AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #21 Skrevet 14. juli 2017 Og der fikk jeg plutselig veldig lyst til å melde meg ut av kvinneguiden. Come on, vi er da (så vidt jeg vet) voksne mennesker, og ikke 14åringer som er ute etter drama. Anonymkode: a301b...354 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #22 Skrevet 14. juli 2017 Hvorfor legger de ut om tredjepersoner med fullt navn? Jeg hadde ikke likt om moren min skrev om det dårlige forholdet hun har med pappa i en slik gruppe på fb... hva de legger ut om seg selv bryr jeg meg fint lite om, men legg nå ikke ut om andre på fb 🙄 Anonymkode: 2160a...747 5
Macro Skrevet 14. juli 2017 #23 Skrevet 14. juli 2017 Nå vet ikke jeg hvilken gruppe dette er, men er det ikke ok å ha en gruppe der man tørr å snakke med sine medmennesker? Om du mener at en person har utlevert seg selv for mye, kommer du lenger med å sende vedkommende en vennlig PM. Du fyrer jo bare opp og kringkaster for å skade. Ikke greit, og du er det som fremstår verst. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #24 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, Macro skrev: Nå vet ikke jeg hvilken gruppe dette er, men er det ikke ok å ha en gruppe der man tørr å snakke med sine medmennesker? Om du mener at en person har utlevert seg selv for mye, kommer du lenger med å sende vedkommende en vennlig PM. Du fyrer jo bare opp og kringkaster for å skade. Ikke greit, og du er det som fremstår verst. Det er ikke snakk om å utlevere seg selv, men sine barn/menn/venninner osv. Ganske grovt. Anonymkode: ed596...350 9
Macro Skrevet 14. juli 2017 #25 Skrevet 14. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke snakk om å utlevere seg selv, men sine barn/menn/venninner osv. Ganske grovt. Anonymkode: ed596...350 Og da mener dere at det hjelper å poste på KG, et av Norges største forum, slik at enda flere ksn lese? Denne tråden er opprettet i ren skadefryd. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #26 Skrevet 14. juli 2017 2 timer siden, Macro skrev: Og da mener dere at det hjelper å poste på KG, et av Norges største forum, slik at enda flere ksn lese? Denne tråden er opprettet i ren skadefryd. Folk har prøvd å si fra i disse gruppene. De nekter å høre, og kaster ut folk som ikke er med på denne delekulturen de driver med. Om de blir skamfulle av å lese om seg selv her, så kanskje det hjelper, siden sunn fornuft og saklige tilbakemeldinger tydeligvis ikke gjør det. Det er faktisk ikke lov å være så dum at man tror innholdet i slike grupper er hemmelige. Så dumme mennesker burde ikke ha ansvar for hverken mann, barn eller seg selv. Anonymkode: 73360...47e 10
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #27 Skrevet 14. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk har prøvd å si fra i disse gruppene. De nekter å høre, og kaster ut folk som ikke er med på denne delekulturen de driver med. Om de blir skamfulle av å lese om seg selv her, så kanskje det hjelper, siden sunn fornuft og saklige tilbakemeldinger tydeligvis ikke gjør det. Det er faktisk ikke lov å være så dum at man tror innholdet i slike grupper er hemmelige. Så dumme mennesker burde ikke ha ansvar for hverken mann, barn eller seg selv. Anonymkode: 73360...47e Er enig i det du skriver. Men det dere driver med her er jo det motsatte av å hjelpe. Anonymkode: ab5a2...a47
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #28 Skrevet 14. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er enig i det du skriver. Men det dere driver med her er jo det motsatte av å hjelpe. Anonymkode: ab5a2...a47 Det hjalp ørlite grann på Hønehjørnet, da de oppdaget at vi her inne kunne ta skjermbilder og dele de. Noen klarer ikke å skjønne det før de får et faktisk eksempel å se på. Så jo, det er å hjelpe. Anonymkode: 73360...47e 8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #29 Skrevet 14. juli 2017 3 timer siden, Macro skrev: Og da mener dere at det hjelper å poste på KG, et av Norges største forum, slik at enda flere ksn lese? Denne tråden er opprettet i ren skadefryd. Men set er forskjell på om jeg sier at brukeren Marco på KG er høy på sin egen moral, eller om jeg sier "Noen på KG er høy på sin egen moral". Når det ikke nevnes navn eller identifiserende trekk så må man være medlem av Facebook gruppen for å lese det uthengende som arktisk uthengende, og det har man i so fall hatt tilgang på uten denne tråden. Og jeg oppfatter denne tråden mer som kollektiv himling med øynene enn skadefryd. Anonymkode: 4daea...720 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #30 Skrevet 14. juli 2017 3 timer siden, Macro skrev: Og da mener dere at det hjelper å poste på KG, et av Norges største forum, slik at enda flere ksn lese? Denne tråden er opprettet i ren skadefryd. Jeg har ikke deltatt i trådene, så det kan jeg ikke si noe på.. Det som diskuteres her, derimot, er personvern og oppgitthet etter at dette er prøvd på gitte sider uten særlig resultat.. Anonymkode: ed596...350 2
Chizue Skrevet 14. juli 2017 #31 Skrevet 14. juli 2017 3 timer siden, Macro skrev: Og da mener dere at det hjelper å poste på KG, et av Norges største forum, slik at enda flere ksn lese? Denne tråden er opprettet i ren skadefryd. Må du huske at grunnleggeren selv lagde gruppen med navnet "Kvinneguiden" først. Hun forandret det til Kvinneforum senere.. Når gruppa var helt ny, så reklamerte hun selv for gruppa her inne på KG, så de første medlemmene var KG-brukere Så da er det jo enda mer komisk når admins der inne sier at de vil slå hardt ned på brukere fra KG, når de første medlemmene var herifra og grunnleggeren selv reklamerte for facebookgruppa her inne Så er vel kanskje grunnleggeren sin feil at de har fått oppmerksomhet her inne? 3
Macro Skrevet 14. juli 2017 #32 Skrevet 14. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men set er forskjell på om jeg sier at brukeren Marco på KG er høy på sin egen moral, eller om jeg sier "Noen på KG er høy på sin egen moral". Når det ikke nevnes navn eller identifiserende trekk så må man være medlem av Facebook gruppen for å lese det uthengende som arktisk uthengende, og det har man i so fall hatt tilgang på uten denne tråden. Og jeg oppfatter denne tråden mer som kollektiv himling med øynene enn skadefryd. Anonymkode: 4daea...720 Høy på egen moral? Bitches be crazy. Dere får bare gunne på. Så satser vi på at det ikke ender i gateslagsmål. Er medlem i gruppa nå, og KG fremstår langt verre i folkeskikk.
Ardwinna Skrevet 14. juli 2017 #33 Skrevet 14. juli 2017 23 timer siden, fl0wy skrev: Trodde Hønehjørnet var ille frem til jeg meldte meg inn i Kvinneforum, jeez. Etter det jeg har sett så synes jeg faktisk Kvinneforumet er mye mindre ille enn Hønehjørnet. De utleverer både seg selv og familie/venner i begge grupper, men i Kvinneforumet har de i det minste litt mer selvironi og selvinnsikt, og adminsene der oppfører seg mer som normale folk. 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #34 Skrevet 16. juli 2017 Nå blir det nok en saklig diskusjon der inne Noen sier seg enig og kommer med gode poenger, andre limer inn bilder med sitater de antagelig har fått utdelt på livets harde skole. Anonymkode: 8e2b4...923 1
Cambria Skrevet 17. juli 2017 #35 Skrevet 17. juli 2017 Noen av dere som har forsøkt å skrive kritiske innlegg om utlevering i gruppa? Jeg leser jo på reglene der at de ikke strenger eller sletter tråder osv, så forstår ikke at det skal være umulig å diskutere personvern i selve gruppa istedenfor her inne... 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #36 Skrevet 20. juli 2017 Hørt om hun som skrev om typen sin som hun mistenker for å dope seg på sin ukentlige guttetur med tildligere narkokompis? Typen hadde da passert 40 år og være narkoman hele livet helt til de treff hverandre. Hun er alenemor til 2. Hun ble advart mot å skrive det i en gruppe på over 7000, men det avfeide hun glatt! Innlegget ble slettet etter 30-40 min. Så kommer ett nytt innlegg: Takk til deg som tok deg bryet med og spore opp kjærsten min og sende han kopi av det jeg skriver 👍👍 Anonymkode: 78d6e...f75 5
Chizue Skrevet 20. juli 2017 #37 Skrevet 20. juli 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om hun som skrev om typen sin som hun mistenker for å dope seg på sin ukentlige guttetur med tildligere narkokompis? Typen hadde da passert 40 år og være narkoman hele livet helt til de treff hverandre. Hun er alenemor til 2. Hun ble advart mot å skrive det i en gruppe på over 7000, men det avfeide hun glatt! Innlegget ble slettet etter 30-40 min. Så kommer ett nytt innlegg: Takk til deg som tok deg bryet med og spore opp kjærsten min og sende han kopi av det jeg skriver 👍👍 Anonymkode: 78d6e...f75 Og der ble det nye innlegget slettet også
Gjest Elnah Skrevet 21. juli 2017 #38 Skrevet 21. juli 2017 http://imgur.com/kEZ9BnB Jeg er kanskje ikke helt kjent med hva som er vanlig å gjøre, men dette? Gjør folk faktisk dette?
MilleMolle Skrevet 22. juli 2017 #39 Skrevet 22. juli 2017 8 timer siden, Elnah skrev: http://imgur.com/kEZ9BnB Jeg er kanskje ikke helt kjent med hva som er vanlig å gjøre, men dette? Gjør folk faktisk dette? Man kan ta permisjon fra sin egen jobb får å prøve seg i en annen ja hvor vanlig dette er vet jeg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå