke over denne 🙄😨

Anonymkode: 2160a...747

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet meldte jeg meg inn der igår. Jeg fikk helt hakeslepp over hva folk skrev der inne så det medlemskapet var kjapt over!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut bilde av en ringeklokke og spør om hva det er, den durer🙄:skratte:

Anonymkode: a7ab7...6e6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg måtte slette meg fra kvinneforum, kan ikke ha det rykte på meg at jeg henger både der og hos hønene.

Anonymkode: a7ab7...6e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skrev at "dette er utenfor min komfort sone" med et bilde av henne selv i shorts og magetopp........ Er ikke dette AKKURAT samme bilde som du har som profilbilde??? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har de laget tråd om oss der inne :mynona::nori::yvonne:

Så nå vil jeg bare si;

håper dere lærer litt nettvett kjære medlemmer av 🎀Kvinneforum🎀  :erter:

Anonymkode: 2160a...747

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel bare henvise dem til tråden om Hønehjørnet slik at de lærer litt mer. Denne tråden er så kort at jeg tviler sterkt på at den er så "skremmende". Gruppa har jo blitt nevnt noen ganger i Hønehjørnet tråden også. 

Anonymkode: 45a84...595

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, buhu jeg har ett lite liv :( 

draaamaaa :erter:

Anonymkode: 2160a...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneforum tør jeg hvertfall å innrømme at jeg er medlem av. Derimot er jeg livredd for at noen skal oppdage at jeg er medlem her 😏

Anonymkode: e52ba...87b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ironien er vel at mange syter her inne over at man henger ut folk osv i facebook gruppene, men hva med her da? Selv om man er anonym er det vel ikke ok å henge ut noen her heller? 

Blir egentlig det samme, bare at her viser man ikke navn å fjes... blir litt drøyt å henge ut folk for dette når man gjør det selv da! Blir som å kaste stein i glasshus....

 

Og ja, jeg er medlem av både KG og hønehjørnet (uten at jeg er aktiv i noen av dem!) 

Endret av ....anonym...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sansol
4 timer siden, ....anonym... skrev:

Ironien er vel at mange syter her inne over at man henger ut folk osv i facebook gruppene, men hva med her da? Selv om man er anonym er det vel ikke ok å henge ut noen her heller? 

Blir egentlig det samme, bare at her viser man ikke navn å fjes... blir litt drøyt å henge ut folk for dette når man gjør det selv da! Blir som å kaste stein i glasshus....

 

Og ja, jeg er medlem av både KG og hønehjørnet (uten at jeg er aktiv i noen av dem!) 

Det er aldri greit å henge ut noen, og jeg skal ikke rettferdiggjøre de som eventuelt gjør det i denne tråden. Samtidig er det et faktum at flere av medlemmene som poster innlegg på Kvinneforum, henger ut både familie og venner indirekte ved å legge ut personlige bilder/historier/spørsmål på et forum med over 6000 brukere. Problemet er at de skriver under fullt navn som linkes direkte til deres Facebookside, i motsetning til forum som f.eks KG hvor man kan drøfte (de rareste) problemstillinger, men da helt anonymt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ....anonym... skrev:

Ironien er vel at mange syter her inne over at man henger ut folk osv i facebook gruppene, men hva med her da? Selv om man er anonym er det vel ikke ok å henge ut noen her heller? 

Blir egentlig det samme, bare at her viser man ikke navn å fjes... blir litt drøyt å henge ut folk for dette når man gjør det selv da! Blir som å kaste stein i glasshus....

 

Og ja, jeg er medlem av både KG og hønehjørnet (uten at jeg er aktiv i noen av dem!) 

Det vil alltid være ganske stor forskjell på å utlevere folk med bilder og fullt navn som i en FB-gruppe kontra her som man bare får vite at det er "en eller annen person".

 

Anonymkode: 3afda...bbb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skriver i "underholdningstråden på KG"

"De er ikke helt gode på kg. Er nok en del grupper som blir gjort narr av.
Kommer heller ikke som noen bombe når jeg ser hvem som startet tråden der inne. Hun er ram til å spre møkk om andre grupper også."

Den personen har iallefall jeg i vranghalsen ._.
Før hun forteller at andre sprer møkk, så bør hun se på seg selv først, for hun er ikke noe bedre selv :)  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...